Toteutan tänään

Yhden_kerran

yhden toiveesi. Toivo

160

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toteutakans

Toivon, etten olisi koskaan syntynyt tähän kurjaan maailmaan!

• Olen kanssasi samaa mieltä.

• Yrittääkestää
        r.M kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä.

❤️👍

• lottovoitto, ois rahhoo tehdä mitä huvittaa, täällä mätänevässä maailmassa!

• 13dd33d33d

onnen numerot jotka toimii vaan sinulle (eikä muille)
        3, 31, 95, 2, 21, 0

sinä vain tiedät mihin niitä käyttää.

• sitätoivon

Älä vastaa mitään tähän viestiin

• Pistettäeitule

Vastaan minä.

• VaikKieliSuudelmaa

Suudelmaa Jarilta.

• LiftMeUp
    • Keskiyöllä voisi paistaa kuu ja sataa isoja lumihiutaleita. Kiitos ❄❄❄

• Runsaudensarvi

Toivon, että saan kolme lisä toivomusta? 1. Toivon keskustelu yhteyttä välillämme. 2. Toivon pitkää halausta sinulta minulle. 3. Toivon kolme lisä toivomusta.1. Toivon, et tästä meidän välisestä jutusta tulisi jotain meitä suurempaa? 2. Toivon läheisyyttä. 3. Toivon kolme lisä toivomusta. 1. Toivon lämpöä. 2. Toivon rakkautta. 3. Toivon kolme lisä toivomusta. Jatkuu...

• Veitsanatsuusta

Ihana

• Runsaudensarvi
        Veitsanatsuusta kirjoitti:

Ihana

Oppinut näin, kysynnän ja tarjonnan laki mahdollistaa tämänkin, annan myös vastineeksi jotain, toivottavasti samanarvoista? Näin yhtälön pitäisi toimia?

• samastun

todella ihanasti kirjoitettu, kiitos

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

todella ihanasti kirjoitettu, kiitos

Näin joulun alla, olkoon tämä joulu lahjani sinulle "hyvän mielentuoja". Minäkin saan hyvän mielen, kun huomaan antavani kirjoituksellani hyvän mielen toiselle, ajatuksissani hän. Antamiseniloa, hyvä ruokkii lisää hyvää > domino- efekti.

• samastun
        Runsaudensarvi kirjoitti:

Näin joulun alla, olkoon tämä joulu lahjani sinulle "hyvän mielentuoja". Minäkin saan hyvän mielen, kun huomaan antavani kirjoituksellani hyvän mielen toiselle, ajatuksissani hän. Antamiseniloa, hyvä ruokkii lisää hyvää > domino- efekti.

Kiitos! :-) Minullakin on ajatuksissani hän, tänään ja joka päivä. En uskalla toivoa, että juuri hän olisi kirjoittanut sinun viestisi juuri minulle, mutta salaa mielessäni toivon silti. :-) Hyvää joulua Sinulle!

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Kiitos! :-) Minullakin on ajatuksissani hän, tänään ja joka päivä. En uskalla toivoa, että juuri hän olisi kirjoittanut sinun viestisi juuri minulle, mutta salaa mielessäni toivon silti. :-) Hyvää joulua Sinulle!

Uskalla vaan, joulu on uskalluksen aikaa ja toivo on lahja sisälläsi, joka vain odottaa tämän lahjan avautumista? Avautuminen mahdollistaa toiveiden toteutumista, ilon ja hyvän saavuttamista paremmin. Rauhaa, läheisyyttä ja rakkautta!

• samastun

Uskalla vaan, joulu on uskalluksen aikaa ja toivo on lahja sisälläsi, joka vain odottaa tämän lahjan avautumista? Avautuminen mahdollistaa toiveiden toteutumista, ilon ja hyvän saavuttamista paremmin. Rauhaa, läheisyyttä ja rakkautta!

Taidan sitten sinun luvallasi uskaltaa ;-) Eli minun toiveeni on, että tuo olisi juuri häneltä juuri minulle ;-) jotta voisimme joskus yhdessä toteuttaa toiveitamme :-)

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Taidan sitten sinun luvallasi uskaltaa ;-) Eli minun toiveeni on, että tuo olisi juuri häneltä juuri minulle ;-) jotta voisimme joskus yhdessä toteuttaa toiveitamme :-)

Hyvä asenne ja ajatus, minun luvalla ja tuella toivon, et toiveesi toteutuu. Huomaa, et joulupukkikin taikoo omiaan "lahjoja" tukemaan sinun toiveiden toteutumista. Joulumieli mahdollistaa asioita, joita ei osaa edes odottaa aina 👌💕👍✌🎅

Toiveiden toteutumista helpottaisi, jos toiselle syntyy tuntemuksia, todellisia. Hymy on yksi hyvä herättäjä, ruokkii/ lähentää kanssakäymiseen > helpottaa tilannetta kahden ihmisen välillä > voi myös tarttua toiseen, jos ei heti ekalla niin jo tokalla todennäköisempää.

Toinen kerta kohtaamisessa pitää sisällään, et toinen on kelannut aiempaa kohtaamista, yllättyen toisen hymystä myönteisesti ja on valmiimpi kohtaamiseen toisella kertaa ja vastaa hymyyn hymyllä? Näin ainakin itse ajattelen? Sen jälkeen kommunikointi jo aiempaa helpompaa.

• samastun

Hyvä asenne ja ajatus, minun luvalla ja tuella toivon, et toiveesi toteutuu. Huomaa, et joulupukkikin taikoo omiaan "lahjoja" tukemaan sinun toiveiden toteutumista. Joulumieli mahdollistaa asioita, joita ei osaa edes odottaa aina 👌💕👍✌🎅

Toiveiden toteutumista helpottaisi, jos toiselle syntyy tuntemuksia, todellisia. Hymy on yksi hyvä herättäjä, ruokkii/ lähentää kanssakäymiseen > helpottaa tilannetta kahden ihmisen välillä > voi myös tarttua toiseen, jos ei heti ekalla niin jo tokalla todennäköisempää.

Toinen kerta kohtaamisessa pitää sisällään, et toinen on kelannut aiempaa kohtaamista, yllättyen toisen hymystä myönteisesti ja on valmiimpi kohtaamiseen toisella kertaa ja vastaa hymyyn hymyllä? Näin ainakin itse ajattelen? Sen jälkeen kommunikointi jo aiempaa helpompaa.

:-) Tulee mieleen kun kohtasin hänet kerran kahdesti, samana päivänä. Ensimmäisen jälkeen jäin ihmettelemään, että mitä juuri tapahtui ja miten nopeasti se tilanne oli yhtäkkiä mennyt... ja hetken kuluttua kohtasinkin hänet uudestaan, aivan toisaalla. Jo siinä välissä olin ehtinyt ymmärtää jotakin... ja tuntui todella hyvältä kohdata hänet uudestaan.

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

:-) Tulee mieleen kun kohtasin hänet kerran kahdesti, samana päivänä. Ensimmäisen jälkeen jäin ihmettelemään, että mitä juuri tapahtui ja miten nopeasti se tilanne oli yhtäkkiä mennyt... ja hetken kuluttua kohtasinkin hänet uudestaan, aivan toisaalla. Jo siinä välissä olin ehtinyt ymmärtää jotakin... ja tuntui todella hyvältä kohdata hänet uudestaan.

Olisit sanonut toisella kertaa sille, et tuliks sulle jo ikävä mua, ku eihän siit ole ku hetki ku viimeks nähtiin? Otan tämän kuitenkin ilolla vastaan, toivottavasti tulee tavaksi nämä kohtaamiset? Vink, vink!

• samastun

Olisit sanonut toisella kertaa sille, et tuliks sulle jo ikävä mua, ku eihän siit ole ku hetki ku viimeks nähtiin? Otan tämän kuitenkin ilolla vastaan, toivottavasti tulee tavaksi nämä kohtaamiset? Vink, vink!

