Lähes 700 pappia syytetään seksuaalisesta hyväksikäytöstä Yhdysvalloissa – lukumäärä on huomattavasti katolisen kirkon aiemmin ilmoittamaa suurempi
https://yle.fi/uutiset/3-10564277
Kiertäisin papit kaukaa
7
92
Vastaukset
- 43567u8
Ne on yksittäistapauksia.
- iilimato
Ihan paskapuhetta. Olet itse yksi pedofiili AP, se on varmaa, että olet pedarisatanisti, kuten etanainen ja äidinkielenopettaja ja marko päivä sekä krister rasmussen tältä palstalta
- Gtfb
Hävytöntä hommaa. Luottamusasemaansa ovat käyttäneet rikollisesti. Myös ( ateistiset) opettajat, valmentajat, nuorisotyöntekijät ovat mahdollisia pedofiilejä, raiskaajia.
- iilimato
Paskapuhetta kaikki. Ei ole Kristittyjen kirkon sisällä pedofiliaa, toisin kuin sieluttomien. Pelottaako tuleva tuomio noin paljon. Se kirjoitetaan näin: *kashai elem ashbau* Ja valehtelijan kieli märäntyy suuhun.
- T..Mirka
Sielua ei ole. Sielu on uskovaisten itse keksimä ongelma.
- Hija
Riparilla voi lähteä henki, niin kuin nyt lähti nuorelta 15v pojalta Himoksella. Papit ei ota edes mitään vastuuta tästä.
Törkeetä toimintaa - OmenDamenAmen
Omen Damen Amen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259