Vai jääkö ne pelkäksi haaveeksi..
Meinaatko mies tehdä fantasioistasi koskaan totta?
23
<50
Vastaukset
- Josvoisintoteuttaisin
Toteuttaisin heti jos itsestäni kiinni fantasiani naisen kanssa ketä kaipaan.
(Nätit sääret sinulla, ihan kympit.)- Josvoisintoteuttaisin
pimperoPom kirjoitti:
Kenestä se on sitten kiinni?
Naisesta, en tiedä naisen halusta tuohon
- Hrj.uskonnoton
Joo oikeudenkaari ja ihmisoikeustuomioistuin.
Luoja tietää, minä en ;)
Ai fantasioita? Vaikka ja mitä niinkuin lie kaikilla ihmisillä :) Niin ja en sen enempää rupea niitä täällä avaamaan :)
Tarkoitin joku tietty nainen kenestä fantasioit. Vai oletko kulli ojossa aina kun näet mieleisen näköisen naisen? Anteeksi suorasanaisuutene.
- Kenestäfantasioin
pimperoPom kirjoitti:
Tarkoitin joku tietty nainen kenestä fantasioit. Vai oletko kulli ojossa aina kun näet mieleisen näköisen naisen? Anteeksi suorasanaisuutene.
Tietty on
pimperoPom kirjoitti:
Suonen anteeksi suorasanaisuutesi :)
En oikein itseäni tunnista tuosta luonnehdinnastasi :DIso_D kirjoitti:
Suonen anteeksi suorasanaisuutesi :)
En oikein itseäni tunnista tuosta luonnehdinnastasi :DEt kummastakaan?
pimperoPom kirjoitti:
Et kummastakaan?
Jälkimmäisestä :)
Fantasiathan ovat aina fantasiaa eivätkä monesti ole tarkoitetukkaan todeksi. Soveltuvin osin jotain ehkä voisi... ...toteuttaa :)pimperoPom kirjoitti:
Sopivan henkilön kanssa niitä voi toteuttaa.
Näin minäkin olen asian ymmärtänyt :)
- TeenOdottakaapa
Mitä käy Ukrainalle. Sitten saan sen miekan josta olen haaveillut. Terveisiä CC:lle.
- lglglglg
Ainut fantasiani on enää että elämäni päättyy lopullisesti tai sitten pääsen ihmisistä eroon lopullisesti muita vaihtoehtoja ei ole eikä voi tulla.
- skeptikko
Mitään fantasioita ole. Vain todellisuutta.
- eimulleaukene
mää teen kuule fantsuja juttuja päivittäin. kivat sääret, tosiaan ja näin.
- sbc
Sitten kun leskeydyn.
- enseollumä
Ei täällä roikkuvat miehet kykene. Eikö se ole jo ihan selvää? Läskejä, pahanhajuisia ja niin varattomia ettei rahaa klääkkeisiin. Siitä on palstan Miehet tehty ;)
Keminmaahan terkkui 😍😘🤣 - PuhtausOnUskonnollinen
Käsite. Siksi kissat ja koiratkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131