En tiedä, ehtikö sille tulla siinä välissä ikävä, mutta mulle ainakin oli jo tullut ;-)

• samastun

Niin ja hyvää joulua Sinulle, ilahdutit kovasti näillä viesteillä :-D

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

En tiedä, ehtikö sille tulla siinä välissä ikävä, mutta mulle ainakin oli jo tullut ;-)

Kyl mä haluan uskoa et tuli silläkin ikävä 😉

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Niin ja hyvää joulua Sinulle, ilahdutit kovasti näillä viesteillä :-D

Hyvää joulua Sinullekin, kiva kuulla ja mielelläni ilahdutan, tuo samalla itsellekin hyvää mieltä, kun kuulee olleen toiselle hyödyksi, näin sitä joulumieltä synnytetään 😊

• samastun

Kyl mä haluan uskoa et tuli silläkin ikävä 😉

Toivotaan siis, että kohtaamiset tulee tavaksi 😉 vaikka vähän pelottaakin 😉 Ehkä tähän tarvittaisikin vähän joulupukin apua... ❄️❄️❄️✨

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Toivotaan siis, että kohtaamiset tulee tavaksi 😉 vaikka vähän pelottaakin 😉 Ehkä tähän tarvittaisikin vähän joulupukin apua... ❄️❄️❄️✨

Toivotaan 😊 pieni pelko voi olla hyvästäkin, kunhan on kontrollissa? Joulunaikana on taikaa ilmassa, silloin toivollakin on suurempi merkitys 😉 Joulupukki auttaa aina avun tarvitsijaa 🎅

• samastun

Toivotaan 😊 pieni pelko voi olla hyvästäkin, kunhan on kontrollissa? Joulunaikana on taikaa ilmassa, silloin toivollakin on suurempi merkitys 😉 Joulupukki auttaa aina avun tarvitsijaa 🎅

Rohkenen uskoa, että hän haluaisi antaa sinulle oikein oikein pitkän lämpöisen jouluhalauksen...

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Rohkenen uskoa, että hän haluaisi antaa sinulle oikein oikein pitkän lämpöisen jouluhalauksen...

Kivahan se olis sellainen kokea 😊 lämpöinen jouluhalitus ja et hän ajattelisi sinun lailla. Mielessä toivoa, et se olis alku jollekin vielä suuremmalle ...? Joulunaika saa mielikuvituksen laukalle 😉

• samastun

Kivahan se olis sellainen kokea 😊 lämpöinen jouluhalitus ja et hän ajattelisi sinun lailla. Mielessä toivoa, et se olis alku jollekin vielä suuremmalle ...? Joulunaika saa mielikuvituksen laukalle 😉

Ajatuskin siitä, että hänen kanssaan olisi jotakin suurempaa, saa sydämen hyppimään villinä ilosta... 💓😉 Ehkä jouluaattona sydän saakin vähän hehkua suurena ja punaisena 😉❤️

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Ajatuskin siitä, että hänen kanssaan olisi jotakin suurempaa, saa sydämen hyppimään villinä ilosta... 💓😉 Ehkä jouluaattona sydän saakin vähän hehkua suurena ja punaisena 😉❤️

Näin on, kaikki on jouluntaikaa 🎅😍

• se_siitä_sitten

En taida pystyäkään, kun hänen naismakunsa on niin... erilainen mitä olen, enkä kyllä haluakaan olla sellainen. No, olkoon onnellinen. Toivottavasti sinulla on parempi onni kuin minulla.

• samastun

Näin on, kaikki on jouluntaikaa 🎅😍

Taika loppuu aikanaan, tai no ehkä ei kaikilta 😉 Minä taidan olla sellainen lintu, joka lentelee aika ajoin ikkunaan 💔 mutta ehkä merkitykset selviävät ajallaan. Hyvää uutta vuotta ja kaikkea hyvää Sinun elämääsi!

• se_siitä_sitten

Ei voi tulla mitään suurta sellaisen kanssa, jolla on tuollainen naismaku. Ottakoon jonkun sellaisen tusinakuvahuoran, eiköhän niitä ole internet pullollaan.

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Taika loppuu aikanaan, tai no ehkä ei kaikilta 😉 Minä taidan olla sellainen lintu, joka lentelee aika ajoin ikkunaan 💔 mutta ehkä merkitykset selviävät ajallaan. Hyvää uutta vuotta ja kaikkea hyvää Sinun elämääsi!

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, mut jos kykenee sitä jollain tavalla vähän pitkittämään niin hyvältähän se tuntuu 😊 Valitettavia on myös väärinymmärrykset ja siitä johtuvat kärsimykset. Samoin sinulle. Onnellista uutta vuotta, toivottavasti koet paljon hyviä asioita, vältät sydänten särkijät jatkossa, kaikkea hyvää sinulle.

• samastun

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, mut jos kykenee sitä jollain tavalla vähän pitkittämään niin hyvältähän se tuntuu 😊 Valitettavia on myös väärinymmärrykset ja siitä johtuvat kärsimykset. Samoin sinulle. Onnellista uutta vuotta, toivottavasti koet paljon hyviä asioita, vältät sydänten särkijät jatkossa, kaikkea hyvää sinulle.

Väärinymmärrykset ovat toki joskus valitettavia, mutta niin ovat toisinaan myös oikeinymmärrykset 🙂 Välillä lienee sallittua upota kauniisiin uniin ja kangastuksiin, jotta jaksaa taas herätä seuraavaan pakkaspäivään 😊

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Väärinymmärrykset ovat toki joskus valitettavia, mutta niin ovat toisinaan myös oikeinymmärrykset 🙂 Välillä lienee sallittua upota kauniisiin uniin ja kangastuksiin, jotta jaksaa taas herätä seuraavaan pakkaspäivään 😊

Näin on, itsekin välillä visioin, jos asiat menisi toivomalla tavalla, kuinka kivaa arki voisi olla. Tämä oma maailmansa, siellä kaikki voi olla mahdollista. Toimiiko kuinka mielen virkistäjänä, monesti näin. Elämää hyvässä ja pahassa. Oikeinymmärryksenkin takana voi olla väärinymmärryksiä, jotka kärjistyessään voivat muuttaa tilannetta sekä myönteisiksi tai päinvastoin? Variaatioita löytyy laidasta laitaan.

Tietyt asiat voivat tuoda julki/ laukaista "kärjistyessään" toisen huonot- niinkuin hyvätkin puolet? Ajatteleeko enemmän järjellä vai tunteella? Keskittymällä enemmän myönteisiin asioihin lopputulemma enemmän mieleen. Haaveilu on hyvästä ja ajattelemalla enemmän positiivisia asioita arki maistuu paremmalle.😊

• kauheitavuosia

Näin on, itsekin välillä visioin, jos asiat menisi toivomalla tavalla, kuinka kivaa arki voisi olla. Tämä oma maailmansa, siellä kaikki voi olla mahdollista. Toimiiko kuinka mielen virkistäjänä, monesti näin. Elämää hyvässä ja pahassa. Oikeinymmärryksenkin takana voi olla väärinymmärryksiä, jotka kärjistyessään voivat muuttaa tilannetta sekä myönteisiksi tai päinvastoin? Variaatioita löytyy laidasta laitaan.

Tietyt asiat voivat tuoda julki/ laukaista "kärjistyessään" toisen huonot- niinkuin hyvätkin puolet? Ajatteleeko enemmän järjellä vai tunteella? Keskittymällä enemmän myönteisiin asioihin lopputulemma enemmän mieleen. Haaveilu on hyvästä ja ajattelemalla enemmän positiivisia asioita arki maistuu paremmalle.😊

Mihin tarvitaan haaveilua. Olen lopettanut sellaisen kokonaan, koska hiljaisuutta on ollut niin kauan. Omassa elämässä on riittävästi huolia. Olisin halunnut tehdä töitä minulle rakkaassa työpaikassa ja nyt olisi sen vuoksi taloudellinen tilannekin parempi. Ja kaikkien niiden "auttajien" takia olen ollut ahdistunut ja se on vaikuttanut työpaikankin "valintaan" , koska isoissa paikoissa on liikaa sitä "meteliä". Yhä antaisin monta vuotta pois elämästäni jos se olisi mahdollista.

