Oon 18 vuotias jäbä ja aattelin et ois voinu tilata ainakin kaalimadosta liukkaria. Niin näkeekö ne siellä postissa mistä oon tilannu ja mitä?
Kaalimadosta tilaaminen
9
3585
Vastaukset
- 22vperverssi
Kyllä ne varmasti tietää mutta ei niitä kiinnosta. Tilaa vaikka smartpostiin niin ei tarvi sosialisoida.
- Poika16v
Eivät tiedä lähettäjän nimi on eri siinä paketissa itsekkin tilannut sieltä fleshlightin, liukkaria ja kortsuja ja ei ole 16v ikäkään ollut esteenä
- Mjoo
Paketti tulee Kentonecin lähettämänä ja jos et halua postissa ihmiskontaktia niin SmartPOST on aina parempi vaihtoehto. Ja paketti on ainakin omalla kohdallani ollut aina aika mitäänsanomaton ruskea pahvilaatikko
- Nettikauppaa
Pakettiautomaatit usein nykyään täysiä ja tavara menee johonkin lähipostiin niiden sijaan aika usein.
- Poika16v
Pakettiautomaattiin itsekkin tilannut ja ruskeassa pahvilaatikossa tullut ja tilillä näkyy vaan maksu mennyt postille
- Kallista
Miks tilaatte kaalimadosta?
Nehän on Suomen kallein alan liike. Fleshlightinkin saa 20 euroa halvemmalla muualta.
Ja kyllä ne postissa tietää mikä liike se Kentonec (kaalimato) on. Tietävät että poika osti ylihintaisia seksitavaroita ja nauravat perään. - Huippukivaa
Tee tilaus Huippukivaan.Hyvää ja halpaa liukkaria.Toimitus nopea ja lähettäjä aina eri,kukaan ei saa tietää.
- kahdenreiänritari
Ite tilasin uudesta verkkokaupasta todella näppärän tekopillun https://ihanaa.fi/miesten-seksilelut/amy-sweet-pussy-ass tästä löytyy ykkönen ja kakkosreikä. Toimii ! Tuli muuten nopeasti tänne etelä Suomeen.
- Prisliukk
Prismasta saa liukkaria edullisesti, sitten vain itsepalvelukassan kautta ulos:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748