Nuo vakuutukset yleensä sellainen juttu joka vaan on jossain, ei hirveästi tule kiinnitettyä huomiota. No itselle tuli kotivakuutuslappu ja pidin vähän kalliina niin katsoin parista muusta paikkaa.....no ei se ollutkaan kallis vaan oikeastaan suhteellisen edullinen mitä on nyt niin ei olekaan syytä vaihtaa yhtiötä sen suhteen. Autovakuuutuksen vaihdoin alkukesästä, siinä tuli jo jonkinverran eroa, hinta halvimman ja kalleimman välillä useita satasia.
Milloin olette viimeksi vertailleet vakuutuksia?
7
218
Vastaukset
Vertailin eläinvakuutuksia ja tein uudelle koiralle vakuutuksen toisesta yhtiöstä kuin missä muut vakuutukset on.
Todella kannatti tehdä niin. Tuli yllättäen muutaman kuukauden päästä kalliit leikkaukset ja vakuutus korvasi mukisematta 3000e. Omavastuu oli tietysti, mutta vakuutusmaksu oli aika pieni kustannus ja vakuutusmaksu paljon pienempi kuin entisellä yhtiöllä ja ei poisrajausta nivelvaivoissa, jotka entinen yhtiö olisi rajannut suurimaksi osaksi pois- Säästäjä
Kilpailutin vasta (www.vakuuttava.fi) ja kyllä kannatti. Säästöä tuli n. 500 € vuodessa ja paketti pysyi vastaavanlaisena.
- Totuus-
Mulla on kattava vakuutus, vakuuttaa kodin irtaimiston ja veneen jos se varastetaan tai jos ajan kiveen ja moottori menee paskaksi. Vuodessa maksan 450 euroa vakuutuksesta. En ole vertaillut hirveesti.
- terveisinreiska
Joskus juoksin yhtiöstä toiseen moottoripyörän vakuutusten perässä ja ihan hyvin tuloksin. Halvimman ja kalleimman vakuutuksen ero oli huomattava. Nyt ei ole enää intoa moiseen ja motskarivakuutuskin on ihan kohtuu n.260€/v täysillä bonuksilla.
- kamala.kohtalo
miksi sinkkunaisissa ei ole vakuutuksia eli kun hengailet naisen kanssa ja huomaat että hänestä ei saa hyvää vaimoa niin ilmoitus jollekkin ja hänet haetaan pois ja vakuutus takaa että se ei enään häiritse niin jollekkin voi käydä ikävästi ja joutuu viettämään loppu elämänsä huonon vaimon kanssa
- Tällämiehelläajantasalla
Olen niitä vertaillut ja suurinosa vakuutuksistani on Turvassa koska se on ollut minulle edullisin ja saan myös liiton jäsenalennukset sieltä. Osa vakuutuksista on Op.lla ja niistä ei mene maksua vaan kuittaan ne Op.n kerääntyneillä bonuksilla vuosittain.
- Typeräjuttu2
Kotivakuutus kannattaa ottaa vaikka olis työtön koska kela maksaa sen- Joku poltti varaston ja mulla oli siellä skootteri 1400 euron arvoinen. Sain omat takas ja ostin uuden skootterin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965