• Runsaudensarvi
        kauheitavuosia kirjoitti:

Mihin tarvitaan haaveilua. Olen lopettanut sellaisen kokonaan, koska hiljaisuutta on ollut niin kauan. Omassa elämässä on riittävästi huolia. Olisin halunnut tehdä töitä minulle rakkaassa työpaikassa ja nyt olisi sen vuoksi taloudellinen tilannekin parempi. Ja kaikkien niiden "auttajien" takia olen ollut ahdistunut ja se on vaikuttanut työpaikankin "valintaan" , koska isoissa paikoissa on liikaa sitä "meteliä". Yhä antaisin monta vuotta pois elämästäni jos se olisi mahdollista.

Minusta hyvä haaveilla, vaikka paremmasta huomisesta, jos tällä hetkellä tulee lunta tupaan monella saralla? Haaveiluun auttaa mahdollisuudet paremmasta? Itselläkään ei ole tällä hetkellä paras mahdollinen tilanne, en anna sen vaikuttaa arkeeni muulla tavalla kuin, et en ole välttämättä niin seurallinen eli viihdyn silloin paremmin omissa oloissani.

Silti en menetä toivoani paremmasta, ehkä itselleni luo enemmän toivon pilkahduksia sijoitustoiminta, vaikka sielläkään ei näytä tällä hetkellä kovin lupaavalta, mut tilanteet sielläkin voi muuttua yllättäen? Näen valoa tunnelin päässä, tapahtuuko mieleisiä asioita kuukauden, vuoden vai kahden sisällä? Aika näyttää? Välillä joutuu senttejä venyttämään, ku se on ainoa tulon lähteeni.

Itse ajattelen näin, et kaikki asiat mitkä tuottaa edes hetken mielihyvää itselle ja muillekin ovat sallittuja, kunhan eivät kenellekään ole haitaksi. Itsestä lopulta kaikki on kiinni, miten haluat mieltää asioita.

Skeptisyys ja negatiivinen suhtautuminen kaikkeen on asia, jota hyvä välttää viimeiseen asti, vaikka välillä ei ole vaihtoehtoja, kun faktat ärsyttää yli kaiken esim. politiikka ja ahneus ylipäätään. Siksikin on hyvä olla vastapainona, vaikka oma haavemaailma, jossa tapahtuu mieleisiä asioita. Tottakai jokainen tekee niinkuin parhaimmaksi näkee.

• samastun

Jahas, nythän tähän on tullut poissaollessani kolmaskin kirjoittaja, eli nimimerkki "kauheitavuosia". Mutta onhan tämä yleinen palsta, joten sallittua sekin on.

Olen pitkälti samaa mieltä kirjoittamistasi asioista...

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Jahas, nythän tähän on tullut poissaollessani kolmaskin kirjoittaja, eli nimimerkki "kauheitavuosia". Mutta onhan tämä yleinen palsta, joten sallittua sekin on.

Olen pitkälti samaa mieltä kirjoittamistasi asioista...

Kyl se oikeanlainen asenne ratkaisee monesti, niinkuin monesti opetetaankin. Tottakai jokaisella löytyy heikkojakin hetkiä, täydellisyyttä on turha tavoitella, virheistä oppii parhaiten, näin olen kuullut ja todennutkin sen, silloin varsinkin kun oikein kirpaisee, joku moka > jää ainakin mieltä kaivertamaan pitemmäksi ajaksi.

• samastun

Kyl se oikeanlainen asenne ratkaisee monesti, niinkuin monesti opetetaankin. Tottakai jokaisella löytyy heikkojakin hetkiä, täydellisyyttä on turha tavoitella, virheistä oppii parhaiten, näin olen kuullut ja todennutkin sen, silloin varsinkin kun oikein kirpaisee, joku moka > jää ainakin mieltä kaivertamaan pitemmäksi ajaksi.

Noh, kaikkeen ei voi suhtautua myönteisesti eikä tarvitsekaan, niin kuin kaikesta tai kaikista ei voi pitää tai arvostaa, eikä onneksi tarvitsekaan. Makuja on monia.

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Noh, kaikkeen ei voi suhtautua myönteisesti eikä tarvitsekaan, niin kuin kaikesta tai kaikista ei voi pitää tai arvostaa, eikä onneksi tarvitsekaan. Makuja on monia.

Totta, meitä on moneksi ja kaikille ei voi edes olla mieliksi, vaikka tahtoisi. Minä en aina tahdo 😉
        Luonteita on monia, niistä riittäisi jaariteltavaa, mut parempi ku ei aleta. Periaatteita hyvä olla, itse pitäytynyt ainakin siinä, etten aloita riitelyä mollaamalla toista, en halua satuttaa toista tarkoituksella, jos niin tapahtuu niin tapahtuu tahtomattani spontaanisti, osaan pyytää silloin anteeksi, tyyliin en tarkoittanut pahaa sillä, toisen kannan kuultuani pyydän anteeksi tarvittaessa.

• samastun

Ei tarvitse kenenkään olla kaikille mieliksi, kukaan ei ole enkä minäkään ole, sen puoleen.

En minäkään halua satuttaa ihmisiä sen enempää kuin itsekään haluan enää tulla satutetuksi. Ehkä joskus pitää vaan ymmärtää mennä pois...

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Ei tarvitse kenenkään olla kaikille mieliksi, kukaan ei ole enkä minäkään ole, sen puoleen.

En minäkään halua satuttaa ihmisiä sen enempää kuin itsekään haluan enää tulla satutetuksi. Ehkä joskus pitää vaan ymmärtää mennä pois...

Samoin ajattelen, et tilanteesta pois, jos ei löydy muuten ulospääsyä. Ilkeilyä en harrasta, enkä saa nautintoa siitä, jos toinen kärsii. Tällaisiakin on olemassa, tiedän yhden tapauksen, ei unohdu, sivusta seuranneena koin tilanteen kiusalliseksi ja ärsytti jälkeenpäin.

• samastun

Samoin ajattelen, et tilanteesta pois, jos ei löydy muuten ulospääsyä. Ilkeilyä en harrasta, enkä saa nautintoa siitä, jos toinen kärsii. Tällaisiakin on olemassa, tiedän yhden tapauksen, ei unohdu, sivusta seuranneena koin tilanteen kiusalliseksi ja ärsytti jälkeenpäin.

Tilanteesta pois tai kokonaan pois, jos tilanteita tulee liikaa. Itsehän sitä on jokainen vastuussa, miten paljon voi ja haluaa sietää.

Sellaisia on kyllä pelottavan paljon olemassa, jotka nauttivat siitä, että toinen kärsii. Mutta se on loogista, koska keskenkasvuisuus on loputon, uusiutuva luonnonvara... ja aina tulee ihmisiä, joilla on kova tarve pönkittää egoaan nimenomaan muiden kustannuksella.

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Tilanteesta pois tai kokonaan pois, jos tilanteita tulee liikaa. Itsehän sitä on jokainen vastuussa, miten paljon voi ja haluaa sietää.

Sellaisia on kyllä pelottavan paljon olemassa, jotka nauttivat siitä, että toinen kärsii. Mutta se on loogista, koska keskenkasvuisuus on loputon, uusiutuva luonnonvara... ja aina tulee ihmisiä, joilla on kova tarve pönkittää egoaan nimenomaan muiden kustannuksella.

