Jo jo Persut ja väyryset tunnustaa Euroopan paremmuuden

Väyryset ja Persut tunnustaa Euroopan unionin kansalaiset maailman parhaaksi.
Ensi he epäilivät, mutta Nyt nyt Britannia ja Brexit yooouutubineen on myöntäneet,
että parempi on olla euroopan unionin kansalainen, kuin lähteä kovaan Brexitiin.

Maksavat nyt Euroopan Unionille 6% bruttokansatuotteesta ja 45 miljardia ja eivät
saa mitään ja EU päättää kaikista heidän asioista. Tämän May ja Britannian hallinto
totesi. Ei ei ei suostunut lähtemää Mäy ja muut sumutorven soittajat ei sitten millään..
Ovi on sepposen selällään ja ei ei uskalla lähteä ja Persut ja väyryset oli aivan varmoja.
Että kyllä Briannia lähtee myymään ja ostamaan Banaaneja... !!!

Miksi Ne ei lähe ? Ei kukaan pidättele ja ei tarvi maksaa ja menisivät nyt menisivät ...
On se Euroopan unioni paras ja väyrynen ja Persu-kommunisti myönsi sen juuri kiitos.

0

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
        Maailman menoa
        656
        5490
      2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
        Ikävä
        21
        2407
      3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
        Kajaani
        255
        1675
      4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
        Ikävä
        114
        1657
      5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
        Ikävä
        93
        1497
      6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        23
        1426
      7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
        Ikävä
        68
        1195
      8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        327
        1195
      9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
        Maailman menoa
        334
        1190
      10. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        10
        1187
      Aihe