Naisen ei tarvitse olla neitsyt

avara_katse

Olen valmis hyväksymään kumppanikseni seksuaalisesti kokeneen naisen, kunhan vain seutaavat ehdot täyttyvät:
a) yhdyntöjä on ollut vain suljetussa parisuhteessa
b) yhdynnöissä on käytetty kondomia
c) suu- tai anaaliseksiä ei ole harjoitettu

Jos nämä ehdot täyttyvät, naisen kokeneisuus ei ole minulle mikään ongelma.

28

594

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahah, eiköhän noita löydy. Luultavasti joku nuori nainen, joka ei ole seksuaalisesti kokeilunhaluinen?

Pidemmissä suhteissakin toki voi olla, mutta usein se kondomi jää jossain vaiheessa pois suhteen jatkuessa kauemmin parisuhteena.☺️

• pitkätukka-68

»Luultavasti joku nuori nainen, joka ei ole seksuaalisesti kokeilunhaluinen?»

Ja sellaista minä edes huolis.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

»Luultavasti joku nuori nainen, joka ei ole seksuaalisesti kokeilunhaluinen?»

Ja sellaista minä edes huolis.

Ajattelin, että ehkäpä vanhemmilla naisilla on jo enemmän kokemusta karttunut,vähintäänkin kondomittomasta seksistä. Vaikkei välttis noista muista.

Toisin kun neitsyt tyypit, harva miettii suhteessa ollessaan et sie mie en saa tehä sitä, enkä sitä, sit mie en saa...siinä elää just siinä suhteessa täysillä. Jos ylipäätään täysillä koko suhteen ottaa...

Tai ehkä pohjustankin omalle näkemykselle, kun en itse ole miettinyt mahdollisia tulevia miehiä ollessani jonkun kanssa suhteessa...

• mazy kirjoitti:

Ajattelin, että ehkäpä vanhemmilla naisilla on jo enemmän kokemusta karttunut,vähintäänkin kondomittomasta seksistä. Vaikkei välttis noista muista.

Toisin kun neitsyt tyypit, harva miettii suhteessa ollessaan et sie mie en saa tehä sitä, enkä sitä, sit mie en saa...siinä elää just siinä suhteessa täysillä. Jos ylipäätään täysillä koko suhteen ottaa...

Tai ehkä pohjustankin omalle näkemykselle, kun en itse ole miettinyt mahdollisia tulevia miehiä ollessani jonkun kanssa suhteessa...

Aatella, jos alkaisi elää täysin niin et miettisi että mitä ei saa tehdä. Jos vaikka seurustelenkin joskus tyypin kanssa, joka ei tykkää kun olen tehnyt näin..

• mazy kirjoitti:

olis kamalaa olla suhteessa "kesämiehen" kanssa;D

• Ja kun näin fiksusti nainen on aiemmin toiminut, niin hyväksyt mukisematta että myös sinä käytät kondomia ja suuseksiä ei heru, peppuseksistä puhumattakaan. Kunnon mies, kurppaa lämmittää!

• Kaisanoasaa

Jokaista käytettyä naista on monta jännämiestä käyttänyt reikänä.

• Niinhän siinä käy aina miesten kanssa, reikää vailla ja neitsyys menee...

• Eiköhän se nyt kuitenkin olisi kohtuuvaatimus?

Mietihän vielä kerran.

• Luulen että avaus on trollausta.

Minulle on ihan sama suu- tai anaaliseksin harrastamisella kunhan immenkalvo on poksauttamatta.

• Huihgg
        Palstamäki kirjoitti:

Luulen että avaus on trollausta.

Minulle on ihan sama suu- tai anaaliseksin harrastamisella kunhan immenkalvo on poksauttamatta.

Miten on tytärtesi laita näiden asioiden suhteen?

• Huihgg kirjoitti:

Miten on tytärtesi laita näiden asioiden suhteen?

Nuo jutut eivät kuulu mulle.

• Runkutirunk
        Palstamäki kirjoitti:

Nuo jutut eivät kuulu mulle.

Taitavat olla mamujengin yhteiskäytössä.

• Runkutirunk kirjoitti:

Taitavat olla mamujengin yhteiskäytössä.

Hahhah.

Luuletko tosissasi että minun tarvisi olla huolissani asiasta?

Sinä saatoit olla perseraiskattu ja heitteillejätetty murrosiässä, minun tyttärilläni on asiat kunnossa.

• Ghhgff
        Palstamäki kirjoitti:

Hahhah.

Sinä saatoit olla perseraiskattu ja heitteillejätetty murrosiässä, minun tyttärilläni on asiat kunnossa.

Ne ei ole raiskattuja vaan antaa vapaaehtoisesti.

• Ghhgff kirjoitti:

Ne ei ole raiskattuja vaan antaa vapaaehtoisesti.

Nyt loppuu! P.skaa sataa minun inboxiini. Turvat kiinni.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Nyt loppuu! P.skaa sataa minun inboxiini. Turvat kiinni.

Lopetetaan lopetetaan. Sorry tästä.

• Palstamäki kirjoitti:

Hahhah.

Ei kannata välitä näistä palstan ätmiluusereiden vittuiluista, jotka ovat niin kiinnostuneita siitä naisten seksielämästä, kun heillä itsellään ei sitä seksiä ole koskaan edes ollutkaan. Ovat vaan kateellisia ja katkeroituneita siitä, kun muilla ihmisillä on sitä seksikokemusta, jota niillä ätmiluusereilla ei itsellään ole.

• näin.teki

Harmisko oikein repäisi nyt aloituksellaan.

• Ei ollut harmis vaikka hyvin olisi voinut ollakin, meillä avarakatseisilla miehillä on yhteneväiset mielipiteet :D

• korkkaan.naiseni.itse

Itse käytän vain itse korkkaamiani naisia. Ei tule AIDSia

• epäilyksenhäiväys

Tuskin saat edes paljon käytettyä-

• kondomisuojaa

Miksi et käytä kondomia?

• ei.mulle
        kondomisuojaa kirjoitti:

Miksi et käytä kondomia?

Ne on ikäviä

• Kurppa27

Lyön vetoa ettei ole ketään palstan ätmeistä saanut koskaan neitsyt naista eikä tule saamaan alle 30 v naista koskaan.

• Kurppa-nainen

Ei koska eivät ole lähestyneet naista koskaan edes.

• mklbgflrt
        Kurppa-nainen kirjoitti:

Ei koska eivät ole lähestyneet naista koskaan edes.

Kyllä tässä lähestytty on, mutta rukkaset on tullut jokaisella noin tuhannella kerralla.

• spermatsisään

Ei tuollaisia naisia enää nykyään ole

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1821
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1579
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1523
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1437
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      278
      1218
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1080
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1022
    Aihe