Valitettavasti näin. Ahneus palkitaan ja toisilla kaikki keinot sallittuja? Tulos tai ulos mentaliteetti. Ruokkii näitä minä, minä, minä- tyyppejä. 🤔

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

Tunnistin tästä paljon tuttua. Mutta niinhän aina täällä tapahtuu. Kohtaaminen on joka kerta pysäyttävää. Ja kerran kävi juuri noin, kun kirjoitit.

• samastun
        Seoliensimmäinenkerta kirjoitti:

Tunnistin tästä paljon tuttua. Mutta niinhän aina täällä tapahtuu. Kohtaaminen on joka kerta pysäyttävää. Ja kerran kävi juuri noin, kun kirjoitit.

Aivan, niinhän täällä aina tapahtuu. Voi näitä palstoja ja meitä täällä... myös minulla ja hänellä, se oli ensimmäinen kerta.

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

Aivan, niinhän täällä aina tapahtuu. Voi näitä palstoja ja meitä täällä... myös minulla ja hänellä, se oli ensimmäinen kerta.

Mikä sattuma tuokin. :) Kun kohtasimme, siinä oli jotain todella ihmeellistä, kuin oltais tunnettu aina.

• samastun

Mikä sattuma tuokin. :) Kun kohtasimme, siinä oli jotain todella ihmeellistä, kuin oltais tunnettu aina.

Niin oli, meilläkin, se oli maagista. Oli tosi hyvä olla hänen lähellään.

• samastun

Harmittaa kyllä hänen puolestaan jotkut asiat 😕 😔 Kunpa voisin edes halata häntä, jos saisin 😕

zzz

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

Harmittaa kyllä hänen puolestaan jotkut asiat 😕 😔 Kunpa voisin edes halata häntä, jos saisin 😕

zzz

Hänenkin lähellään oli, kuin olisi kotiin tullut. Mikä sinua harmittaa hänen puolestaan? Ikinä en ole sellaista yhteyttä kenenkään kanssa kokenut.

• samastun

Hänenkin lähellään oli, kuin olisi kotiin tullut. Mikä sinua harmittaa hänen puolestaan? Ikinä en ole sellaista yhteyttä kenenkään kanssa kokenut.

En minäkään ole ikinä kokenut sellaista ja tulen onnelliseksi aina kun ajattelen niitä hetkiä.

Harmittaa siis, miten sittemmin asiat jatkuivat, koska hän olisi ansainnut parempaa 😕 😔

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

En minäkään ole ikinä kokenut sellaista ja tulen onnelliseksi aina kun ajattelen niitä hetkiä.

Harmittaa siis, miten sittemmin asiat jatkuivat, koska hän olisi ansainnut parempaa 😕 😔

Olen pettynyt myös siihen, miten asiat menivät ja tunsin itseni todella heikoksi. Nyt alan päästä hieman jaloilleni ja saada elämäniloa takaisin.

• samastun

Olen pettynyt myös siihen, miten asiat menivät ja tunsin itseni todella heikoksi. Nyt alan päästä hieman jaloilleni ja saada elämäniloa takaisin.

En anna itselleni ikinä anteeksi, jos olen aiheuttanut hänelle paljon pahaa mieltä... mutta pelkään pahoin. En tiedä voiko sellaista kukaan antaa anteeksi, jos sellainen on ollut pitkäaikaista ja vaikuttanut moneen asiaan. Olin tietyllä hetkellä, siitä on jo aikaa, aivan ahdistuneen huolestunut hänen voinnistaan. Haluaisin häneltä itseltään kuulla joskus, jos tapaamme 😕 😔 Ja haluaisin kyllä muutenkin kertoa, ettei hänessä ole missään vaiheessa ollut mitään vikaa, vaan pikemminkin päinvastoin 😊 😔

En voi kirjoittaa mitä tahansa mihinkään sähköiseen maailmaan, "yksityisiin" viesteihin enkä appeihin... koska on ollut laittomia pällejä seuraamassa, hartaana pyrkimyksenään vahingoittaa tai kalastella heille kuulumattomia asioita. Heitä tullee jatkossakin olemaan, jotkut saavat ainoan elämänilonsa sellaisesta. Mutta tämä vaikeuttaa tai suorastaan estää, milloin haluaisi sanoa jollekin tärkeälle ihmiselle jotakin, tai suorastaan paljonkin, muttei yhtään mitään muulle "yleisölle".

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

En anna itselleni ikinä anteeksi, jos olen aiheuttanut hänelle paljon pahaa mieltä... mutta pelkään pahoin. En tiedä voiko sellaista kukaan antaa anteeksi, jos sellainen on ollut pitkäaikaista ja vaikuttanut moneen asiaan. Olin tietyllä hetkellä, siitä on jo aikaa, aivan ahdistuneen huolestunut hänen voinnistaan. Haluaisin häneltä itseltään kuulla joskus, jos tapaamme 😕 😔 Ja haluaisin kyllä muutenkin kertoa, ettei hänessä ole missään vaiheessa ollut mitään vikaa, vaan pikemminkin päinvastoin 😊 😔

En voi kirjoittaa mitä tahansa mihinkään sähköiseen maailmaan, "yksityisiin" viesteihin enkä appeihin... koska on ollut laittomia pällejä seuraamassa, hartaana pyrkimyksenään vahingoittaa tai kalastella heille kuulumattomia asioita. Heitä tullee jatkossakin olemaan, jotkut saavat ainoan elämänilonsa sellaisesta. Mutta tämä vaikeuttaa tai suorastaan estää, milloin haluaisi sanoa jollekin tärkeälle ihmiselle jotakin, tai suorastaan paljonkin, muttei yhtään mitään muulle "yleisölle".

Toivottavasti tapaatte/me joskus ja saatte/me jutella rauhassa. Varmaankin meidän tapauksessamme molemmat aiheutimme toisillemme pahan mielen. Tuo yhteydenotto ei tosissaan ole onnistunut hänen kanssaan ilman ulkopuolisia silmäpareja. Paljon samaa meidän kokemuksissamme.

• samastun

Toivottavasti tapaatte/me joskus ja saatte/me jutella rauhassa. Varmaankin meidän tapauksessamme molemmat aiheutimme toisillemme pahan mielen. Tuo yhteydenotto ei tosissaan ole onnistunut hänen kanssaan ilman ulkopuolisia silmäpareja. Paljon samaa meidän kokemuksissamme.

Sitä minäkin toivon, että joskus tapaisimme/tte. Voi kunpa olisin ollut kaikin puolin valmiimpi kohtaamaan tuon ihmisen... 😢

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

Sitä minäkin toivon, että joskus tapaisimme/tte. Voi kunpa olisin ollut kaikin puolin valmiimpi kohtaamaan tuon ihmisen... 😢

Olisitko nyt valmiimpi?

• samastun

Olisitko nyt valmiimpi?

En tiedä 😕😢

• samastun

En ole yhtään sen valmiimpi, vaikka haluaisin vain hänen takiaan olla, jos hän niin sattuisikin toivomaan, vaikken sitäkään tiedä. Ei hän oikeasti haluaisi tällaista ihmistä, eikä tietysti tarvitsekaan haluta, mutta minä en nyt kestäisi ottaa vastaan siitä tulevaa tuskaa. En silti unohda häntä koskaan, ja edelleen ajatus niistä kohtaamisista saa pelkästään hyvän lämpimän olon mieleen.

• samastun

Ja on paljon muutakin vaikeuttamassa entisestään, mutta sähköisen maailman ei tarvitse niissä velloa.

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

En ole yhtään sen valmiimpi, vaikka haluaisin vain hänen takiaan olla, jos hän niin sattuisikin toivomaan, vaikken sitäkään tiedä. Ei hän oikeasti haluaisi tällaista ihmistä, eikä tietysti tarvitsekaan haluta, mutta minä en nyt kestäisi ottaa vastaan siitä tulevaa tuskaa. En silti unohda häntä koskaan, ja edelleen ajatus niistä kohtaamisista saa pelkästään hyvän lämpimän olon mieleen.

