Kysymys opettajille. Olin todistamassa tilannetta kun eräs 10 vuotias poika oli kesken koulupäivän soittokeikalla. Poika opiskelee paikallisessa musiikkikoulussa. Ei aikuisetkaan saa olla töistä pois harrastuksen takia. Soittokeikat ei mene työn ohi.
Lapsi ja läsnäolo koulussa
2
227
Vastaukset
- koulupudokas
Se on vanhempien tahto että lapsi saa olla musiikkikeikalla opiskelun sijaan. Asian päättää lapsen vanhempi, koulu antaa siihen luvan mikäli poissaolo ei ole pitkä tai haittaa muuten koulun käyntiä merkittävästi eli ei ole kokeita ja töitä rästissä. Hyvin harvoin koulu kieltää, koska vanhempi voi kuitenkin ilmoittaa oppilaan olevan kipeä, jos lupaa ei tule.
Sinulla on luultavasti se käsitys, että lapsi voi itse anoa lomia jotka koulu myöntää. Näin ei ole ole vaan vanhemmat anovat loman lapsilleen ja yleensä aina sen saavat (poikkeukset ovat erittäin harvinaisia) - Provooletsinä
Mee takas Momioo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937