Seppo, tuo Linuxistien kauhu
päivittäin ottaa vastaan haukut.
Missä taas tutut herjat kuulla saa,
siellä Seppo, tuo syntipukki, taas porhaltaa.
Haluaisin hakata hengiltä Seppon,
tai vielä parempi, viedä se Brasilian gettoon.
Juuri kun ei ole murheille tilaa,
Seppo tulee esiin - se päivän pilaa.
Seppo (runo)
30
395
Vastaukset
- prof-vin-mieli-ala
Sepä olikin oikein totuudenmukainen pikku loru Seposta! Saisimmeko myös Karista vastaavan?
On todella ryhdikästä nähdä linukshihhulin vaihtaneen trollauksen runoiluun. Loistavaa!
Vielä jos muutos olisi pysyvä, voitaisiin hoidonkin katsoa päättyneeksi.Tohtori_Tubutin kirjoitti:
On todella ryhdikästä nähdä linukshihhulin vaihtaneen trollauksen runoiluun. Loistavaa!
Vielä jos muutos olisi pysyvä, voitaisiin hoidonkin katsoa päättyneeksi.Lähetimme kiireellisen ambulanssin sinun luoksesi! Tuletko itse pihalle, niin ei tarvitse raahata paareja rappukäytävään.
- Anonyymi
tri-vindovs-mieli-ala kirjoitti:
Lähetimme kiireellisen ambulanssin sinun luoksesi! Tuletko itse pihalle, niin ei tarvitse raahata paareja rappukäytävään.
Tubutinpoikia lasketa yksinään pihalle silloin, kun hoito on kesken.
- melkoista_menoa
Missä Seppo, siellä myös ristintumputtaja Kari. Ristikin heiluu vinhemmin.
- Mika_ryhtiä_kehiin
Missä Seppo, siellä Mikakin. Vaikka tosin yrittää ikään kuin taustalla olla nimetön, epäonnistuen siinä kuitenkin selvästi.
- Anonyymi
Mika_ryhtiä_kehiin kirjoitti:
Missä Seppo, siellä Mikakin. Vaikka tosin yrittää ikään kuin taustalla olla nimetön, epäonnistuen siinä kuitenkin selvästi.
Matti ja Mika lienevät palstan todelliset ja ainoat linukshihhulit. Nimmarit tosin vaihtuvat tiuhaan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti ja Mika lienevät palstan todelliset ja ainoat linukshihhulit. Nimmarit tosin vaihtuvat tiuhaan.....
Nimmarit vaihtuvat koska jauhoja mennyt suuhun niin tiuhaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimmarit vaihtuvat koska jauhoja mennyt suuhun niin tiuhaan....
Nimimerkit ehkä vaihtuvat, mutta jauhot eivät. Nehän on nitä kuuluisia anni-helenoita!
- linuks Anni-Helena
- Loistava_Windows
"Juuri kun ei ole murheille tilaa,
Seppo tulee esiin - se päivän pilaa."
Tuskin koskee linuksin käyttäjää. Itse aikoinaan sitä käyttäneenä jok'ikinen päivä oli yhtä tuskaa. Miltei puolet lisälaitteista, jotka jo minullakin jo oli, eivät toimineet linuksissa! Oli se yhtä kaaosta.
Mutta onneksi Windows tuli takaisin tietokoneelleni ja asiat sitä mukaa korjaantuivat.- Anonyymi
Kaikki lisälaitteet toimivat Windowsissa. Vain linuksissa pitää arvailla, mikä toimii ja missä jakelussa. Sitä sanotaan linuks-harrastukseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki lisälaitteet toimivat Windowsissa. Vain linuksissa pitää arvailla, mikä toimii ja missä jakelussa. Sitä sanotaan linuks-harrastukseksi!
Tyhjänpäiväisyys ei ole harrastusta eli linuksin harrastajat harrastavat tyhjänpäiväisyyttä.
Eli sama kuin kaivaisi kuopan ja täytäisi sen samantein. linuks on juuri sellainen.
- Nyt-lähti-linux-koneelta
Poistakaa Linux kura koneistanne
- Turvallinen_Windows
Kyllä! Mutta olenkin tehnyt sen jo aikaa sitten, kun huomasin ne kaikki eri toimimattomuudet, mitä siinä oli. Se oli todella hirveää aikaa.
