Kirjoittelen myös tänne :-) Onko täällä Kuuban käviöitä ? Olen katsellut tota Matkavekan 12 pv:n matkaa. Kuubaan. Karibialle tahtoisin päästä ja Kuuba kiinnostaisi nähdä. Luin tältä palstalta koke-
muksia Kuubasta ja haluaisin kuulla lisää! Vai kannattaako varata vain lento ja yöpyä Casa Particularessä/AirBnB ? Tossa han on hotelli Havannasssa aamiaisella ja Jibocoassa all inclusive.
Onko kukaan kokeillut noita WiFi-hotspotteja ? Onnistuuko niistä VoWiFi puhelut ruuhka ajan
ulkopuolella ? Sisältää osittain valmiiksi palveluja esim. kuljetus lentokentältä Havannaan etc.
Suositteletteko Kuubaa ? Lähtö aikasintaan v.2020. Vinkkejä/ohjeita otetaan vastaan :-)
Kuubaanko ?
3
213
Vastaukset
- SattunnainenMatkustaja
Meni väärälle palstalle, piti olla Kuuba palstalla :-) Mutta ei taida haitata mitään :-)
Vielä vähän lisää mietteitä :-) Kiinnostaa vielä tuo WiFi verkko, ei taida olla kauhean kova
sensuuri netissä siellä ?? Soittelisin sieltä VoWiFi puheluita Suomeen jos vaan onnistuu ??
Vai kannataako suosiolla valita joku toinen kohde Karibialla ?? Esim. Dominikaaninen/
Meksiko (Jukatanin niemimaa)/Jamaika etc. ?? Finnairilla taitaa ainostaan olla suora lento
Havannaan Suomesta ?? Haluan että muutamana päivänä pääsisi nettiin. Mutta ilmankin
tulee kyllä toimeen.! Kokemuksia otetaan vastaam mielellään! Kiitos !!- Tärkeää
Eikö tulisi halvemmaksi matkustaa jonkun linkkitornin juurelle soittelemaan wifipuheluita?
- SattunnainenMatkustaja
Varmaankin niin :-) Mutta kuten varmaan tiedät ei tarvitse olla linkkitornia vaan toimiva WiFi-yhteys että voi soittaa WiFi-puheluita :-) Saan kyllä ihan kotona soittaa WiFi-puheluita. Olen yleesä hyödyntänyt kännyä aina kun pääsen ulkomaille! Viimeksi Israelissa. Kuubassa vielä rajoittaa netin käyttöä ettei kaikkialla ole WiFi-hotspotteja. Muttaa Kubahan avaa muihinkin kuin roamaaviin 3G- datan vuodenloppuun mennessä. Mutta kerkeää tekemään paljon muutakin kun vaan kännyllä :-) Sattuu vaan kiinnostamaan tämä tekniikka :-) Mutta vielä tohon matkaan: Ei kukaan täällä ole käynyt noilla 11/12 pv:n Matkavekan matkoilla ?? Kannataako menää Jibacoaan vai Varaderoon ?? Eikö ole molemman Atlantin puolella eikö Karibian meri ole myöskin Atlantia ?? Sikarin voisi hyvin vuoksi yhden tuprutella :-) Olen jonkin verran matkustellut mutta ensimmäinen kerta olisi Karibialle. Mutta kommentteja kiitos !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207