Kaipaisin vähän tsempparia, kun yksin tulee harvoin lähdettyä :)
Olen ihan luotettava nainen. Suunnilleen väh samanikäistä seuraa etsin, siis n. 55-65v....
Kiva jos joku rohkenisi jonkin sp:osoitteen laittaa.
Asun itse pohjoispuolella.
Ulkoilu/lenkkiseuraa Turusta?
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhankuonolle voisi löytyä. Ainakin päivisin kun vuorotöiden vuoksi vapaalla.
- Anonyymi
En ole muistanutkaan vilkaista, josko joku vastaillut.
Kuhankuono ihan ok paikka.
Oletko mies vai nainen, minkäikäinen? :) - Anonyymi
Harvemmin tänne itsekin tulee vilkuiltua. Mies ja 40v. Kuhankuonolla tulee liikuttua ja muutenkin sillä suunnalla. Varattu olen eli ihan vaan kävely/maastopyörä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin tänne itsekin tulee vilkuiltua. Mies ja 40v. Kuhankuonolla tulee liikuttua ja muutenkin sillä suunnalla. Varattu olen eli ihan vaan kävely/maastopyörä seuraa.
Ok. No en omista maastopyörää, ja mahtaiskohan pysyä sun vauhdissa :)
Sensijaan eikö ketään mainitsemassani ikähaarukassa naisia?
Joku toinen, jolla liikkuminen jäänyt vähemmälle. - Anonyymi
No en minäkään nyt niin aktiivinen himo liikkuja ole. Kesälomaa vietän mutta kun arki koittaa niin Kuhankuonolla taas eli se puhelias naisseura kelpaisi tänne vaikka sitten vaan kävelemään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337