- Anonyymi
Turvallinen_Windows kirjoitti:
Kyllä! Mutta olenkin tehnyt sen jo aikaa sitten, kun huomasin ne kaikki eri toimimattomuudet, mitä siinä oli. Se oli todella hirveää aikaa.
Linuksin käyttäjämäärä lienee enää vain noin 0,25% kaikista PC ja läppäreistä. Tätäkään eivät tubutinpojat voi millään tunnustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linuksin käyttäjämäärä lienee enää vain noin 0,25% kaikista PC ja läppäreistä. Tätäkään eivät tubutinpojat voi millään tunnustaa.
Ei ole enää kuin 0,01% kaikista. Ja suunta edelleen alaspäin! Pian niitä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää kuin 0,01% kaikista. Ja suunta edelleen alaspäin! Pian niitä ei ole.
"Pian niitä ei ole" Onneksi - maailma pelastuu!
- hyvä-hyvä
Asiaa pukkaa.
- pukka-pukka
Seppo Seppo kovan onnen lapsi!
- Anonyymi
pukka-pukka kirjoitti:
Seppo Seppo kovan onnen lapsi!
Tuskin, onhan hän ymmärtänyt, mikä käyttis pitää olla tietokoneessa - Windows tietysti!
Silloin elämäkin on paljon helpompaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin, onhan hän ymmärtänyt, mikä käyttis pitää olla tietokoneessa - Windows tietysti!
Silloin elämäkin on paljon helpompaa.Mistäs tiedät koska et kuitenkaa sitäkään osaa, siis Windowsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät koska et kuitenkaa sitäkään osaa, siis Windowsia.
Windows on todella helppo, sitä voi jo ihan itsekseen opetella. Linuksiin ei riitä oppaat eivätkä mitkään sudo-loitsut. On sen verran sekava!
- Anonyymi
Hmm....
- Anonyymi
Laulu windowsista II
Mä joka päivä töitä teen
Joka ainoa päivä windowsia korjaan
Sen kaiken teen mä siksi vain
Koska Linuxia mä jaksa opetella en
Laulu windowsista III
Ilman Linuxin käyttöä moni hautautuu kaaokseen
Ne ravitsee mieltä, estää juuttumasta windowsiin
Windows myyjien likaiset valheet täällä vallitsee
Puuttuvat tiedostot, tyhjät kiintolevyt meitä hallitsee
Jos tahdot turvaan, Linuxin hurmaan on helppo tulla
Senkun kysyy, niin vastataan
Ja windows bugit, korjaukset on silloin turhaa
Nyt on Linux käyttäjän onnenpäivä
Windowsia ei tarvitse kukaan enää
Tahdon omistaa Linuxille vuorokauden
Olla kaksistaan
Tuhannet windowsit kaipaa ymmärrystä osakseen
Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen
Parkkeeratut harmaat päivät windowsin vie kaamokseen
Windows on korkattu, rimpuiltu lisää niitä korkatakseen
Laulu windowsista IV
Sotkit windowsin tänään
Poltit BIOSisi eilen
Et ole nukkunut viikkoon
Ja vain pelkäät
Windows on liikaa
Ei tahdo pysyä sisälläsi
Levottomuus lisääntyy
Ja vain pelkäät
Sulla menee niin lujaa
Ettet saa päivitettyä
Tukehdut windowsin alle
Älyäkin on vähän
Humallut halusta Linuxiin
Tämä aika on kuumaa
Ja sukupuolivietti aikansa lietsoi huumaa
Rakastat niin Linuxia
Vihaat vielä windowsia
Mikään ei riitä
Hukut nälkään
Asennat Linuxin koneeseen
Ja purat windowsin ulos
Se yksin ei riitä
Hukut windowsiin
Muut laulut taitaa olla senusuroitu... - Anonyymi
Asiaa!
- Anonyymi
Ei seppo usko jumalaan
karin juottaa humalaan
pyllyreikä sepolla on mielessä
on vesi jo kielessä.
kari aamulla herää ilman housuja,
sepon spermat vierellä kortsussa.
ei seppo osaa hirttosolmua tehdä,
että itsestään voisi esimerkin tehdä. - Anonyymi
Seppo onkin palstan legenda! Oikea tubutinpoikien kauhu.
- Anonyymi
Ja tuo Sepporuno on oikein mainio oivallus. Joskus olen vähän epäillyt, josko tuo on sittenkään tubutinpojan rustaama.
Taitaa kuitenkin olla jonkun Windowsia tai Maccia käyttävän keksintöä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738