kun valuu kyyneleet, ja toinen heittää sua pihalle. Tajuat, että ollaan aika kaukana mistään rakkaudesta.
Siinä kohtaa
7
419
Vastaukset
- eihän.ne.osaa.rakastaa
Naiset on naisia.
- Minärakastan
Mitä tiedät rakkaudesta? Mitä tiedät edes minusta? Inhottavaa, kun niputat ihmiset. En sano; Tutustu ihmiseen.
Sinä olet varmaan pettänyt kumppaniasi rankasti, kun olet joutunut tai joutumassa
ulkoruokintaan.
Minulla ei ole tällaista tilannetta ollut koskaan.- Eikötottatää
Ei tarvitse kenenkään kokea olevansa ihan paskana tai romuna!
Kun vähän pysähtyy, miettimään niitä omia tekemisiään ja venkoilujaan!
Inhimillisyys, ihmisarvon ymmärtäminen sen kai luulisi kuuluvan vähemmän tutulle ihmiselle.
Pitkälle ei pötkitä valehtelulla ja asioiden pelaamisella toisen ihmisen vahingoksi. - medoneyourturn
Hommaa omat eväät sekä katto, niin ei tarvi kusipään perään itkee.
- pakaratmuussina
tiukan treenin jälkeen tuntuu, ettei voisi edes istua, mitä pitäis tehdä?
- 6000pinkkiäponia
Olen heittänyt ja ollut se joka lähtee.
Miekka vatsan läpi, peukalo ruuvipenkissä.
Silti täällä kekkuloin, ei loppunut veto. Iski vain vastatuuli.
Nouse ja unohda. Itse nousin, unohtamaan en pysty.
Mutta tämän kans voin elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.34513004Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951973- 931749
- 831663
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451171- 951159
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e272993Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21983Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73957Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27933