Ajattelin katsoa huvikseen penikseni pituuden kun oli erektiossa ja näytti 16 cm. Onko tämä liian iso minun ikäiselleni vai juuri oikean kokoinen? Haluan todella tietää vastauksen.
Onko penikseni liian iso ikäiselleni?
7
157
Vastaukset
- AlexDeLarge
No ois ihan hyödyllistä tietää se sun ikäs kanssa
- eiliianiso
16cm on selvästi yli keskiarvon, eli aika iso se on oli ikäs mikä tahansa. Tuskin kuitenkaan ”liian” iso.
- 10cmja12vee
On se iso olit minkä ikänen tahansa.
- Kysyjä0
Olen 28 vuotias
- Anonyymi
ihmettelen kyl mitä teet nuorten palstalla jos oot 28v. ??????????
- sdvsdvs
Mikä helvetin kysymys toiki ny o? Liian iso mihin tarkoitukseen? Kai se ainakin housuihin mahtuu.
- Anonyymi
Jaa a, toisaalta onha se ihan kiva painaa jotai flikkaa ku on vähä isompi porakone... Oon aina ollu isoluine, pitkä ja lihaksikas. Muijia on tullu ku pommia Afganistanissa nykypäivänä. Ei kukaa oo valittanukkaa. Voi vaikuttaa et jauhan paskaa mut ei oo mun ongelma jonset te usko et 15v mulla oli jo ab. 14-16cm. Ekalla kerralla oikeestaan hävettiki jo. Siihe tottuu ja onneks ku on iso grillitikku tolla housuis nii ei tarvi joka tilantees aivoja käyttää. -nykyään 28v (22cm)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738