Onko kellään tietoo minkäkokonen kalu on yleensä mustalaismiehillä
onko isompi vai pienempi kuin valkolaisilla
Mustalaisten munat
8
4815
Vastaukset
- H. Saari
niillä on keskimäärin samankokoinen vehje kuin valkolaisilla ja vähän isompi kuin aasialaisilla ja vähän pienempi kuin mustilla (ei siis koira, vaan mustaihoisilla).
Nim. "Kokemusta on" - Paula Koivuniemi
mustalaiset on sängynlaidalla istujia
- sulle koko
mä olen ollut mustalais miehen kanssa ja täytyy sanoo että tällä miehellä oli iso kyrpä ja voin sanoo että täydellinen.halusin vaan kokeilla sitä miestä vaikka mulla oli mies mutta kieletty hedelmä kiinostti,enkä kadu yhtään.vielä kun sais sitä naida mutta ei se saa kun ei petä mukamas muijaansa.taisin olla iso vittunen kun ei enää kelpaa mun pillu sille.
- yhdellä ollenkaan
Näin kerran Ikaalisten kylpylässä, että yhdellä mustalaisella ei ollu munaa ollenkaan. Mutta se oli tosin nainen.
Mutta tarviiko munaa, jos on kansallispuku?
- Anonyymi
Kokemuksella: iso kalu
- Anonyymi
Monella heistä on iso. Ja moni mustalaismies on ainakin taannoin ollut kova siittäjä.
- Anonyymi
Pieni ja löysä
- Anonyymi
Uimahallissa nähnyt pari kolme kertaa molemmat eri ukkoja, ja kookas oli löysänä eli levossa"!
Molemmilla joku "vamma" toinen klenkkas jalkaansa ja oli aika komea hoikka, toinen hoikka mutta isomahainen ja sillä oli "avanne pussi" ja riisuminen oli vaiherikas sillä oli henkseliä sun muuta päällä. ( Kakkonen ainakin rauhoitettu joiltain osin?). Kulli oli kookas munat pitkät ja roikkuvat terska erikoisen kookas!
Kiinnostava katsoa mutta tuskin aktiin menisin?!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717