Jos olisit hän. Miten ihmeessä et ole valmis, johtuuko se siitä mitä kaikkea elämääni kuuluu? Miksi heittää hukkaan sellaista, jota ei ehkä koskaan enää saa kokea. Sinun ajatukset sopisivat hänelle. Mene ja tiedä. Kun saisi selvyyden.

• samastun

Jos olisit hän. Miten ihmeessä et ole valmis, johtuuko se siitä mitä kaikkea elämääni kuuluu? Miksi heittää hukkaan sellaista, jota ei ehkä koskaan enää saa kokea. Sinun ajatukset sopisivat hänelle. Mene ja tiedä. Kun saisi selvyyden.

Ei johdu sinusta ja sinun elämästäsi, vaan minusta ja minun elämästäni. Sanoisin siis hänelle. En tiedä huomasitko edellä "on paljon muutakin vaikeuttamassa entisestään, mutta sähköisen maailman ei tarvitse niissä velloa".

En minäkään halua heittää jotakin täysin ainutlaatuista hukkaan, ajatuskin surettaa. Silti kaikki on mahdottomuuksien suma.

• samastun

Tietysti tahdon ajatella, että 'joskus, jollakin tavalla mitä en nyt vain näe...' Joskus haaveet pitävät myös hengissä.

Täytyy kai mennä nukkumaan. Toivottavasti hän ei ole tänä iltana yhtä surullinen kuin minä olen 😊

• Yksitonttumies

Näitä samanlaisia tarinoita taitaa olla paljon. Minäkin olen löytänyt itseni tuollaisesta tilanteesta. Erityinen yhteys oli erään henkilön kanssa heti alusta alkaen. Ihan kuin olisi tunnettu toisemme pitkään. Homma loppui johonkin väärinkäsityksiin ja varmaan molemmille jäi paha mieli. Tai ainakin minulle jäi.

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

Tietysti tahdon ajatella, että 'joskus, jollakin tavalla mitä en nyt vain näe...' Joskus haaveet pitävät myös hengissä.

Täytyy kai mennä nukkumaan. Toivottavasti hän ei ole tänä iltana yhtä surullinen kuin minä olen 😊

Minä tulin hyvälle tuulelle viesteistäsi. Jos hän ajattelisi minusta noin, se riittäisi kantamaan eteenpäin. Kohdataanhan omamme rohkeasti kun se aika on?

• samastun

Minä tulin hyvälle tuulelle viesteistäsi. Jos hän ajattelisi minusta noin, se riittäisi kantamaan eteenpäin. Kohdataanhan omamme rohkeasti kun se aika on?

Kiva kuulla 😊 Minä tulin heti huomattavasti paremmalle mielelle, kun luin viestisi 😊 Kohdataan omamme rohkeasti kun sen aika on... 😊

• Seoliensimmäinenkerta
        Yksitonttumies kirjoitti:

Näitä samanlaisia tarinoita taitaa olla paljon. Minäkin olen löytänyt itseni tuollaisesta tilanteesta. Erityinen yhteys oli erään henkilön kanssa heti alusta alkaen. Ihan kuin olisi tunnettu toisemme pitkään. Homma loppui johonkin väärinkäsityksiin ja varmaan molemmille jäi paha mieli. Tai ainakin minulle jäi.

Tapasitko hänet kahdesti samana päivänä? Ja muutamia kertoja sen jälkeen? Hän on varmasti pahoittanut mielensä, mikä tekee minut hulluksi.

• samastun

Tapasitko hänet kahdesti samana päivänä? Ja muutamia kertoja sen jälkeen? Hän on varmasti pahoittanut mielensä, mikä tekee minut hulluksi.

Tiedätkö, nyt huomasin yhdestä viestistäsi, että valitettavasti sinä kirjoittaja ja minä kirjoittaja emme varmasti ole ne toistemme tarkoittamat henkilöt... näinhän se palstoilla aina menee, vaikka pitkään muulta vaikuttaisi ja vaikuttaa helposti siksikin, että kovasti toivoisimme niin olevan. Mutta silti toivon sinulle, kuka oletkin, että teidän asianne selviävät ja samaa toivon tietysti meillekin.

• Seoliensimmäinenkerta
        samastun kirjoitti:

Tiedätkö, nyt huomasin yhdestä viestistäsi, että valitettavasti sinä kirjoittaja ja minä kirjoittaja emme varmasti ole ne toistemme tarkoittamat henkilöt... näinhän se palstoilla aina menee, vaikka pitkään muulta vaikuttaisi ja vaikuttaa helposti siksikin, että kovasti toivoisimme niin olevan. Mutta silti toivon sinulle, kuka oletkin, että teidän asianne selviävät ja samaa toivon tietysti meillekin.

En minäkään uskonut sinun olevan juuri hän. Tämä kirjoittaminen helpotti silti oloani ja antoi positiivisen olon. On hienoa, että näinkin typerällä palstalla voi "keskustella" hyvässä hengessä. :) Kaikkea hyvää tilanteeseesi.

• samastun

En minäkään uskonut sinun olevan juuri hän. Tämä kirjoittaminen helpotti silti oloani ja antoi positiivisen olon. On hienoa, että näinkin typerällä palstalla voi "keskustella" hyvässä hengessä. :) Kaikkea hyvää tilanteeseesi.

Tämä kirjoittaminen helpotti minunkin oloani ja selkeytti ajatuksiani, kiitos sinullekin siitä. Hyvässä hengessä keskusteleminen nettipalstoilla ei ole todellakaan mikään itsestäänselvyys, mutta joskus sitäkin näköjään voi tapahtua :-)

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Kiva kuulla 😊 Minä tulin heti huomattavasti paremmalle mielelle, kun luin viestisi 😊 Kohdataan omamme rohkeasti kun sen aika on... 😊

Minä samaistun täysin tohon, kohdataan omamme rohkeasti, kun sen aika on 😊 Itse monesti mielessäni funtsinut, et nyt ei vaan ole omalta kannalta paras mahdollinen aika kohdata mielitietty, Tottakai tilanne pitää olla molemmille mieleen silloin, kun näin tapahtuu?

Toivoisi silloin antoisaa vuoropuhelua, jossa molemmat sanoo sanottavansa hyvässä ja pahassa, kuitenkaan loukkaamatta toista. Hyvä ja antoisa keskustelu antaa paljon molemmille niinkuin on todettu jo edellä tässä viestiketjussa.

• samastun

Minä samaistun täysin tohon, kohdataan omamme rohkeasti, kun sen aika on 😊 Itse monesti mielessäni funtsinut, et nyt ei vaan ole omalta kannalta paras mahdollinen aika kohdata mielitietty, Tottakai tilanne pitää olla molemmille mieleen silloin, kun näin tapahtuu?

Toivoisi silloin antoisaa vuoropuhelua, jossa molemmat sanoo sanottavansa hyvässä ja pahassa, kuitenkaan loukkaamatta toista. Hyvä ja antoisa keskustelu antaa paljon molemmille niinkuin on todettu jo edellä tässä viestiketjussa.

Olet oikeassa.

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Olet oikeassa.

Tietämättä toisen tuntemuksia asiasta? Voipi olla, ettei toinen tahdo edes dialogia menneestä? Mistä näitä tietää, mitä toisen mielessä on. Haluaako kaivella menneitä, jollei koe siitä hyötyvän millään tavalla?

• samastun

Tietämättä toisen tuntemuksia asiasta? Voipi olla, ettei toinen tahdo edes dialogia menneestä? Mistä näitä tietää, mitä toisen mielessä on. Haluaako kaivella menneitä, jollei koe siitä hyötyvän millään tavalla?

