mihinkään uuteen suhteeseen. Joten se on moro. Eihän mulla kyllä edes ole ketään hyvästeltävää täällä. Yötä nyt vaan.
Olen liian läski
11
536
Vastaukset
- hyvänukkuu
Sama. Too fat to fall
- ToiOLIHyvä
:D
Eihän tääl ketää hyvästellä. Morjestetaan taas sitte ku tavataan! ;) - Entiennytkään
Että niissä on painoraja.
- tunnesyöppököjuoppoko
Kummasti toi sinkkuus laihuttaa.
- Älähännyt
Höpöhöpö. Ethän sinä ollut liian lihava siihen edelliseenkään niin mikset uuteenkin. Ja katso ympärillesi kuinka monella ylipainoisella on kumppani. :)
Mihin edelliseen?
Emmehän me koskaan edes tavanneet,
ja kirjoittelimmekin erittäin harvoin.
Mitään rakkaussuhdetta ei siis ainakaan minun kanssani ole ollut.
Jos jotakuta muuta naista tarkoitat, niin sitten en tiedä.
Vai koetatko vain trollailla?- Älähännyt
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Mihin edelliseen?
Emmehän me koskaan edes tavanneet,
ja kirjoittelimmekin erittäin harvoin.
Mitään rakkaussuhdetta ei siis ainakaan minun kanssani ole ollut.
Jos jotakuta muuta naista tarkoitat, niin sitten en tiedä.
Vai koetatko vain trollailla?Mitä sinä sekoilet? Viestini ei ollut sinulle vaan ap:lle. Ap kirjoitti olevansa liian läski uuteen suhteeseen, eli hänellä on ollut aiemmin suhde.
- suhdetoissijainenasia
Tärkeintä varmaan on, että voit itseesi nähden hyvin ja sulla on hyvä olo aivan ensiksi. Jos tuntemuksesi on tuonkaltainen, niin silloin tarttee alkaa tekemään jotain muutoksia itsensä ja elämäntapansa suhteen.Itselle noi terveydelliset jutskat toimii sellaisena motivaattorina elämässä painonhallinnan suhteen.
- hyvääyötämiehellenaiselt
Jospa pistetään se elämä uuteen nousuun. Hänelle jota kaipaan...
- KimKardinaaliAkseli
Siinäpä onki motivaattoria; Sata salamaa tariffeineen suoraan peltipöntöstä. ;)
- hyvääyötämiehellenaiselt
KimKardinaaliAkseli kirjoitti:
Siinäpä onki motivaattoria; Sata salamaa tariffeineen suoraan peltipöntöstä. ;)
Enpä ymmärtänyt yhtikäs mitään sun ajatuksista, joten ei ollut sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.25810537Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4032870- 871641
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei891636- 781473
- 641399
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81369Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581343Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981260- 361186