Olen 16-vuotias lukiolainen ja olen halunnut fretin nyt aika kauan (vrm. Joku 4 vuotta)(asun pohjois-pohjanmaalla). Olen lukenut niistä paljon ja osaisin sellaista varmasti hoitaa, koska minulla on ollut lemmikeitä aikaisemminkin. Ongelma on vaan se, että en löydä frettejä joita myytäisiin about 0-170€, koska opiskelijana rahaa on rajallisesti. Asun vielä kotona ja vanhemmat ovat luvanneet ostaa fretille ruuat ja muut, jos saan hankittua fretin itse. Jos tiedätte mistä saisin fretin (tai jos teillä on myydä/antaa), niin se pääsisi varmasti rakastettavaan kotiin! Meillä on iso talo (200m^2), jossa se saisi liikkua vapaasti. Voisin ulkoiluttaa frettiä hyvin, koska asun maalla ja meillä on paljon metsää ja peltoa. Yhteyttä voi ottaa s-postilla: pinjariikkaa@gmail.com
Ostetaan/otetaan fretti rakastettavaan kotiin!
Frettiäetsimässä
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327