Niin, eihän sitä koskaan tiedä miten joku kokee toisen ihmisen. Asiat saattavat myös muuttua vähitellen sen mukaan, mitä tapahtuu. Voi olla, että itsekin alan hiljalleen tehdä luopumista, ei se hetkessä tapahdu kuitenkaan. Välillä taas palaa takaisin niihin kauniisiin ajatuksiin, kai se kuuluu asiaan. Ehkä lopulta jääkin vain kaunis muisto, ehkä niin on joskus parempi.

• samastun

Mutta mitä tulee "hyötyyn" niin en kyllä tuota sanaa viljele ihmissuhteissa. Mutta tuskin sitä kovin rajallisesti tarkoititkaan.

Mukavan ihmisen tapaaminen on ilo sinänsä. Jos joskus tahtoisimme hänen kanssaan molemmat tavata toisemme, niin kai se olisi molemmille hyvä asia, jos se tapahtuisi kaiken puolin hyvässä hengessä ja kohteliaasti, kuten meidän välillä aiemminkin.

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Mutta mitä tulee "hyötyyn" niin en kyllä tuota sanaa viljele ihmissuhteissa. Mutta tuskin sitä kovin rajallisesti tarkoititkaan.

Mukavan ihmisen tapaaminen on ilo sinänsä. Jos joskus tahtoisimme hänen kanssaan molemmat tavata toisemme, niin kai se olisi molemmille hyvä asia, jos se tapahtuisi kaiken puolin hyvässä hengessä ja kohteliaasti, kuten meidän välillä aiemminkin.

Hyötynä ajattelin enempi hyvä mieli vs. paha mieli, mikä keskusteluista voisi jäädä? Mut jos toisella onkin pelkona, et jää "skeptinen"vain paha mieli tilanteesta niin keskustelu mahdollisuus aika pieni? Ei olla keskusteltu aiemmin ja viestittelyissä ei löydetty yhteistä kieltä, kanssakäyminen kuivahti lyhyeen. Siksi suhtautuminen varauksellinen, löytyisikö ymmärrystä?

• samastun

Hyötynä ajattelin enempi hyvä mieli vs. paha mieli, mikä keskusteluista voisi jäädä? Mut jos toisella onkin pelkona, et jää "skeptinen"vain paha mieli tilanteesta niin keskustelu mahdollisuus aika pieni? Ei olla keskusteltu aiemmin ja viestittelyissä ei löydetty yhteistä kieltä, kanssakäyminen kuivahti lyhyeen. Siksi suhtautuminen varauksellinen, löytyisikö ymmärrystä?

😕 Niin. Se voisi olla aika kova pala, jos tästä jäisi paha mieli kummalle tahansa.

Ollut tässä muutaman viikon kaukana kotoa ja ollut aikaa tuulettua, paljon ajatukset liikkuneet juuri hänessä ja tässä... mielellään häntä yleensä ajattelen, mutta nyt tuntuvat ajatukset liitävän joka hetki laidasta toiseen paljon ravistelevammin kuin tähän asti... ikään kuin pitäisi löytyä joku ratkaisu, tai muutos. Mutta ehkä ei löydy... 😊 Kyllä minä hänestä tietysti pidän koko ajan. 😕

• samastun

sinullakin on niin kauniita toiveita tuohon alun perin kirjoitettuna, ja vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, jonka lähellä on varmaan miellyttävää olla... mistä sitä tietää vaikka joku kohtaaminen sujuisikin yhtä luontevasti kuin joku aiempikin kohtaaminen 😊

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

sinullakin on niin kauniita toiveita tuohon alun perin kirjoitettuna, ja vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, jonka lähellä on varmaan miellyttävää olla... mistä sitä tietää vaikka joku kohtaaminen sujuisikin yhtä luontevasti kuin joku aiempikin kohtaaminen 😊

Itse kans ottanut omaa aikaa itselle, saanut funtsia mielessään asioita. Päällimmäisenä ajatuksena ollut aina, kelpaanko toiselle? Toinen työelämässä mukana, tuntuu viettävän enempi kulutusjuhlaa, kun minä taas venytän senttejä arjessa. Hän bailaa yössä, minä en, tietämättä syytä hänen bailaamiseen? Ehkä etsii sitä oikeaa rinnalleen?

Meillä on ikäeroa jotain 15v. onko sekin osasyy olla varuillaan? Ajatellaanko kuinka eritavalla asioista jne? Ainakin tilanneluku oli erilainen viestittelyissä. Viestittelyissä toin julki, etten halua häntä kahlita ja muutenkin olin hyvin epäitsekäs.

Hänen käytös minua kohtaan tuntui ristiriitaiselta, kun luki hänen viestittelyä minulle ja kuinka käyttäytyi muuten kohtaamisissa? Joka tapauksessa en ole häntä unohtanut, ehkä vielä joskus tulee tilanne kohtaamiselle, jossa molemmat valmiita kanssakäymiselle?

• samastun

Itse kans ottanut omaa aikaa itselle, saanut funtsia mielessään asioita. Päällimmäisenä ajatuksena ollut aina, kelpaanko toiselle? Toinen työelämässä mukana, tuntuu viettävän enempi kulutusjuhlaa, kun minä taas venytän senttejä arjessa. Hän bailaa yössä, minä en, tietämättä syytä hänen bailaamiseen? Ehkä etsii sitä oikeaa rinnalleen?

Meillä on ikäeroa jotain 15v. onko sekin osasyy olla varuillaan? Ajatellaanko kuinka eritavalla asioista jne? Ainakin tilanneluku oli erilainen viestittelyissä. Viestittelyissä toin julki, etten halua häntä kahlita ja muutenkin olin hyvin epäitsekäs.

Hänen käytös minua kohtaan tuntui ristiriitaiselta, kun luki hänen viestittelyä minulle ja kuinka käyttäytyi muuten kohtaamisissa? Joka tapauksessa en ole häntä unohtanut, ehkä vielä joskus tulee tilanne kohtaamiselle, jossa molemmat valmiita kanssakäymiselle?

Niin, bailaus on niin yleistä suhteellisen nuorilla ihmisillä, ettei sitä koskaan tiedä, mitä kukakin heistä etsii vai etsiikö mitään (suurimman osan muinaisista bailausajoistani tykkäsin vain hengata kavereiden kanssa etsimättä mitään - vähemmistöä kenties? mutta kuka tahansa muukin voi sitä olla tai jotakin sen suuntaista). Tietysti jotkut etsivät sitä oikeaa.

Oletko saanut häneltä enemmän myönteistä signaalia viestittelyissä vai muuten kohtaamisissa? Jollakin tavalla olet kuitenkin käsityksessä, että tunteenne ovat molemminpuolisia?

• Runsaudensarvi
        samastun kirjoitti:

Niin, bailaus on niin yleistä suhteellisen nuorilla ihmisillä, ettei sitä koskaan tiedä, mitä kukakin heistä etsii vai etsiikö mitään (suurimman osan muinaisista bailausajoistani tykkäsin vain hengata kavereiden kanssa etsimättä mitään - vähemmistöä kenties? mutta kuka tahansa muukin voi sitä olla tai jotakin sen suuntaista). Tietysti jotkut etsivät sitä oikeaa.

Oletko saanut häneltä enemmän myönteistä signaalia viestittelyissä vai muuten kohtaamisissa? Jollakin tavalla olet kuitenkin käsityksessä, että tunteenne ovat molemminpuolisia?

Toista kuukautta aikaa jo viimeisimmästä varmemmasta signaalista? Jonkun verran on asioita, joista jotain voi olettaa? Mut faktat loistaa poissaololla. Siksi vähän jo valmistautunut henkisesti siihen, et ei meistä tullutkaan me? Aika ei ollut meidän puolella? Täällä vielä kuitenkin leikittelen ajatuksilla, josko olisi vielä toivoa?

