Katsoin ihmetellen. Eikö tuota uskota vai onko se satua?
https://www.youtube.com/watch?v=H-CqJYzDSI8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3CFiVvksbCXa2HJyuZ3AZBE8HLhI8A2zTti15QQoEmeGJHMCGiZC8tVK4
Maahanmuutto purkkapalloilla
7
193
Vastaukset
"Mielikki.mummo"
Jos minulla olisi varmuus tuon videon kertomista faktoista, saisit seiso-peukun.
Mutta varmaa tietoa ei minulla ole.
Maailman Pankki siinä ainakin mainitaan.
-
Kiva peli kuitenkin.
Joku voisi tehdä sen kännykälle.
Ja että kaikki koulut sallisivat lapsille pelin pelaamisen.
Varmistaen tietenkin että tilasto-tiedot ovat oikein.
Miltähän tuo näyttäisi sitten?
Antaisivatkohan lapsemme ilmaiseksi rahaansa maailmalle 1 Dollarin enemmän?
Eli 3 Dollaria.
Taskurahoistaan aloittaen.
Vai rakentaisivatko fiksuimmalle osalle hänen koti-maahansa pienen talon/kodin.
60 ei siihen ole enää tarvetta.
H.Turha meidän on murehtia ja syyllistyä. Se ei auta ketään.
Uskon video on että aika pitkälle paikkansa pitävä.
- Ekki
Jos pitää paikkansa niin näyttää synkältä.
- todellista_totta
Juu, ei auta vaikka suomeen otettaisiin miljoona pakolaista. Jäljelle jäävät eivät siitä hyödy mitenkään ja ne ovat ne joilla ei ole varaa tai resursseja lähteä pois. He jos jotkut tarvitsisivat aupa, eivätkä nämä jotka pystyvät matkustamaan muihin maihin.
- pahsia
Eihän siinä taidettu edes mainita niitä syitä miksi on immigrants ja sitten se tyyppi vain laskeskelee, että paljonko on otettu ja paljonko olisi mahdollisesti vielä jäljellä.
- selväähän-tuo-oli
Video näyttää sen että ei ole mitään järkeä koko maahanmuutolla. Köyhiä pitää auttaa siellä missä ovat ja asuvat.
- pahsia
Siihen perään olisi voinut vetäistä asian havainnollistamiseksi vielä viilatun always mainoksen, maailmassa on 3 mrd hedelmällisyysiässä olevaa naista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778