Epäsiistin näköinen mies *tummat likaiset hiukset, pesemättömän oloiset mustat vaatteet* heittelee jaakkolassa/jaakkolankoulun läheisyydessä tod näk myrkytettyjä koiranherkkuja.
Koirani ehti syödä pari ruohikosta ennenkuin ehdin estää.
Seurauksena oksentelua, väsymystä ja heikkoutta.
Olen itse juuri lähdössä viemään koiraani eläinlääkäriin.
Varokaa erityisesti jaakkolankoulun nurmialueita.
Lähipäivinä alueelta löydetty myös kuolleita lintuja ja rusakoita
Varoitus lemmikinomistajat kerava/jaakkola
6
374
Vastaukset
- Mitvittuu
Nii onks tää se sama satanan riemuidiootti joka liikkuu pitelemättömän kultaisen noutajan kans ja kaivaa biojätteestä safkaa linnuille
- Sille
Bongattu tänään heittelemästä ruoanjämiä ja jotain koirannaksuja siihen joen vieressä olevan viljelypalstan kääntöpaikalle
Sininen takki ja oranssit työhanskat nykyään- toimioikein
Kävit varmaan keräämässä talteen koirannaksut, toimitit ne tutkittavaksi ja ilmoitit asiasta poliisille?
- eimyrkkyäollu
Keräsin naksut ja koemaistoin niitä, ei ollut mitään vikaa joten heitin takaisin polun varteen.
- eimyrkkyäollu
Venäjältä saa tehokasta rotanmyrkkyä, jolla pikku vipeltäjät saadaan kuriin.
- hakkausodottaa
JA MYÖS NÄMÄ MYRKKYJEN KYLVÄJÄT...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337