! ! ! Suomen Talous on Romahtanut ! !!

Suomen Talous on romahtanut... Kaikki puhuu sen puolesta... Tallinnan matkustaja
määrät. REDI- Syöksykierre ... Asuntojen hintojen nousun pysähtyminen,
Stockmann osakkeen syösky jo 38 > 2,30 euroon ... Hei Junntikylien talojen hinnat
alle 10 000 euroa oma talo.

No niin, poijat.... EU ja EURO vastustajat ja Väyrysen taloustaito ja Huhtasaaren
oppikoulut ... Miten talous ylös ja miten... ? ? Ero EU:sta vai Ha ha ha haa Antaa tulla
nyt talousoppia, että mekin ja koko Suomen kansa saa nauraa... ! Antaa tulla nyt.
Nyt ei Poika riitä pari kolme sanaa Kankaanpäänkana... Tarvii jo puhua muustakin, kuin
palvontamenoista....

Joko pikkuhiljaa aletaan tulemaan siihen minun kertomiin asioihin...

0

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
        Maailman menoa
        656
        5530
      2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
        Ikävä
        21
        2417
      3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
        Kajaani
        255
        1695
      4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
        Ikävä
        114
        1667
      5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
        Ikävä
        93
        1497
      6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        23
        1436
      7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        11
        1227
      8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        329
        1208
      9. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
        Ikävä
        68
        1205
      10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
        Maailman menoa
        334
        1190
      Aihe