Hei.Elämänsä aikana ihmissielu joutuu miettimään monia asioita.Kannattaa kuitenkin muistaa,että Jeesuksen ulkopuolella ei ole elämää,sillä taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta.Sinun tulisi sisimmässäsi päättää lähteä seuraamaan Jeesusta Kristusta.Sinun kannattaa säännöllisesti rukoilla Jeesusta ja tehdä parannus synneistäsi.Tietysti usko Jeesukseen,Jumalan Poikaan on olennaisen tärkeä.Sitten kun Jeesus on henkilökohtainen Vapahtajasi,olet pelastunut.
älä kuvia palvo
hyvä siemen
3
451
Vastaukset
- qwerty
...tämä liittyy kuvanveistoon?
- Jaaha
Mulla on sellanen olo, että jos näitä jeesusteluita tungetaan muualle kuin uskontopalstalle, mä alan kirjoittelemaan kaiken mailman skeidaa sinne. Tää on yhden sortin häiriköintiä mun mielestäni.
- epes
Näitä jeesustelijoita on joka sivustoilla, taitaa olla niin että hän /ne ei hyväksy mitään muuta kun tuon uskontotouhun ja ojentavat ihmisiä kuin pikkukakaroita tekemään "parannuksen", tekisivät itse jotain todella henkistä ja rakentavaa, jos osaavat!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269