Kursk upposi, ja toinen, jo käytöstä poistettu ydinsukellusvene Kuolan telakalla upposi myöhemmin. Kuznetsov jouduttiin hinaamaan pois Välimereltä. Superpanssarivaunu Armata meni epäkuntoon kesken Voiton päivän sotilasparaatin. Nyt upottivat telakan. Normipäiviä Venäjällä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005882455.html
Normi päivä Venäjällä tarjoaa kovan vastuksen!
11
231
Vastaukset
- brorpå
Mielenkuohussaan kipristelevälle aloittajalle voi vain vastata; Entä sitten? Eiks jeh?
- laadulla.on.tekijänsä
Tekevälle sattuu, niinhän sitä sanotaan. Se vaan, että toisille tekeville sattuu kummasti enemmän kuin toisille.
- Nooako
Savuttaja hörppäsi merivettä, kun patarautanen dokka sukelti.
- Öylättäjä
Sinne upposi 50metrin syvyyteen Ruotsista 80-luvulla ostettu, vaan mistä saavat tilalle, ei mistään.
- brorpå
Kyllä Venäjällä ihan ruostumatontakin rautaa riittää aloittajan kaltaisten uhittelua torjumaan, joten siitä vaan koittamaan alias MitäsTiltutTähän että kuinka käypi. -Ei taida roh-
keus siulla sittenkään riittää muuhun kuin peräkamarissasi kiekumiseen ja se näyttää, oh,-ai-
ka nololta touhuamiselta. Eiks jeh? - Hutoihommia
Upposi kun joku sammutti valot tai veti pohjatapin irti.
- djakarta
Ja ns. lännessäkö ei koskaan mitään satu ja tapahdu? Mitä nyt kaksi avaruussukkulaa meni päreiksi ilmassa mutta ei kai se mitään.
- Anonyymi
Kestipä pitkään ennenkuin Mutku löysi paikan!
- Anonyymi
Armata on vasta kehitysvaiheessa. On tyhmää tuoda kehitysversio ajelemaan paraatiin, olisi tuotu lavetilla. Kun sattuu jotain niin pöljäkkeet siitä riehaantuvat kun eivät tajua.
- Anonyymi
Niinpä. Venäläinen tankki liikkuu parhaiten juuri lavetilla...
Intiakin sanoi irti häivehävittäjän rakentamisen. Maa perusteli päätöstään sillä, että hävittäjä ei täyttänyt sille asetettuja vaatimuksia häiveominaisuuksien, taisteluavioniikan, tutkien tai sensorien osalta. Erinomainen kone muuten.
https://www.verkkouutiset.fi/venajalle-kallis-takaisku-superhavittajan-kehitystyo-lopetettiin/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286