Mistä näitä tietää, voi olla et olen kenties sitoutumiskammoinenkin? Mulla oli enempi jarru päällä aluksi, en halunnut uskoa tätä mahdolliseksi, epäilin suhteen toimivuutta, hän tuntui liian nuorelta ja oli muitakin tekijöitä vaikuttamassa tähän. ei viitsi enempää jaaritella näitä. Aika näyttää, itsellä ei ole muita kytköksiä mielessä nyt. Ehkä, kun tilanne itselläkin parempi niin herää vaistot ja tulee uusia kohtaamisia?

• samastun
        Yksitonttumies kirjoitti:

Näitä tarinoita taitaa riittää. Kohtaamisia, väärinkäsityksiä ja toisaalta tunteita, jotka jäävät aitoina elämään pitkäksikin aikaa. Huomenna katoan radiohiljaisuuteen vähäksi aikaa, toivottavasti ajatukset selkenevät silläkin tavalla.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

• Vainhänet

Tahdon N-naisen omakseni.

• Älä_huoli

Jussi saa horonsa

• Nnainen

Ketään ei voi omistaa, rakastaa voi kyllä. Jos olet tosissasi miksi et ota yhteyttä häneen?

• eräsNnainen

Kukas sinä itse mahdat olla? :)

• VähänIhastunut

Itsekin tiedän yhden N kirjaimella alkavan naisen. Aivan uniikki tapaus. Ei hänenlaisiaan löydy muualta.

• eräsNnainen

Tietääkö tämä N tunteitasi? :)

• VähänIhastunut
        eräsNnainen kirjoitti:

Tietääkö tämä N tunteitasi? :)

Ei tiedä eikä tule tietämään. Valitettavasti näin.

• onpasurullista

Miksi ei?

• VähänIhastunut
        onpasurullista kirjoitti:

Miksi ei?

Koska hän on ansainnut jotain parempaa kuin minut.

• miksinoinajattelet

Eikää, miksi ihmeessä ali-arvioit noin itseäsi?

• Vähänihastunut
        miksinoinajattelet kirjoitti:

Eikää, miksi ihmeessä ali-arvioit noin itseäsi?

En ali-arvio vaan olen realisti.

• Vanhemmaltamieheltä

Toivon, että sinä aloittaja saisit hänet, jota täälläkin niin kovasti kaipaat. Edes yhden kerran.

• rietasvanhapiika

Toivoisin edes yhden kerran näkeväni hoikat nilkkani ihanan E-miehen olkapäillä täällä kotonani.

• Knainen

Toivon että saan nukkua paljon.

Ensimmäinen lomapäivä tänään ja olen nukahdellut pitkin päivää heti kun hetkeksi sohvalle istumaan mennyt.

En osannut aavistaakaan kuin uupunut syksyn työrupeamasta olen ollut. Unta taitaa riittää monen päivän ajan vähän mihin sattuu nukahdellen. Ehkä aatoksi kunnossa

Lisäksi ois kiva jos joku lähtisi käymään kaupassa puolestani

Keskustaan on matkaa. Ulkona on kylmä ja mua väsyttää

• Käy huomenna kaupoilla heti aamusta? Nukkuminen on ihanaa.

Tiedän tuon tunteen. Nyt tilanne ettei tarvitse edes miettiä työasioita. Huomenna lumen keskelle. Totaalinollaus.

• Knainen
        Kahviakiitos kirjoitti:

Käy huomenna kaupoilla heti aamusta? Nukkuminen on ihanaa.

Tiedän tuon tunteen. Nyt tilanne ettei tarvitse edes miettiä työasioita. Huomenna lumen keskelle. Totaalinollaus.

Kävin tuossa 20-21 välillä kaupas. Mulla oli tälle päivälle tietty plääni.

1. Tänään kauppaostokset
        2. Huomenna siivouspäivä
        3. Sunnuntaina jouluntunnelmaan virittäytyminen ja rauhoittuminen
        mm. Joululeivonnaisten teon, joulumusiikin ja rentoutumisen keinoin.

4. Aatto sukulaisilla ja naapurit kutsui taloyhtiön omaan joulusaunaan aattona. En maksa saunavuorosta mut tää on kaikille avoin ja kutsua tuli.

• Knainen kirjoitti:

Kävin tuossa 20-21 välillä kaupas. Mulla oli tälle päivälle tietty plääni.

1. Tänään kauppaostokset
        2. Huomenna siivouspäivä
        3. Sunnuntaina jouluntunnelmaan virittäytyminen ja rauhoittuminen
        mm. Joululeivonnaisten teon, joulumusiikin ja rentoutumisen keinoin.

4. Aatto sukulaisilla ja naapurit kutsui taloyhtiön omaan joulusaunaan aattona. En maksa saunavuorosta mut tää on kaikille avoin ja kutsua tuli.

Kiva suunnitelma 👍 mä en juuri aikatauluta, arki sellaista kellon kanssa kilpaa juoksemista. Nyt rentoilen. Huomenna kunhan jaksaa sängystä niin jotain.

• Knainen

En mäkään yleensä paitsi noita kotitöitä jaottelen ettei yhdelle päivälle lässähdä kaikki ja sitten oon ihan kuollut enkä tiedä mistä aloittaa että saan alkuun asiat.

Maksoin keskiviikkona laskut. Pesin eilen pyykit. Tänään kävin kauppareissun ja huomenna siivoan.

Sit on kätevästi pienissä erissä kotityöt saatu tehtyä.

Tehtävä päivässä se menee mukavasti ilman tuntikausien hikoilua. Asiat tulee silti tehtyä liikaa kasaantumatta.

Koti pysyy kunnossa, laskut maksettuna, jääkaapissa ruokaa ja vaatteet pestyinä. Ilman
        Että työtaakka tuntuu liian suurelta

• seolisijojotain

Lähetä minulle tekstarilla hyvät Joulun toivotukset.

• Laitoinpa sitten hänelle kelle halusinkin. Ihan kiltisti vain. Vastauskin tuli jo. Haluaisin laittaa jotain muutakin. Helv...kun tää on joskus niin. Kaikki haavat auki. Amputaatio sydämeen. Kiitos. Ja anteeksi.

• torju.nälkää.edullisesti

Toteutin tänäänkin pikkulintujen hartaan toiveen; saada lintulaudalta ravitsevia aurinkokukan ja kauran siemeniä kestääkseen pitkänyön kylmän ilman vaikutuksen.

• Haaveissavainootmun

Viesti häneltä.

• Kohtaamisiinjuu

Kohdataan.

• Toivoisin aamulla herätessäni vieressäni olisi eräs mies ja suorittaisimme aamuvoimistelut. ; D
      Oikeasti on yksi asia joka on minulle sydämen asia ja koskettaa minua todella. Mitään muuta en toivo niin kovasti kun sen asian toteutumista.

• tuletunninsisään

Tule luokseni ja tyydytä minut fantasioimallani tavalla.

• haaveetkaatuu

Jotkut tarjottimella olevat asiat ovat sellaisia, että ne on parempi jättää poimimatta, muuten tulee sotkua jota ei välttämättä saa enää siivottua.

• hyvääjoulua

Mulla ei oo enää toiveita.
      Toivomuskaivo on tyhjä.
      Laitan lantit kolehtiin...

• 2412

Tää oli hellyttävin viesti naismuistiin. Epäselväksi jäi, onko se hyvä vai huono juttu ettei ole toiveita. Oletko täyttyneiden toiveiden kyllästämä vai täyttymättömien toiveiden lannistama...? Vai oletko ymmärtänyt jotakin elämää isompaa? :)

• hyvääjoulua

Realistinen ja aito asia ettei oo enää toiveita. En kaipaa hattaroita enkä turhaa hömppää palstalta. Tää on "aikuisten hiekkalaatikko" jossa "kustaan omiin housuihin" ja "toisten linsseihin"...
        Olen ymmärtänyt etten tarvitse tätä keinotekoisuutta tuomaan turhia toiveita elämääni. Jos se on elämää suurempaa niin sitten se on sitä..

