rajan takaa Lieksaankin tulisi venäläisiä sotilaita "harjoittelemaan" sotaa?
Nimittäin se tahtoo olla niin, että jos maassa ei ole omaa armeijaa, niin silloin paikalle tulee vieraan armeija.
Huuhaa-humanistille pohdittavaa.
Olisiko se sitten parempi jos tuosta
5
207
Vastaukset
- antihuuhaalle.tiedoksi
Venäjä on hankkinut rahalla Suomesta maa-alueita, jotka sijaitsevat Suomelle hyvin tärkeissä kohteissa Suomen maanpuolustusta ajatellen. Laivareittien vieressä, suurten voimajohtokytkinkenttien lähellä, lentokenttien läheisyydessä ja monissa muissa paikoissa. Pienet venäläiset vihreät miehet asuvat Suomessa jo valmiiksi kaksoisikansalaisina ja ovat valmiit muutamassa tunnissa tekemään tuhot. Ei Venäjältä tarvitse tulla - venäläiset ovat jo täällä.
- voine-voine
No tuossakin on perää.
- PyydetäänTarjoukset
Mitä järkeä on Suomen ostaa miljardilla tai parilla sotakalustoa kun voimme pyytää Venäjältä ja Natolta tarjouksen Suomen puolustamisesta? Maksettaisiin sopiva summa vuodessa etteivät laske minkään maan hyökkäystä Suomeen?
Venäjälläkin olisi hyvää sotakalustoa tarkoitusta varten, ja saattaisivat tehdä halvallakin! Säästösyistä kannatan puolustuksen kilpailuttamista, sillä kilpailutus on nykyään muotia! Kyllä. Siitä vaan 25000 ukkoa Venäjältä partioimaan Suomea.
- Näenso
Ei siinä mittää, Karjala takasin. Sinne jäi meiltäkkii melekkein 100 hehttarrii muata. Yksi kuoli ja kaks haavoittui meidän perheestä sovassa. Isäukkoni antoi kylläkin semmosen ohjeen: Mene mahollisimman kauas ryssästä. Siihen elä iginä luota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471