Mietin muuttoa tampereelta sinnepäin, olen varakas ja nuori, urhelilullinen. Onko nuoria vapaita naisia sielläpäin perhettä perustamaan?
Mätnnä-Vilppulan nuoret naiset!!
12
737
Vastaukset
- HyväBMWkuski
..Saa olla varattukin jos on huonossa suhteessa tällä hetkellä.
- tyhjinkäsin
Ei mäntnässä ei vilippulassa naisia oo ennää
- 33333333
Kannattaisi varmasti käydä ensin joku koulu, että oppisi kirjoittamaan.
- kunnollinenmieskö
No onko ollut jonoksi asti vaimoehdokkaita? Luulenpa että ei ensimmäistäkään yhteydenottoa tuolla aloituksella ole tullut. Ei herätä luottamusta yhtään.
- Anonyymi
On varmasti
- Anonyymi
Useimmat nuoret naiset lähtevät hakemaan koulutusta ja ammattia muualta.
Mutta hyvä paikkahan tämä on perheelle. Kaunis luonto ja liikuntamahdollisuuksia.
Tule tänne perheesi kanssa asumaan, kun löydät 'sen oikean'. - Anonyymi
Seuraa löytyy jos omat anal lubet mukana!
- Anonyymi
Täällä on hyvinkin värikästä naisrintamalla, suurinosa juoksee ilmaisen kaman perässä ja jakavat itseään ilmaisen viinan toivossa jne. Täältä et saa kun pollavikaisen useaan kertaan käytetyn riesan ittelles.
- Anonyymi
Harkitsisin voimakkaasti jotain muuta toimivampaa vaihtoehtoa kuin Mänttä-Vilppula..toki jos paalua löytyy oikeasti niin tervetuloa maksamaan Suomen korkeimpia kunnallisveroja vailla vastinetta/palveluja.
- Anonyymi
Nuoret naiset viisaat ja vakaat. Ne päättää itse minne menevät. Salut.
- Anonyymi
Naiset ei halua jäädä kuolevaan kylään ja saada miehistä riesaa pitkäksi aikaa. Ei nainen jaksa katsoa juoppoja.
- Anonyymi
haaveilla kannatttaa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106