Onko kenelläkään kokemuksia ufoista? Entä oletko tavannut ketään tähteläistä tai pidätkö itseäsi sellaisena?
Asia rupesi kiinnostamaan minua, kun tajusin, että tavalliselta kansalta on piiloteltu tietoa ufoista ja muista "yliluonnollisuuksista".
Haaveena olisi ehdottomasti joskus tavata joku avaruusolento tai edes tähteläinen.
Ja tähteläinen on siis ihminen, joka on joskus entisessä elämässään kuulunut toiselle planeetalle.
Keskustelua avaruusolennoista ja tähteläisistä
Ufofovo
4
181
Vastaukset
- Joooas
Minä vain mietin, että miksi sinä olet neljältä tiistai aamuyöllä kirjoittamassa ufoista Suomi24 nuorten palstalle?
- Ufofovo
Aika on niin kosmista.
- Tähteufo
Plutolla on hyvä käyä runkaamassa, siellä ei ole ketänn joka näkisi pienen munani
- Ufofovo
Löysin mielenkiintoisia videoita liittyen avaruusolentoihin. Sa'a Arcturian kanavoi viestejä eri planeetoilla asuvilta humanoideilta.
Mielenkiintoista, että esimerkiksi pleiadialaiset ovat olleet luomassa elämää tänne maapallolle. Kuulemma Marsissa tosiaankin on ollut elämää joskus kauan sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319