Onko kokemuksia Karjalankadun Savon autopajasta

romuna

Onko pätevä korjaaja

71

9531

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0pel

Tulee vahinkoja vaan kun vie auton korjattavaksi sinne, nm..kokemusta on siitä pajasta.

• papparaiska

Lehdessä väärin kirjoitettu .tämä on kaukana arjen sankarista. Saa lehdessä korjata virheen jos luette tämän viestin.

• hajottamo

Semmoinen valopää pitää,joka ei ymmärrä ollenkaan auton päälle. Muut korjaa jos joku erehtyy viemään autonsa sille,eihän se osaa kun hajottaa.

• audisti

Kysyppä kuka tekee sen,ei itse pitäjä. Ei taidot riitä ,minkä takia pitää jos ei itse osaa korjata.

• kuukkelit

Kirjoitukset pitävät paikkaansa täydellisesti.

• vimosenpäälle

Mielestäni parhaita korjaamoja Iisalmessa. Hommat hoituu sovitusti eikä laskut turhista.

• Anonyymi
        hajottamo kirjoitti:

Semmoinen valopää pitää,joka ei ymmärrä ollenkaan auton päälle. Muut korjaa jos joku erehtyy viemään autonsa sille,eihän se osaa kun hajottaa.

Miten voi pitää autokorjaamoa jos ei osaa korjata autoa? Ihan sama jos olisi talonrakentaja ja rakentaisi talotarpeista metsätraktorin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi pitää autokorjaamoa jos ei osaa korjata autoa? Ihan sama jos olisi talonrakentaja ja rakentaisi talotarpeista metsätraktorin.

Oompa niitäkin rakentanu muutaman kun aiemmin toimin nuorena pääkaupunki-seudulla yli 10 vuotta myös talonrakennus alalla nuorena Venäjältä saamallani kokemuksella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oompa niitäkin rakentanu muutaman kun aiemmin toimin nuorena pääkaupunki-seudulla yli 10 vuotta myös talonrakennus alalla nuorena Venäjältä saamallani kokemuksella

Auton korjaus taidot myös hankittu Venäjältä?

• olvioyiisalami

Olvia näkkyy mänevän isosti...

• Anonyymi

Et näy mua valopää tuntevan Oon täys absolutisti ja maksan veroja enemmän kuukaudessa kun sä kade koko vuodessa!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näy mua valopää tuntevan Oon täys absolutisti ja maksan veroja enemmän kuukaudessa kun sä kade koko vuodessa!!!!!!

Mikä pallo naama huutelee siellä 🧐

• sillälaillanäinjuuri

Jos pätevää korjaajaa etsit niin Auto- ja konekorjaamo Vaarasuo hoituu homma kun homma.

• Anonyymi

Jos on koulutus työkalut ja ajantasalla autoist aniin yleensä korjaaminen onnistuu.

mutta sama mikä noista edellytyksistä puuttuu niin hommista ei tule mitään.

Autossa on toki monentasoista korjattavaa, alustaa, pakoputkea ja reijän paikkaamista osaa nyt monikin, jarrut jo vaatii enempi osaamista, laakerit ja nivelet vaatii hyvät työkalut, muuten menee takomisen puolelle, vasara ei kuulu kunnon korjaamoon ollenkaan jne..

• Anonyymi

jäi sanomatta että nuo pätee yleensä läpi suomen, mutta savo on jotain omaa aluettaan, siitöä en sano mitään.

ja jos olvin kuoria näkyy korjaamon nurkissa, on parein sammuttaa valot ja laittaa se päätyökalu eöi rautatanko oven päälle.,

• Anonyymi

Kyllä se kuuluu jos on kuparivasara.

• Anonyymi

Osaako tehdä maalihommia? Kuulemma edullinen, mutta millaista jälkeä?

• Anonyymi

Kyllä vetää niin komiaa pintaa että ihmetellä täytyy.

• Anonyymi

Entiiä mut autojen myynti ainakin on paskaa😂😂

• Anonyymi

Onko dinitrol-ruostesuojauksesta kokemusta? Savon autopaja on vissiin tehtaan valtuuttama ruostesuojaamo? Tekeekö hyvää jälkeä? Onko kallis?

