Oisko mitään mahiksia päästä Lahteen opiskelemaan saikkariks varasijalta 5?
Varasija 5
23
1677
Vastaukset
- ononon
On mahiksia. Monet laittaa Lahden vasta toiseksi tai kolmanneksi vaihtoehdoksi, ja jos pääsee muualle, niin voi vapautua paikka. Tsemiä odotteluun!
- mmmjep
Mietin samaa Tampereen kohdalla...(?)
- Jepp
Metropoliaan päässy yli 20 sisää varasijoilta ja sit lahteen ei oo liikkunu ollenkaa.. ärsyttää
- Jepsss
Juu ei tampereellekkaa oo liikkunu..
Et tota nii mikäs täs sit ku odotelles vaa - Äähh
Jepsss kirjoitti:
Juu ei tampereellekkaa oo liikkunu..
Et tota nii mikäs täs sit ku odotelles vaaOnko tänään liikkunu?
- Jepsss
Äähh kirjoitti:
Onko tänään liikkunu?
Eiii oo..
- Jaaa
Jepsss kirjoitti:
Eiii oo..
Millä varasijalla oot?
- Tulevahoitsu
Mulla on Lahteen paikka, mutta olen 1. varasijalla Laureaan. Otan tuon Laurean vastaan mikäli saan paikan. :)
- Ääääh
Tulevahoitsu kirjoitti:
Mulla on Lahteen paikka, mutta olen 1. varasijalla Laureaan. Otan tuon Laurean vastaan mikäli saan paikan. :)
Outoo että metropoliaan ja turkuun ja muihin kouluihin on liikkunu hyvin nuo varasijat mut sit lahteen ei ollenkaa onkse niin suosittu koulu vai ? 😭
- Stressaa
Jaaa kirjoitti:
Millä varasijalla oot?
2 varasijal
- Varasijalla
Stressaa kirjoitti:
2 varasijal
Jäis kyl niin pienestä kiinni!
- Juuuu
Varasijalla kirjoitti:
Jäis kyl niin pienestä kiinni!
Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!
- Ärsyttäää
Juuuu kirjoitti:
Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!
En oo ees menny enää kattoo ku ärsyttää vaa joka kerta ku käyn kattoo niin katon vasta maanantaina jos jotai on muuttunu😂🤞🏼
- Juuuu
Ärsyttäää kirjoitti:
En oo ees menny enää kattoo ku ärsyttää vaa joka kerta ku käyn kattoo niin katon vasta maanantaina jos jotai on muuttunu😂🤞🏼
Joo sama homma😂 menee päivä pilalle ku käy kattoos et mikä tilanne😅
- Äärrgh
Juuuu kirjoitti:
Ei oo varmaa enää mitää toivoa ainakaa mulle 😒 en usko et 5 varasijalt enää ees pääsis 😩
- Mmmh
Äärrgh kirjoitti:
Ei oo varmaa enää mitää toivoa ainakaa mulle 😒 en usko et 5 varasijalt enää ees pääsis 😩
Juu toivo täs rupee menemää itelläki vaikka paikkoja täytetään vielä sinne 18.12 asti🤔 onko kellään liikkunu sijat?
- Naaah
Mmmh kirjoitti:
Juu toivo täs rupee menemää itelläki vaikka paikkoja täytetään vielä sinne 18.12 asti🤔 onko kellään liikkunu sijat?
Ei oo ainakaa mulla... edelleen 5 😣
- Tulevahoitsu
Siis ärsyttää ihan sikana, kun oon nyt 1,5 viikkoo ollut yhteen paikkaan 1. varasijalla. Nyt kun kävin kattoo niin oon toiseenkin paikkaan 1. varasijalla, liikkunu 3 ——> 1. Yhen paikan oon ehdollsena vastaanottanut, mutta häiritsee jos noi muut jää tollasesta kiinni.
- Äääh
Tulevahoitsu kirjoitti:
Siis ärsyttää ihan sikana, kun oon nyt 1,5 viikkoo ollut yhteen paikkaan 1. varasijalla. Nyt kun kävin kattoo niin oon toiseenkin paikkaan 1. varasijalla, liikkunu 3 ——> 1. Yhen paikan oon ehdollsena vastaanottanut, mutta häiritsee jos noi muut jää tollasesta kiinni.
Mulla liikkunu 5—>3 ja uskon et se jää tohon...😭
- Juuuuu
Juu eipä pahemmin liiku nuo varasijat, mutta vastaavat opinnot alkaa toisessa koulussa varmasti🤔
- Asdf1331
Yhteen paikkaan ollut nyt 3 viikkoa 1. Varasijalla. Toisessa paikassa varasijalta 2. Varasijalle 1. Noin viikko sitten eikä ole sekään liikkunut:)
- Uhfyvuvu
Onko kukaan vielä päässy?
- Janedoe
Aisaakeli, tänään liikahti koko ajan 1. varasijalla junnannut paikka Lahteen sisään fyssarin monimuotoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076