Ihmin tinttien sielunelämää

Mulla roikkuu talipallot niitä varten, mutta mitä ihmeen nokkimisaikoja ne noudattaa kun esim nyt klo 11 yhtään ei missään lentele, mutta kohta ne hyökkää hirveellä invaasiolla evästämään.

10

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinäpä.pulma

Lauantain pähkäilyä.

• Sitähän tämä.

• Pyrstötint on noin muuten kivoja seurattavia. Dee dee.

• Siinäpä.pulma

Kerran havainnu meilläpäin pyrstötiaisen, hömölöitä kyllä..

• Siinäpä.pulma kirjoitti:

Kerran havainnu meilläpäin pyrstötiaisen, hömölöitä kyllä..

Pyrstötinteillä on nokka tai pyrstö tervassa, kuten tissi-ihmisillä aina. Dee Dee.

• dknsajfg

Ei niitä näe täälläkään, paitsi varislintuja.
      Ei pikkulintuja ole. Ne kyönähti kesällä kuivuuden aiheuttamaan hyönteiskatoon, eivätkä saaneet poikasia.

• Varekset on aika klevöjä, toisin kuin kaikkea säikkyvät (hakkaraiset) harakat.

• Heikunkeikku

Vai ihmit. Ennenkuulumaton sananen meikäläiselle. Kiva on sana ei sen puoleen.
      Minä kiinnittelen sanoihin huomiota ja tökkään mukavia sanoja takaraivon sopukassa olevaan "erikoisia sanoja" lokeroon. Nyt sinne meni "ihmi":kin.
      Sieltä on sitten helppo kaapasta joku uusiokäyttöön.

Linnuilla on tosiaan omat ajat, jolloin suvaitsevat saapua murkinoimaan. Ennen kymmentä ne vielä piiloilee, mutta sitten alkaa siivet lepattamaan ja he saapuvat.
      Ekana pöllähtää yks ja se visertelee tiedoksiannon muille ja kohta muut saapuvat.
      Käpytikka saapuu myös päivittäin. Punatulkut ovat siirtyneet metsien keskeltä tänne ihimisten ilmoille. Toki näin, koska onhan se syöminen helppoa lintulaudoilta. Valmiista pitopöydästä.

Linnut tuovat mukavaa piristystä pihaan, kun talvi on käärinyt ittensä luonnon ympärille ikävän ikävästi. Puutkin lehdettöminä, kuolleen näköisinä, kököttävät viluisina. Onneksi kuuset ja männyt sentäs tuovat hieman vihreyttä ympäristöön.

• Kivoja huomioita Sinulta. Muuten, muistan sinut (nimimerkkisi) yli kymmenen vuoden takaa ja näköjään jatkat ihmisläheistä suhtautumistasi palstan vääntöihin.

• Heikunkeikku
        Teemuna kirjoitti:

Kivoja huomioita Sinulta. Muuten, muistan sinut (nimimerkkisi) yli kymmenen vuoden takaa ja näköjään jatkat ihmisläheistä suhtautumistasi palstan vääntöihin.

Mulla kans kolahti päässä siihen malliin kun näin nimimerkkisi, että tuntuupa nimi tutulta. En ollut varma ja siirsin kolahdukseni syrjään.
        Työpaikassa oon sanonut, että kuulun jo kalustukseen, kun oon niin kauan samasa paikassa työtäni tehnyt. Kohta tai nyt jo voin sanoa, että kuulun palstan kalustoon. Sen verran kauan oon täällä harhaillut. Hetken kun naputtelee, niin on kirjoituskiintiö saatu täyteen.

Mitä vääntöihin tulee, niin semmonen ei mulle passaa. Jankuttamiset tai "tahdon sanoa viimeisen sanan"-ajatus ei tosiaan ole mun juttuani. Voin sanoa jämäkästikin kerran oman mielipiteeni ja se on siinä sitte. mielipiteeni joko passaan muille tai sitten ei. Ei väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe