Onko Kauhavalla ollut avoimia keskusteluja Vöyriläisten kanssa liitoksesta? Taikka olisiko tietoa, että Vöyri havittelisi Vaasan kanssa liitosta?
Paljonhan Kauhavalla ja Lapualla on nytkin yhteistoimintaa Vaasan kanssa, mutta olisi viisasta ottaa reippaampia askeleita. Ensivuodesta on tulossa surkea vuosi koko maakunnalle ja olisi hyvä valmistautua vahvistamalla yhteistyötä vielä rohkeammin.
Lännestä aina sivistys tullut
3
220
Vastaukset
- Keppi7
Vöyri katsoo Vaasaan, ja liittyy sinne sitten kun on sen aika.
Mutta mikäs tuo juttu on, että Lapualta ja Kauvavalta olis muka jotain yhteistoimintaa Vaasan kanssa? En oo kyllä koskaan kuullutkaan. Mikä tämä juttu on? Tokkopa sieltä katsellaan, vaan kylmä rinki p.........ä odotellaan jos sinne joutuu. Vöyriläisillä on oma strakeria, he yrittävät pitää kouluverkon pien kouluina, eikä vanhuksia laiteta tynnörin päälle seisomaan ja huutokauppa meklarin vasaroitavaksi. Yrittävät pitää oman kunnallisen vanhainkorin. Kuulin että strakeriahan kuuluis olla 5,dessä vuoressa suomen onnellisin kunta. Kuulemma lapset ja eläkeläiset saavat käyrä ilamaaseksi Norvallas uimas. Pankit ponssoroo vuasi kerralla.Urheiluun satsataan ja vanhuksetkin pyärii suksineen urheilijooren jaloos. Luulen, ettei tällä viälä onnistuta, jos ne rupiaa syöttämähän satasia kuntalaasille lopusilauksena tavootteen saamiseksi.
Unohrin sanua että tyättömöt kans saa käyrä ilamaatteksi uimas.Kaveri ei oikeen tiänny kuinka ne muualta tulhet käy uimas,viärhänköhän muilta salaa. mutta kehuu että tummia vissiin Kongolaasia on althas. Pikkupoijat kuulemma kattoo niitä silimät suurena kuin teelautaset. (Ah haa,, melekeen mustat tissit näkyy. Kyllä poijilla oikiat elkhet on, niistä voi tulla hyviä karjakkoja. niihin urheelu paikkoihin on satsannu lämmitettävhän tekonurmikenthän koko(105 m x 68 m) ja jalkapallohalli (64 m x 40 m). urheilukenttä, lasketelu mäki ja hyppyri mäki,ja talavella huippu hyvät larut. Nykäsen Matilla on mäkiennätys.Tupa tehtaat työllistää ,on metallia ,hiatapaperia Oravaasis ja autokuskia on ja jokku käy vaasas töis.Tyättömyys rosentti on alle 5.Paremmin ne vaan tarkkaaloo,mihinkä maailma on menos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164