Täältä tihkuu hyvin vähän arvostusta muille paöstan kiejoittajille! Tein listan, josta kukaan teistä ei ole yhtäkään suoritusta suorittanut!
Eli te ette ole:
1. Syöneet surströmmingiä eli ruotsalaista hapansilakkaa
2. Syöneet hakarlia eli islantilaista, mädätettyä haita.
3. Syöneet pallokalaa
4. Kasvattaneet sixpackiä
5. Käyneet Anita Hirvosen konsertissa (ei siis huomioida lavakeikkoja)
6. Heittäneet yli 250:n pisteen sarjaa keilailussa.
7. Käyneet Hooverin padolla, Amerikassa.
8. Äänestäneet vaaleissa Kristillisdemokraatteja/Kristillistä Liittoa tai tämän puolueen ehdokasta presidentinvaalessa.
9. Käyneet Gambiassa.
10. Menneet tunnelia pitkin Suomenlinnaan.
11. Käyneet paikassa, joka tunnettiin ennen nimellä Lappi tl.
12. Ostaneet t- paitaa, jossa on kirjoitusvirhe painatuksessa.
13. Nähneet villisikaa Suomen luonnossa.
Näitä teistä kukaan ei ole elämässään tehnyt!
13
320
Vastaukset
Prkl..mistä tiesit? Täytyy myöntää että yhtäkään en ole näistä tehnyt. Ja AIKA paljon on monenlaista tehty.
- liputkin.ollu.150.ekuu
Sama rahikaisvainaallakin. Kuitenkin jaksoi anssikelaillan olla paikallaan ilman että päästä olisi savua tullut ainakaan niettä palokuntaa olis paikall tilattu.
- a-no
Tässä teille onnettomille luusereille lisää asioita, joita ette ole koskaan tehneet:
1. Ette ole hiihtäneet jään yli Seurasaareen
2. Ette ole ajaneet hiomavaunulla sumuisena aamuna
3. Ette ole seisseet laiturilla kolme ja nähneet Kölnin Tuomiokirkoa
4. Ette ole eksyneet Latviassa
5. Ette ole kävelleet kaupungin reunan yli
6. Ette ole kuulleet säveltäjämestari Toivo Kärjen soittavan "Jänis istui maassa" varpaillaan. Tämän saatte nyt kokea: https://youtu.be/lOYPXBer-a8?t=469Olen eksynyt Latviassa. Tarkemmin ottaen Riiassa. Jihuu en ole enää luuseri ja itseasiassa kovasti haluaisin maistaa tuota ruotsalaisten suurherkku sursströmminkiä. Kulinaristi kun olen.
- Viivipiste
Olen käynyt Lappi Tl:ssä, olen syönyt hapansilakkaa (sikäli mikäli sitä on ruotsinlaivoilla?), "kasvatan" juuri nyt pyykkilautavatsaa ilman niitä kamalia lihasmuhkuroita, ja olen nähnyt Kölnin tuomiokirkon myös yöllä....
- söinkakkua
Bucket listiin täytyy merkitä tuo: 'äänestäneet vaaleissa Kristillisdemokraatteja'.
Muuten näyttää olevan ihan normipäivä. - P_D
4, 6, 11 ja 13 on tullut suoritettua. Voin luvata etten noita kolmea ensimmäistä kalaruokaa tule ikinä kokeilemaan!
- AirlinePilot
Ookkonää ollu JumpoJetin lastenhoitohuoneessa naisen kaa ns. silleen. Yli 11km korkeudessa Atlantin yllä, joten Kymppitonnin klubissa ollaan. Tai sitte poikulisi kaa hiplaillu, mut hinttijuttui ei lasketa Kymppitonnin klubiin. se on vain terveille.
Tuo villisikojen näkeminen nyt ole niinkään harvinaista. Eikä välttämättä kiinni omasta aktiivisuudesta,sattumalla osuutta. Olen nähnyt 2 kpl
- en.miäkään
Oletko suomen kormeilla kukkulalla, Haltilla keittänyt nokipannukahvit?
- Leevi_Lihasmies
Minulla on aina sixpäkki, joten tuon kohdan selvitin helposti.
- Viivipiste
Mut kuin moni teistä on käynyt vessassa Eiffel-tornin nupissa? 😏
- sielläkinpaperiloppu
Meinasin, mutta oli hors service. Väänsinkin tortun riemukaaren päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773