ennenkuin Hakkarainen ryystää boolimaljan tyhjäxi
Minun kutsussani on maininta: OPM
https://www.seiska.fi/Uutiset/Huh-missa-kunnossa-Teuvo-Hakkarainen-poistui-Linnan-jatkoilta-hulvaton-video/1060600
Menkää ajoissa linnan juhliin
11
171
Vastaukset
Teuvo EU:n johtoon!
Otteissa on aivan samaa valtiomiesmäisyyttä kuin Jean-Claude Junckerilla. Taitaa olla samanlainen iskiasvaiva molemmilla.- TeukkaHTM
Teuvo Alkon pääkirjanpitäjäxi
Taidan jättää tänä vuonna väliin..
- monte_24
anzzy puliukko alve purjehtii kilpaa kylpyammeellaan Kolera-altaassa Ratikkakuskia vastaan mutta jää kakkoseksi ammeen upotessa kun höynä alve tekee pohjatapista anustapin.
- Sulo.Puntti
Shit Ratikan optari kaatui ja Ratikka plumshti kolera-altaaseen
Ratikka nousikin talipallona pintaan ja helpottuneena huokaisi:
"Ei mitään hätää--oli peukalo pullonsuulla"
- Viinamies
Viinaa pitää juoda myös linnan juhlissa. Siellä voi tavata vaikka sen tulevan kumppanin.
- SuomiFinlandPerkele
VIINA VITTU JA VAPAUS!!!!!!!
- viinamies
Viinamies saa kutsun linnan juhliin koska osaa juoda viinaa eikä ole tylsää seuraa. Viinamiehellä on seuralainen joka tulee mukaan juhliin.
Raitis mies katselee juhlia yksin kotona telkkarista koska häntä ei mukaan kutsuta. Sinua ei kutsuttaisi linnan juhliin, vaikka maapallon pelastuminen olisi siitä kiinni.
Mutta onhan se kiva että sinne voi noin vaan "mennä" kun kutsut kaikki palstalaisetkin mukaan.- Viinamies
Hakkarainen on kunnon viinamies, osaa juopotella ja iskeä naisia. Linnasta se lähtee jatkoille naisen luokse ihan varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047