Viikko sitten tapasin 55v. naisen, jonka tavara oli kuin 16 v. tytöllä. Sirot häpyhuulet ja tosi tiukka. Nainen oli muutenkin kuosissa, pienet rinnat, eikä selluliittiä missään. Yleensä olen tottunut tuon ikäisiltä siiderivalailta oikein etsimällä etsimään hupireikää ihran keskeltä. Kyllä treenaus ja kuntoilu pitää naisenkin kondiksessa.
55 v. naisen vittu ?
10
3165
Vastaukset
- 16-90
Ei tuolla ole juurikaan tekemistä iän kanssa. 16v voi olla ruma todella räjähtäneen näköinen vittu ja vanhuksella voi taas olla todella kaunis kireänoloinen vittu. Geenijuttu.
- tätinainen
..hupi, hupi, voi toivittavasti "järkesi" ei sua jätä tainnut jo jättäää, vai?
- Noinsemenee
Turhaan täällä kirjoitellaan parasta ennen juttuja. Tietämättömien huuteluja.
- Ryhmykulli
Tämä 55-vuotias nainen oli luonnollisesti äitisi, eikö vaan?
Olen 70 vuotiaan naisen kanssa rakastellut, aivan ihana, muodokas ja eroottinen ihminen :). Naiset ja miehet, me kaikki yksilöitä, erilaisia.
- Pikkukullinenukko
Mulla ei ihan 55 vuotiaista kokemusta, mutta lähes, ja voi sanoa että täyttä tavaraa.
- Anonyymi
Pillun huulien koolla ei ole ikään katsominen, minun tyttöystävällä 23v on tosi ulkonevat huulet alakerrassa. Huulet työtyvät ulospäin tosi reilusti ja kun hän kävelee alasti selkeästi erottyvat mutta ei se haittaa, päin vastoin niitä on mukava imeskellä ja venytellä suulla, tykkään.
- Anonyymi
Tunnen 70+ naisen jolla posliini ja pillu näyttää kuin teinitytön pimppero. Eikä ole ylimääräisiä leikkeleitä. Reikä on tiukka , 2 sormea just ja just menee sopivasti.
- Anonyymi
Vahinko että se oli 'vain' unta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164