Suomen Robin Hull pelaa kohta Tv-Matsin (eurosport) legendaarista Stephen Hendryä vastaan. Peli on ilmeisesti 4.3.2005, mutta katsokaa Eurosportin ohjelmatiedoista tai Suomen biljardiliiton kotisivuilta tv-lähetyksen aika.
mä
Robin Hull vs. Stephen Hendry
5
2117
Vastaukset
- Zeccer
Eurosportin ohjelmatiedot 8.3 asti.Ei näy.
- JJP
Tuota ottelua ei televisioda!
- hallett
koska Eurosportin ohjelmatiedoista ei koskaan näy eritellysti, mitkä matsit näytetään!
Tai jos olen väärässä, niin kerro toki sivu, jossa näytetään viikko etukäteen, milloin mikäkin matsi näytetään! :9 - jep jep.
hallett kirjoitti:
koska Eurosportin ohjelmatiedoista ei koskaan näy eritellysti, mitkä matsit näytetään!
Tai jos olen väärässä, niin kerro toki sivu, jossa näytetään viikko etukäteen, milloin mikäkin matsi näytetään! :9eivät eurosportilla kerro mitä otteluja näyttävät, mutta kun eivät tuohon aikaan näytä mitään otteluja... ovat mukana vasta QF-otteluissa. ja vain finaaleja ovat uusinta näyttäneet
- JJP
jep jep. kirjoitti:
eivät eurosportilla kerro mitä otteluja näyttävät, mutta kun eivät tuohon aikaan näytä mitään otteluja... ovat mukana vasta QF-otteluissa. ja vain finaaleja ovat uusinta näyttäneet
näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279