Kiimainen olo ollut kauaaaan. En viitsisi sormittaa itseäni kun tontut näkee.
Eikä viitsisi pannakkaan kun tontut näkee. 😲 Huom==äskeinen tontut näkee osio oli vain huumoria... Olen 14 v tyttö. Mä en kyllä enää kestä....... Help
Kamala kiimainen olo.
12
586
Vastaukset
- Tytteli14
No hei jos nussisinkin oikein kunnolla jonkun kundin kaa ja tontut kurkkii ikkunoista ja näkee rajua panoa.....
- sluttyboialex
Voidaan panna vaikka kuinka kovaa esim. tonttujen nähden. ;)
Onks sul jotain somee?
- 568658
Ap on äijä 35v
- poitsutäält
Todellakin! Tytöt ei kirjota tolleen:) Aloittaja kiihottuu ajatuksesta, että joku kuviteltu 14-vuotias muija olisi noin kiimainen.
Kaikkea somessa ei tarttis välttis uskoa...
; )- Tytteli14
No kaipa mun on pakko tunnustaa...... Tää oli vähän niinku vitsi.. Ette menneet lankaan, vaikka tämä yksi taisi mennä. ;-)
- Tytteli14
Pahoittelut, taisin itse vähän kiihottua ajatuksesta että joku voisi olla noin kiimainen. Vaikka en nyt mikään 35v äijä olisikaan. Olen oikeasti kylläkin 14v tyttö, joka taitaa aavistuksen olla kiimassa.
- Tonttu22
melkein jäit ilman lahjoja
- sluttyboialex
Voin kuule kiihottaa sua vielä enemmän ;)
- Poikiskesi
ALAXXX?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????;)
- Anonyymi
Tuu snäppää nii voidaan voittaa asia pois
- Anonyymi
Mä voin auttaa voin nuolla tai tulla sormettaa kik kumitu 16v tyttö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229