Tietääkö kukaan mistä voisi löytyä tietoa 1800 luvun lopulla syntyneistä.
En löytänyt netistä rääkkylän syntyneiden kirjoja tuolle ajanjaksolle
Hukassa olisi Albin Mikkosen vanhemmat s. 19.8.1882 Asunut perheineen Rääkkylän Oravisalossa. k. 13.3.1940 Viipurissa.
Puoliso
Vilhelmiina s.5.9.1882
Olen kiitollinen kaikesta avusta :)
Osaatko auttaa?
4
291
Vastaukset
- Tramvai
Albin Mikkosen vanhemmat olivat lois (itsellinen) Juhana Mikkonen ja vaimonsa Anna Maria Ilwonen, Oravisalo, äidin ikä 36. kirkonkirjassa sivulla 398.
http://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/jasenille/paikat.php?bid=26279&pnum=42
- löytyy SSHY:n jäsenpuolelta, josta muutenkin löytyy paljon tuoreita kirjoja, joita muualla ei ole
- suosittelen jäsenyyttä (jos aloittaa nyt, ei peritä tämän vuoden jäsenmaksua enää- kysympävaan
Kiitos paljon :)
- kysympävaan
Jos vielä saa vaivata niin haluaisiko joku katsoa löytyykö sieltä myös Vilhelmiinan vanhemmista tietoa?
Ei löydy Wilhelmiinaa Rääkkylän syntyneistä ao. päivältä. Aika voi olla väärin tai sitten Miina oli syntynyt muualla. SSHY:n jäseneksi kannattaa tosiaankin liittyä ja plarata sitten kirkonkirjoja, kunnes toetoa löytyy. Jäsenpuolella on Rääkkylä rippi- ja lastenkirjat vuoteen 1900 asti, syntyneet vuoteen 1909, vihityt 1910 ja sisäänmuuttaneet vuoteen 1903 asti.
Henkikirjoistakin voi katsoa, Rääkkylä kuului Kuopion läänin Liperin kihlakuntaan. Helpoimmin löytyy googlaamalla Digihakemisto Kuopion läänin henkikirjat. Ne ovat netissä luettavana nyt vuoteen 1917 asti. Oravisalo 10:sta löytyy mäkitupalainen (mktp) Albin Mikkonen 82 ja Miina 82. Isä Juho, 42, oli viimeisen kerran v 1911, äiti Anna 46, oli vielä ainakin vuoden 1905:n henkikirjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164