Moikka, oon tällä hetkellä 22v/163cm/47kg mitoilla elelevä tyllerö.
Monia kertoja oon yrittänyt olla ns.lihotuskuurilla, kumminkin saavuttamatta yli 50kg, siis en ole ikinä painanut yli 50kg! Mua kyllästyttää ihan hirveesti tää samoissa mitoissa pyöriminen, ei peppua eikä tissejä. En tunne itseäni millään tavalla hyvännäköiseksi, maha turpoaa joka aterian jälkeen niinkuin ilmapallo. Lihottaminen tuntuu oikeasti olevan niin kaukainen haave, sali ei nyt ole vaihtoehto .. :/ haluaisin saavuttaa jotain, ja sainkin sellasen ”tyhmän” päähänpiston, jos terveellisesti vähän laihduttaisin, pääsisin eroon pömppömahasta, ja ehkä näin sopusuhtaisemman vartalon etten olisi näin tönkkö? Täten kysyn, onko ihan tyhmää jos alipainoinen laihduttaa pari kiloa, toivoen että sitten on tyytyväisempi omaan peilikuvaan? Ja samalla toivoen sitä saavuttamisen iloa.
Koko ikänsä alipainoinen
Laihavailihavampi
3
250
Vastaukset
- KMT
Älä laihduta missään nimessä. Saat pari kiloa lisää syömällä säännöllisesti, ainakin neljä tai viisi kertaa päivässä. Ruokavaliossasi on jotain pielessä, koska vatsasi turpoaa. Ota selvää, mikä sen aiheuttaa (onko kyseessä esim. maitotuotteet). Harrasta jotain liikuntaa kuitenkin, jos et halua salille. Aerobinen liikuntakin on hyvä juttu ja kotona voi jumpata hieman koko vartaloa ja vatsaa, joten saat vatsaankin hieman kiinteyttä ja jäntevyyttä.
Älä murehdi, olet nuori vielä. Kyllä niitä lisäkilojakin tulee sitten, kun on sen aika, kun ikää tulee lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 761311
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o13864- 34836