Itsellä on kyllä huono käsitys "jopa" valtion-sisäisistä peli-PAJOISTA.
Sen harvoin, kun otan sen Lotto-kupongin käteen, niin en edes saa tietää ( ilman tv:tä ) oikeita Lotto-numeroita.
Kaikki yleensäkin alkoi siitä, että puhuin "lohikäärmeestä" ja "demoneista" pahasti.
Joka tapauksessa, vaikka pelaan sen kaksi kertaa viidessä vuodessa, niin herra nimeltä: "KULTARAHA" esti kirjautumisen sen jälkeen, kun olin JO KIRJAUTUNEENA. - Sain kirjautua jopa kahdet kerrat sisään, ennen kuin kyseinen Laitos heitti minut pihalle - minun voittamatta senttiäkään. Asenne noilla Ei ole muuttunut.
Sääli, sillä KULTARAHA-niminen firma ( Toivottavasti oikea nimi, koska haluaa vain vilahtaa - HYVIN "vastuullisena" kuitenkin, koska on "ongelmien sattuessa aina paikalla" )näyttää ohjaavan ihmiset jopa kansaneläkelaitoksen-sivustoille, kuten kaikkeen infrastruktuuriin. Käytännössä ihan KAIKKEEN, joka sisältää maksuja OMALTA TILILTÄ. Tuo ei vaadi edes kyseistä firmaa, mutta se on hyvä lisä 'saatanan' ottaessa allekirjoituksia "viattomilta".
Kiitos Kultarahan, Valtion-firmat voivat halutessaan ottaa miltä tahansa ihmisten tileiltä haluamansa summan, ja mitä Lottoon tulee - varastaa koko summa esiintyen hologrammi-asuissaan voittoa hakiessaan, kun oikeat voittajat on ensin todennäköisesti murhattu.
Kenen Maa ja kenen peli?
Narasimba
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471