Halvalla pitäisi saada renkaat vaihdettua. Missähän olisi halpaa ja hyvää palvelua?
Missä halvalla renkaiden vaihtoa?
5
181
Vastaukset
- länkyti
Kuulin, etä Armin Kogler ja Horst Bulau vaihtavat renkaita halvalla. Rahoittavat tällä toiminnalla uudet sukset, että voivat osallistua keski-euroopan mäkiviikolle.
- Ilarikanninen
Itse kuulin että Kogler ja bulau ovat yhtyneet toisiinsa ja ovat keskussairaalassa leikattavana irti toisistaan joten eivät pysty osallistumaan mäkiviikoille
- oma.apu
Katsopa autosi takakonttiin, pitäisi löytyä tunkki ja rengasmutteriavain. Sen verran pihaa varmaan löydät jossa homman mahtuu tekemään. Mitä muuta vielä tarvitset? Säästät rahaakin ja saat pientä voimistelua.
Rantakylän varaosalla maksaa vain 25 euroa. Euromasterilla oli 36 euroa pari vuotta sitten.
- hihtoliitonhyväksymät
Joku voi vaihtaa sinun hyvät renkaat omiin huonoihin renkaisiinsa , ja aika halvalla.Kannattaa varoa huijareita .Omat renkaat kannattaa merkitä vaikka ruuvaamalla niihin ruuveja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284