• Anonyymi

Kivirannalla yrittää nykyään pitää pajaa pystyssä. Tämä mies ei osaa korjata mitään en veisi edes renkaita vaihdettavaksi sinne. Hajottaa osaa ja nylkeä pimeenä sit ei jakele kuitteja.

• Anonyymi

Ajattele nyt vähän, jos halvalla tekee ei siitä voi kuittia antaa.

• Anonyymi

Savon autopajan yrittäjä keuli omassa faceprofiilissaan kuinka on niin olevinaan hyvä ja muut alueen ruostesuojapajat huonompia ja kalliimpia. Yllättäen vissiin päissään teki päivityksen kun ole seuraavana päivänä poistanu sen.

• Anonyymi

En veisi autoani sinne..🙂

• Anonyymi

Kyllä aika ammattilaisen asennuksiin tekisi.

• Anonyymi

Aivan pöty puhetta kunnon yrittäjästä, olen käyttänyt siellä ja aina asiat hoituneet kuten sovittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan pöty puhetta kunnon yrittäjästä, olen käyttänyt siellä ja aina asiat hoituneet kuten sovittu.

Kyllä se ammattimieheltä vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa yrittäjä itse kirjoitella täällä. Jos vaikka 10 asiakasta etsitään, jotka on käyttäneet autoaan siellä laitattamassa. Niin kuinka moni näistä 10 viepi autonsa uudestaan. Katsastus konttorilla tuli kerran tästä korjaamosta puhe, niin pyörittivät päätään, että millaisia korjauksia on tehnyt. Niin ei minun kertoma ole pelkästään paskaa. Voihan se osata paikan laittaa auton pohjaan ja siihen sutaista massaa. Siitä pisteet hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa yrittäjä itse kirjoitella täällä. Jos vaikka 10 asiakasta etsitään, jotka on käyttäneet autoaan siellä laitattamassa. Niin kuinka moni näistä 10 viepi autonsa uudestaan. Katsastus konttorilla tuli kerran tästä korjaamosta puhe, niin pyörittivät päätään, että millaisia korjauksia on tehnyt. Niin ei minun kertoma ole pelkästään paskaa. Voihan se osata paikan laittaa auton pohjaan ja siihen sutaista massaa. Siitä pisteet hänelle

Pohjaa pitää sirrata ensin ja sit hitsata ja sitten tervua piälle.

• Anonyymi

Kylän pätevin autopaja 👍

• Anonyymi

Jotainhan tässä yrittäjällä on mennyt pahasti pieleen,kun kielteistä palautetta
      tulvii joka puolelta jatkuvasti.Luottamusta ei näytä olevan. Eikä savua ilman tulta.
      Itse yrittäjä taustalla voin sanoa vastaavassa tilanteessa olisin laittanut pillit
      pussiin jo aikoja sitten ja yrittämään,josko joku palkkaisi työntekijänä kokeilemaan.
      Ei tarvitsisi jäädä näillekään sivuille itseään kehumaan ja peukuttamaan.

• Anonyymi

Jännästi ketjusta taas viestejä poistunut, tainnu päkä käydä ite klikkailemassa asiattomiksi... 🤣

• Anonyymi

Tekoäly poistaa automaattisesti paskat viestit.

• Anonyymi

Mode poistaa vittumaiset viestit.

• Anonyymi

Niimpä, täältä ei poisteta jäjettömiä viestejä. Asiallisimmat oikea viestit kyllä tuntuu poistuvan, outoa.

• Anonyymi

Savon Autopaja Nyt tulee kevään aikana jonot Ruoste suojaukseen.. Ex elinkautiseen mies

• Anonyymi

Onko pätevä korjaaja! ON!

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Missee tämmönen korjaamo?

• Anonyymi

Iha idiootti ukko, ei tuolla oo ees käytös tapoja? Sunnuntaina sittarissa kuuntelin viereisellä kassalla kun oli ite rähmäkäpälä ottanut 2 muovipussia, siitä rupesi sitten kassaneitiä sättimään!? Varmaan ois firma menny nurin kun oisi joutunut ylmiäräsen pussin ostamaan..

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe