Tervehdys kaikille!
Olen luokanopettajaopiskelija Oulun yliopistosta ja teen pro gradu -tutkielmaani aiheena opettajan ulkoasun näyttäytyminen sosiaalisen median keskusteluissa. Aineistoni koostuu siis jo olemassa olevista keskusteluista erilaisilta keskustelupalstoilta. Käsittelen keskusteluja niin, että keskusteluun osallistuvien anonymiteetti säilyy. Aineistooni on päätynyt myös tämän kyseisen palstan keskustelu vuodelta 2007 liittyen tutkielman aiheeseen.
Tutkielmaa tehdessä täytyy tutkimusetiikkaa miettiä hyvin tarkkaan. Olen pyytänyt Suomi24.fi -sivuston ylläpidolta luvan jo olemassa olevan keskustelun käyttämiseen, minkä johdosta minun tulee myös ilmoittaa aineiston keruusta keskustelupalstalle, jolta olen keskustelun ottanut.
Jos Sinulla herää kysymyksiä aiheeseen liittyen voit olla minuun yhteydessä sähköpostilla.
Yst. terveisin
Miina-Maria Alajoki
miina-maria.alajoki@student.oulu.fi
Tutkimusilmoitus
Opeopiskelija
1
334
Vastaukset
- helsinkiodottaa
Mahtaako Luokanopiskelijaopettaja tietää mistään entisaikojen opettajattarista? Kyllä se oli yleensä hänellä pitkä hame ja kireä nuttura hiuksissaan, ja arvosanoja oppilailleen jaellessaan, arvosti oppilaitaan heidän kotoansa tuomistaan ja saamistaan pienistä lahjuksista. Toisaalta miesopettajat olivat se taho, ketkä pitivät kuria paukuttelemalla vintiöitä karttakepillä sormille ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823