Venäjän ja lännen dialogi

Venäjän suurlähettiläs Pavel Kuznetsov piti Paasikivi-seurassa puheen, jossa hän perusteli Venäjän ulkopolitiikkaa.

Ilta-Sanomien toimittaja Arja Paananen on ansiokkaasti analysoinut Kuznetsovin puhetta. Hän osoittaa Kuznetsovin väitteet vääristellyiksi ja valheellisiksi.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005930526.html

Osoittautuu, että Venäjä kääntää kaikki agressiiviset toimensa lännen syyksi. Tällaisella Venäjän asenteella dialogi Venäjän ja lännen välillä tuntuu mahdottomalta.

Muuten, olen itse valmis hyväksymään kaikki Paanasen väitteet.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baltiantiltutpyykille

Miten oikeassa hän olikaan. Meni CIAN tiltuille vetelät housuun, kun kuulivat totuuden?

• oikeintiltulle

Jönäspelle joutuu asuu viikon wc pytyllä. Totuus vei mahan sekasi.

• Olisi mielenkiintoista lukea jotain järkevää kommentointia tuohon Paanasen kirjoitukseen.

• Hyrhyrrrr

Eipä tuohon Paanasen analyysiin ole paljon lisättävää. Jösses että Putistan on paskonut pahasti kuppiinsa. Valetta valheen perään, ei se selittämällä parane, Pavel parka.

• kymenlaakso

Puhe noudatteli Putinin jo ennestään esille tuomia asioita. Syytetään länttä, vaikka itse syyllistyy räikeisiin kansainvälisen lain loukkauksiin. Kyllä Venäjä on aika yksin näissä syytöksissä.

• peteg

Ei vain syytöksiä. Jugoslavian pommitukset ilman YK:n mandaattia, Naton laajentaminen, hyökkäys Irakiin valheellisin perustein, Ukrainan vallankaappaus, Georgian Sakasvilin hyökkäys Etelä-Ossetiaan luottaen lännen apuun, koska Georgia oli osallistunut Irakin sotaan. Nämä ovat tosiasioita.

• gerd

Naton laajentaminen, Jugoslavian pommitukset ilman YK:n mandaattia, hyökkäys Irakiin valheellisin perustein, Georgian Sakasvilin hyökkäys Etelä-Ossetiaan luottaen lännen apuun sen perusteella, että Georgia oli osallistunut usan rinnalla Irakin sotaan., Ukrainan vallankaappaus. Nämä eivät ole syytöksiä vaan tosiasioita.

• Minusta nuo kaikki eivät ole tosiasioita.

Tässä nyt kumminkin oli tarkoitus puhua Venäjän ulkopolitiikasta.

• totuudellaväliä

Joko jönäspellen hihna kuumenikjn, kun aina luista? EI USA mitään? Jönäspellen pitää vodkaliksalla nyt vain mollata Venäjää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6315
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2611
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1123
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      79
      1087
    6. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      301
      1074
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1068
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      78
      983
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66