Suunnittelen lumo-asunnon vuokraamista Oulusta mutta mietityttää se että niitä paljon haukutaan.
onko kenelläkään kokemuksia Oulun lumo-asunnoista?
6
2077
Vastaukset
- Turhaakyselyä
Lumo, VVO, samaa konsernia, seinät useimmiten betonista, katto kuuluu vakiovarusteisiin, ikkunat saattaa löytyä, oven kautta kuljetaan, lämmin vesi tulee... Siinäpä tärkeimmät.
- rutiineja
kyl sitä vaa palijo kuljetaan ikkunoidenkin kautta ja etenki suoraan parvekkeelta alas vaikka ois kuudes kerros
jotkut jopa tykkäävät roikkua parvekkeelta pää alaspäin - tuulettuuhan siinä korvat
- Dvammainen
Dmutta löytyykö pasamakkia?
- Anonyymi
LUMO asunnot on vaarallisin paikka asua. Siellä asuu villit maahanmuuttajat, kuka ei osaa käytäytyä ja niillä on omat viidakko lait, eli jos et halua puukkoa vatsaan yhtenä hyvänä aamuna, raiskauksia jms - älä menee sinne asumaan. Isännöitsijät ei voi tehdä mitään, poliisi myös ei ole kiinnostunut tulemaan sinne.
Olen asunut kahdessa Lumo asunnossa ja olen kiitollinen Jumalalle että pääsin elossa pois sieltä. - Anonyymi
Olen asunut, kallista ja ei niin laadukasta. En asu toista kertaa Lumolla.
- Anonyymi
Itse muutin Lumon asuntoon joulukuun lopulla 2024 joka oli todellakin virhe ratkaisu, Asun alimmassa kerroksessa jossa tupakeittiö,makuualkovi ja sauna, pyykkitupa sarruu olemaan justiinsa minun alapuolella ja asukkaat käyvät pesemässä yölläkin pyykkejä . Olen valittanut tästä että miksi pyykkitupaa voi käyttää kloo.22.00 jälkeen koska sen pitäisi olla silloin lukossa ettei sinne pääse omilla avaimilla. Ei kuulemma ole varaa tehdä mitään muutoksia ja maksan vuokraa veden kanssa 745€ . Olen myös sanonut että minulle kuuluu vuokran alennus tästä häiriötekijästä koska en pysty öisin nukkumaan mutta ei Lumo ala millekkään. Tämä on Oulussa ja ikinä ei enää Lumon asuntoa. Siellä ei edes vastata puhelimeen kun yrittää soittaa,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269