Ihmisen tästäkin tarpeesta on tehty raakaa bisnestä.Jos ihmisten väliset suhteet on kunnossa seksivälineet ovat turhakkeita.Mitä enemmän välineitä sitä vähemmän tunnetta ja aitoutta.Kaksi rakastavaa ihmistä riittää kaikki muu on teeskentelyä.Ikinä en ole näitä vimpaimia tarvinnut enkä tule tarvitsemaan.Ihminen on jo jotenkin jo menettänyt otteensa itseensä jos näitä leluja tarvitsee.Setäisi katoa peiliin ja miettiä missä vika kun tarvitsee kaiken maailman romua pitääkseen seksistä
SILLON KUN SEKSISSÄ TARVITAAN VÄLINEITÄ PELI ON MENETETTY
4
120
Vastaukset
- dildo
Olen 46 vuotias mies, aloin kiinnostua anaalistani teini-iässä. Ei ollut dildoja, piti käyttää mielikuvitusta. Täys ikäisenä ostin ensimmäisen dildon. Kyllä on ollut iloa, en koskaan ole ollu parisuhteessa, jotain on ollut parikymppisenä. dildosta on tullut mainio kumppani sellaiselle jolla ei ole naista ja naisten vaatteet. ERINLAISUUS ON RIKKAUS. Kyllä se niin on et leluista on iloa, oli sitten suhteessa - tai yksin. 22cm-7.6cm.
- Kiristääkövannepäätäsi
Aloittajalle, se penisrengas ei ole tarkoitettu pään ympärille laitettavaksi. Sinulle varmasti riittää se eukkosi 60C lämmössä pesukoneessa pesemä adidaksen villapipo.
- Jjhhhhh
😆😆✌️
- kivinenkikkeli
Kun seksileluja on löytynyt ajalta yli 10000 vuotta ennen ajanlaskun alkua niin aloittajan huolelle ei ole perustetta. Vanhin tunnettu on 30000 vuoden ikäinen.
mashable.com/2015/01/13/prehistoric-sex-toys
Näitä tehtiin kivestä, puusta ja luusta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748