Miksi teette siitä niin suuren numeron.
Hain netistä vegaaneja ja heidän ig tilejään, niin suurin osa heidän julkaisuistaan on vegaaniuteen liittyvää.
Olen ollut vegaani kauemmin kuin moni heistä on edes elänyt, ja siltikään moni ei tiedä että olen vegaani. En käytä normaalisti edes koko sanaa. Ei sillä saavuta mitään että ärsyttää ihmisiä netissä. Ja se ärsyttää jopa minua että asiasta huudellaan.
Pitäkää tieto omananne.
Te muut vegaanit
vegaanitäti
1
187
Vastaukset
- Olenvegaani
Hienoa että olet valinnut elämäntavaksi veganismin.
Nyt sitten kuitenkin päätit tehnä siitä numeron, että olet vegaani. Tokihan vegaani saa ärsyyntyä muista vegaaneista ja niiden tekemisistään. Ei tietääkseni ole mitään estettä sille.
"Ja se ärsyttää jopa minua että asiasta huudellaan. "
Juuri niin. Vegaanien tulee olla hiljaa ja vaieta koko venismista ja vegaaniudestaan. :)
Jospa keskittäisit sen toisten vegaanien vainoamisen ja niistä ärsyyntymisen vaikkapa eläimien auttamiseen. Eikä haittaa vaikka autat muita vegaanejakin ja tottakai ympäristöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319