Olin huhtikuussa Madeiralla ja ihastuin siihen. Mahtava luonto ja ulkoilu mahdollisuudet.
Nyt olisin lähdössä viikon päästä lomalle, mutta kohde puuttuu. Mikä olisi Euroopassa Madeiran tyylinen paikka? Ihana luonto, ulkoilua, aurinkoa. Baarit ja yöelämä ei hirveästi kiinnosta. Paikan pitäisi olla myös turvallinen yksin liikkuvalle keski-ikäiselle naiselle.
Madeiran tyylinen lomapaikka
3
277
Vastaukset
- Täällä.ollaan
Marraskuu on varsin viileä aika Euroopassa. Välimerellä on viileää. Azoreillakin on melko viileää.
Kanarian saarista joku lienee ainoa vaihtoehto Madeiralle, jos haluaa kohtuullista lämpöä ja nättiä luontoa,jossa liikkua.
Talviaikaan Madeiralle on helppo palata aina vaan uudestaan. En kaipaa mitään mikä täältä puuttuisi.
Mulle paikat ei enää minulle kelpaakaan.- Vähätvaihtoehdot
La Gomera, mutta on enemmän sellainen päiväreissun arvoinen Teneriffalta.
Mutta äänet Madeiralle.
Loppukeväästä ja alkupuoli syksystä käy Azoritkin (käytännössä Sao Miguel), mutta siellä on kaikkea vähemmän, paitsi sadetta.
- FNC
Noilla spekseillä suosittelisin Azoreita tai La Palmaa. Toki "Nyt olisin lähdössä viikon päästä lomalle" saattaa tehdä lentohinnnoista aika, sanoisinko hintavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259