Minun isäni opettaa minua ajamaan. Olen käynyt teoriatunnit. Pitäisi vielä käydä ne riskikoulutus teoriatunnit netissä, suorittaa teoriakoe ja käydä ajamassa kun on pimeetä ja ajaa liukkaala ennen inssii.
Kysymys on, voinko käydä pimeällä ajon isäni kanssa ettei tarviis maksaa simulaattorista ja voiko tuonkin liukkaalla ajon suorittaa ihan autokoulun ulkopuolella?
Kysymys Riskikoulutuksesta
3
1955
Vastaukset
- satru
Kannattaa ottaa omaan autokouluun yhteyttä ja kysyä sieltä.
- riskientunnistaja
Riskientunnistamiskoulutus pitää suorittaa kokonaisuudessaan autokoulussa. Ennen 01.07.2018 sekä harjoittelu-että syventävä vaihe suoritettiin autokoulussa, eli homma on kokonaisuudessaan keventynyt .Nimimerkki satrulla on selvästi lukihäiriö vastauksestaan päätellen :)
- boyAPP
Juu piti käydä autokoulussa riskikoulutus ja pimeellä ajo.
Vielä kaikille jotka eivät ole varmoja miten saa ajokortin: 4h teoriaa liikenteen perusteista netissä --> 10h ajo-opetusta eli perus ajamista joko autokoulussa tai autokoulun ulkopuolel --> Riskikoulutus autokoulus, johon kuuluu 4h teorioita netissä, liukkaan radan ajo, taajamalla ja kaupungilla ajo ja simulaattorilla pimeällä ajo --> Inssi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309