"Jotkut keräilevät valtioita, joissa ovat käyneet, toiset suurkaupunkeja, kolmannet Yhdysvaltain osavaltioita tai Kreikan saaria." https://www.harrasta.net/miten-tehda-matkailusta-harrastus/
Mitä keräilette?
Keräilettekö muita kuin valtioita?
12
247
Vastaukset
- tsuvassi.ossetti.ym
Keräilen eri kansallsuuksien naisia eli seksikokemuksia näiden kanssa. Laskuissa ollaan 19:ssa, siis ulkomaalaisia.
- Näin
Keräilen lentokonetyyppejä joilla olen matkustanut. Lisäksi linja-autotyyppejä, niissä olen päässyt jo hyvin alkuun: Mersu, Scania, Volvo.
- muistatko
Niin missä linja-autossa Sinut on pantu alkuun?
- OmanKädenOikeus18v
Mie keräilen suku puoli tautei. Om jo aika monta, vaikken oo koskaan ollu ns. silleen naisen kaa. Emkä miehenkään.
- PattajanPoika
Kerään kokemuksia Leidipoikien kanssa olemisesta
- PattayanPoju
Minä maksullisia, nyt 400.
- i.ja
PattayanPoju kirjoitti:
Minä maksullisia, nyt 400.
Euroa vai ruplia?
- Enole
Kansallispuistoja. Kotimaisissa riittää kerättävää lähivuosiksi, sitten voi harkita laajentamista muualle.
- Käteen
Kymppikerhossa on tumputettu.
- vai.housuille
No lensikö lavuaariin?
- suklaatajakahvia
Keräilen Suomen ulkopuolella: Mahdollisimman monessa kaupungissa, kahvi ' & suklaakakku kertoja, nyt on jo 148 kertaa.Voi olla sama kaupunki.Minulla on Budapestissa jo 13 kertaa, kaikki oli eri kahvilassa.
Tallinnassa 46 kertaa, Kööpenhamina 12 kertaa. en jaksa nyt luetella kaikkia,- indeksi.yli.30.vai
Paljonko painat nykyään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299