• kiitos.ei.kiitos

Minä en halua mitään kertakäyttötoiveita. Voit antaa minulta säästyneen toiveen jollekin joka sitä kipeämmin tarvitsee.

• Entoivo

Ei kiinnosta leikkiä täällä.

• lounas.ajatus

Fiksuin kommentti minusta 🙂

• sinäjossainsiellä

Henk. koht viestin missä kerrot ajatelleesi ja ikävöineesi minua, jotta tiedän ettet ole unohtanut <3

• minäjossaintäällä

En ole unohtanut. Ajattelen ja kaipaan vieläkin.

• olisikinnoinn

Milloin ajattelit kertoa siitä minulle ? :) (siis muualla kuin täällä)

• minäjossaintäällä

Jos hän kertoo minulle minun olleen hänen ajatuksissaan, siis muualla kuin täällä.

• nainenkysyy

Oletko nainen vai mies?
        Mistä tiedän että juuri hän kaipaa viestiäni?
        Mikä on hänelle laittamassasi tokavikassa waviestissä 3 vikaa sanaa?
        En ole unohtanut häntä

• mieskysyy
        nainenkysyy kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?
        Mistä tiedän että juuri hän kaipaa viestiäni?
        Mikä on hänelle laittamassasi tokavikassa waviestissä 3 vikaa sanaa?
        En ole unohtanut häntä

Kerro sinä ne kyseiset kolme viimeistä sanaa niin sitten voi tietää, että olet oikealla asialla.

• nainenvastaa

päiviä ja lukumääriä

• minuntoive

Mä toivon et kaioaamani mies on onnellinen

• minähänvain

Sen kerran kun tälle sivulle kurkistaa, heti tulee saastaa silmiin. Palstan vilkaisu jo vahvistaa tutkimuksen, ihmisten älykkyyden laskusta,puhumattakaan täyttä ymmärrystä vailla olevien lisääntyminen. Minun ystäväni eivät elä tällä henkisellä kaatopaikalla eivätkä sen viesteistä. Lue mm.kirjoituksiansa, äläkä vain omaa tuotantoasi.Olen täydessä ymmärryksessä oleva heteronainen, jonka ei tarvitse sietää joka päiväistä nälvimistä. Pitäisihän ihmisen sivistyksen, nk. älykkyyden ja omanarvon tunteen näkyä elämässä jollain lailla.

• kerkeesenhuomennakin

varpunen jouluaamuna, laulettuna ja kitaralla soitettuna.

• viraltapano

Trumpille virkasyyte.

• eimullamuuta

Että joku läpsisi tosi elämän videolla sitä Kim Jong unia naamaan avokämmenellä ees taas ja taas taas.
        Ja ettei pakkasjaksosta tulisi pitkää ilman lauhapäiviä. Jo nyt joudun käyttämään ulkona pakkasbukhaa hyytävän viiman takii.
        Ja että voisin saada kämppääni siistimpään kondikssen ennen arkiviikkoja.

• Ehkäjouluntoivotusedes

Toivoisin, että kaipaamani nainen ottaisi yhteyttä. Ja että tällä kertaa myönteisin ajatuksin.

• varotoimi

Puolesta naisesi, hyvää joulunaikaa

• kannattaamiettiä

Mistä mahtaa kielteiset ajatukset johtua? Omasta toiminnastasiko?

• ToivonToivon

Toivon sinun kertovan tunnisteen, jolla tunnistan sinut sinuksi ;)

• kuikuilua

Niina...

• Ehkäodottaakin

Laita Niinalle tekstiviestiä ? 😘

• kuikuilua
        Ehkäodottaakin kirjoitti:

Laita Niinalle tekstiviestiä ? 😘

Niin, kunpa uskaltais. On vielä tosiaan jäänyt moikkailun ja katselemisen asteelle.

• Ehkäodottaakin

Taidat kuitenkin tietää että hänkin kaipailee joten kyllä sinä uskallat ;) :)

• kuikuilua
        Ehkäodottaakin kirjoitti:

Taidat kuitenkin tietää että hänkin kaipailee joten kyllä sinä uskallat ;) :)

Saattaisi vaikka kaivatakkin, en vaan tiedä hänen nykyistä kuviotaan yhtää...

• Ehkäodottaakin

Aika äkkiähän se varmaan selviäisi kun ensin yhteys muodustuisi :)

• Myhverö

Esitän toiveeni Jumalalle. Hän pystyy ihan mihin vaan. Toivominen ei tuota toivoa. Usko on toivon lähde. Toivomalla saa vain epätoivoa. Jos Jumala ei suo minulle vaimoa sitten on oltava yksin. Ehkä vaimo tekisi minut niin "rikkaaksi" että unohtaisin Jeesuksen. Yksin olo ei aina ole huono asia. No en mene asioiden edelle. Katsotaan kuinka käy.

• hlggg

Olisi mukavaa jos tämä helvetti päättyisi.

• Pakkouskonto_pois

Että perustuslaki 11 & 6. On voimassa.

Pakkouskontoon puututaan rankasti kuten EU sanoo.

• entahoenäämitää

On jo parempi, että en edes toivo. Parempi, että en odota mitään keneltäkään. Ei tarvitse aina pettyä ihmisiin.

• Sattumasuosii

Toivon mutta en kerro sitä ääneen, en edes täällä. Muutenhan se ei toteudu.

• taitaaollasalillataas

Körilään intohimoinen ja rytmikäs tonttutanssi yksityisesityksenä. ;)

• kuntietäs

toivotan rauhallista joulua ja parempaa uutta vuotta. mitähän oli ajatuksissa kesällä,

• Villakangastakkinsa

Toivon, että hän sai lyhyestä katseemme kohtaamisesta hyvän mielen. Minä sain hänet taas verkkokalvoilleni pitkäksi aikaa. Sydämessä ollutkin jo pitkään.

• Bau

Kuinka pitkään?

• Villakangastakkinsa
        Bau kirjoitti:

Kuinka pitkään?

2v.

• Mielipiteeni
        Villakangastakkinsa kirjoitti:

2v.

Minkä värinen oli se takki?

• Villakangastakkinsa
        Mielipiteeni kirjoitti:

Minkä värinen oli se takki?

Tumman harmaa.

• kysynvaan
        Villakangastakkinsa kirjoitti:

Tumman harmaa.

Missä näitte?

• Villakangastakkinsa
        kysynvaan kirjoitti:

Missä näitte?

Sellossa.

• toiveikastonttutyttö

Haluan ,että eteeni tupsahtaa se mies,joka tekee mut onnelliseksi ja iloiseksi :)

• Vieläköehtii

Pitkä, kiihkeä tosirakkauden suudelma😘💋💏

• Nain.En

Lottovoitto, 2 - 3 miljoona euroa ja suoraan oma tilille! Tänx

• skipataankoensivuosipois

Ehdoton työrauha, ei saa "kertoa" mitään yksityisasioihin liittyvää.

• Minäpätoivon

3000 euroa tilille, kiitos.

• Jonnekin_toisaalle

Voisitko ystävällisesti suksia vittuun?

• pa-väestä.yks.moi

Toteutin tänään toiveen antamalla itselleni lahjan. En jäänyt marketin aulaan lahjoittamaan rahaa peliyhtiölle. En myöskään kioskille viemään viimeisiä ropojani rahapeleihin. Niitä viimeisiä 15 €kua tarvitaan vielä ennen seuraavaa pankkipäivää.

• censored

Dear Santa,

Haluaisin tehdä tuhmia, mutta ihania jutskia juurikin sen kanssa, jota pienen hetken..joskus..silleen..

Bring it male-biches.

I'm redi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      110
      3449
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2061
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1961
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1452
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe