Aina ja kaikkialla viattomin luotettavin.
CarMD analysoi kaikkiaan 5,6 miljoonan auton vikatietoja lokakuun 2017 ja syyskuun 2018 väliseltä ajalta.
Toyotan moottori oli tuossa valtavan laajan otannan, eli 5,6 miljoonan auton, sisältävässä tutkimuksessa viattomin.
https://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/56-miljoonan-auton-selvitys-kun-moottorin-vikavalo-syttyy-on-näiden-merkkien-korjaaminen-halvinta/ar-BBRabqD
Miksi Toyotaa halveeraava trolli poistit tämän täysin asiallisen viestin. Kerro. Minä en löydä mitään syytä poistamiselle. Jos tämä poistelu ei lopu, otan kovat keinot käyttöön. Nytkin soitin ylläpitoon.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15498872/toyotan-moottori-oli-56-miljoonasta-autosta-viattomin
Toyotan moottori on kaikkein viattomin 5,6 miljoonan auton tutkimuksessa
217
1647
Vastaukset
- KukaTäälläTouhuaa
Uskomatonta, että täysin asiallisia viestejä poistetaan. On ollut hirveä pelko, että kirjoituksella on liikaa positiivista vaikutusta Toyotan ostoa ajatteleviin. Minäkin muistan tuon viestin, joka oli äärettömän asillinen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15498872/toyotan-moottori-oli-56-miljoonasta-autosta-viattomin- Ffhbcx
Suoli24:n hörhöjen kirjoituksilla ei kyllä ole reaalimaailmassa mitään vaikutusta.
- SuuriVoitto
Hirveä tutkimusotos eli 5,6 miljoonaa autoa. No, eipähän jäänyt Toyotan voitto epäselväksi.
- Helkama-Mopomiehille
Tämä aloitus se on hirveää myrkkyä Helkama-mopomiehille.
Teknisesti kehittyneimmät ja moderneimmat moottorit ja upeasti muotoillut autot, tekevät Toyotan hybrideistä kaikkein haluttavimmat. Kaikkein pienimmät päästöt ja pienin kulutus ja tutkitusti kaikeein pienimmät ylläpitokulut ja verot ja maksut. - MillainenonToyota
Volkswagen on tänään kuin berliini 1.5.1945.
- aika.ei.paranna
Lapsellisia aloituksia päivästä toiseen. Keskenkasvuiset asialla mutta miksi vain Toyotapalstalla?
- Ohhohohhoh
Vai että lapsellinen aloitus???
Mitä????? - Ei.kele
Ohhohohhoh kirjoitti:
Vai että lapsellinen aloitus???
Mitä?????Toiset tykkää räteist ja lumpuist, toiset vanhoist Tojoist.
- mitä.hyötyä
Paali kutsuu useimmat jo ennen 300 tkm.
- AasialainenMätänee
Suurin osa ei saavuta 200tkm.
- Iiiiiiii
moottori.hyrrää kirjoitti:
> 300 tkm 13,4%
> 400 tkm 3,2%
https://www.iltalehti.fi/autot/a/2016051921593165Olet näiden palstojen tyhmin idiootti. Se on jo paljon se. Virheesi tuon tilaston ymmärtämisessä on kerrottu jo kymmeniä kertoja, mutta ei vaan mene perille.
- moottori.hyrrää
Iiiiiiii kirjoitti:
Olet näiden palstojen tyhmin idiootti. Se on jo paljon se. Virheesi tuon tilaston ymmärtämisessä on kerrottu jo kymmeniä kertoja, mutta ei vaan mene perille.
Kerrohan taas se virhe, niin saadaan porukalla nauraa.
- Moottori
Niin sinäpä sen sanoit, vain taksiautoilla ajetaan enempi kun tojotalla..MIKSI siksi kun ne ovat paljon parempia AJAA ja kestävämpiä kuin tojota sisksi tojotaa ei taksiautoksi kelpuuteta korkeintaan jossain pääkaupukiseudulla ..
- oletko.tyhmä
Totta perkules niitä on vanhoina liikenteessä paljon, kun niitä on myytykin paljon mutta ei niillä ajeta yli 400 tkm eikä yli 85% edes 300 tkm ennen paalia, ymmärrä nyt jo. Pitääkö sinulle vääntää rautalangasta?
- Uuuuuuuu
moottori.hyrrää kirjoitti:
Kerrohan taas se virhe, niin saadaan porukalla nauraa.
Vertaa: suomalaisista esim. 20% on yli 70-vuotiaita. EI TARKOITA että vain 20% suomalaisista eläisi yli 70-vuotiaiksi.
Ei yllätä, että vetoat porukkaasi. Niin vajakit aina.
Taksissa Toyotaa ei paljon ole, koska sitä ei pidetä soveltuvimpana taksiin. Ei ole ollut usein diesel-automaatteja tarjolla ja heikosti isoja autoja, ylellisyyskin puuttuu.
Sen sijaan kävin Kanarialla katsomassa, siellä suurin osa takseista juuri Toyotia, vaikkei merkki muuten siellä yleinen. - luikuri.seis
oletko.tyhmä kirjoitti:
Totta perkules niitä on vanhoina liikenteessä paljon, kun niitä on myytykin paljon mutta ei niillä ajeta yli 400 tkm eikä yli 85% edes 300 tkm ennen paalia, ymmärrä nyt jo. Pitääkö sinulle vääntää rautalangasta?
Trafin uusimman katsastustilaston mukaan 15 vuotiailla (2002) Corolloilla oli ajettu keskimäärin 220 tkm ja 14 vuotiailla 210 tkm. Tuosta voi päätellä, että se 300 tkm tekee useimmilla tiukkaa, kun ajomäärät yleensä laskevat reilusti auton iän kasvaessa. Corollalla tuli tuossa myös mallimuutos, vanha oli helpommin ruostuva.
- Uuudddffdff
luikuri.seis kirjoitti:
Trafin uusimman katsastustilaston mukaan 15 vuotiailla (2002) Corolloilla oli ajettu keskimäärin 220 tkm ja 14 vuotiailla 210 tkm. Tuosta voi päätellä, että se 300 tkm tekee useimmilla tiukkaa, kun ajomäärät yleensä laskevat reilusti auton iän kasvaessa. Corollalla tuli tuossa myös mallimuutos, vanha oli helpommin ruostuva.
Tosin ei tuossa iässä ja kilometreillä 300tkm rajan saavuttaminen enää juuri liity auton kestävyyteen. Jos tuossa 14-15v välissä tulee vain 10tkm/v keskimäärin ja siitä ajot vielä vähentyvät, niin 300tkm lähestyvät Corollat ovat jo niin vanhoja, että menevät monesti paaliin pikkuviankin takia. Vaikka siis moottori ja kori ja kaikki olennaisimmat osat kestäisivät, niin joku 500e remontti jo voi olla liikaa ja auto paaliin. Sama 500e remppa E-sarjalaiseen samoilla kilometreillä ja vuosilla vielä tehtäisiin, koska auton arvo suurempi.
- Anonyymi
moottori.hyrrää kirjoitti:
> 300 tkm 13,4%
> 400 tkm 3,2%
https://www.iltalehti.fi/autot/a/2016051921593165Mesuhan oli ainoa oikeasti pitkälle kestänyt automerkki, ei näkynyt listalla enään yhtään Toyotaa yli 800 tkm jälkeen.
- Anonyymi
AasialainenMätänee kirjoitti:
Suurin osa ei saavuta 200tkm.
Juu ... näin se on kun autoa vaihdetaan kahden vuoden välein. Toimintavarmuus on oltava tasan 100%.
- Anonyymi
Uuudddffdff kirjoitti:
Tosin ei tuossa iässä ja kilometreillä 300tkm rajan saavuttaminen enää juuri liity auton kestävyyteen. Jos tuossa 14-15v välissä tulee vain 10tkm/v keskimäärin ja siitä ajot vielä vähentyvät, niin 300tkm lähestyvät Corollat ovat jo niin vanhoja, että menevät monesti paaliin pikkuviankin takia. Vaikka siis moottori ja kori ja kaikki olennaisimmat osat kestäisivät, niin joku 500e remontti jo voi olla liikaa ja auto paaliin. Sama 500e remppa E-sarjalaiseen samoilla kilometreillä ja vuosilla vielä tehtäisiin, koska auton arvo suurempi.
Teetin hiljattain 2000 Corollaan yli 1000 euron remontin. Koko pakoputkisto (oli vielä alkuperäinen) sekä moottorin ilmamäärän säädin uusittiin. Kannatti tehdä koska autolla ajaa vielä ainakin 10 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mesuhan oli ainoa oikeasti pitkälle kestänyt automerkki, ei näkynyt listalla enään yhtään Toyotaa yli 800 tkm jälkeen.
Joo,mutta ne paljon ajetut Mersut ovat yleensä entisiä taksiautoja .Ajetaan paljon lyhyessä ajassa.Autot ei tuossa ajassa kulu kovin paljon ,kun ovat jatkuvasti liikenteessä.Voi olla todella vähän niitä yksityisiä auton omistajia,jotka ajavat esim 0-500000km. yhdellä autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetin hiljattain 2000 Corollaan yli 1000 euron remontin. Koko pakoputkisto (oli vielä alkuperäinen) sekä moottorin ilmamäärän säädin uusittiin. Kannatti tehdä koska autolla ajaa vielä ainakin 10 vuotta.
Järki miehen teko.
- Anonyymi
Uuuuuuuu kirjoitti:
Vertaa: suomalaisista esim. 20% on yli 70-vuotiaita. EI TARKOITA että vain 20% suomalaisista eläisi yli 70-vuotiaiksi.
Ei yllätä, että vetoat porukkaasi. Niin vajakit aina.
Taksissa Toyotaa ei paljon ole, koska sitä ei pidetä soveltuvimpana taksiin. Ei ole ollut usein diesel-automaatteja tarjolla ja heikosti isoja autoja, ylellisyyskin puuttuu.
Sen sijaan kävin Kanarialla katsomassa, siellä suurin osa takseista juuri Toyotia, vaikkei merkki muuten siellä yleinen.Oli Toyotaa aikanaan taksissa, mutta koneet levisi järjestään ja siihen loppui niiden käyttö.
- Tärisyttää
Tuo aloitus tekee minulle todella kipeää.
- tärise.vapaasti
Tekeekö? Kerro Holisti, mitä hyötyä on 500 tkm kestävästä moottorista, jos kori luovuttaa jo ennen 300 tkm?
- PätkänAjamiseenTarkoitet
tärise.vapaasti kirjoitti:
Tekeekö? Kerro Holisti, mitä hyötyä on 500 tkm kestävästä moottorista, jos kori luovuttaa jo ennen 300 tkm?
Älä kysele mielikuvituksellisia juttuja. Ihmettelele tätä. Mikään näissä ei kestä näissä vuottakaan. Pysytään totuudessa eli tässä:
https://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen-laatuauton-uusi-ongelma-ruoste-kukkii-ja-asiakas-maksaa/9646c406-6d6b-3d6d-8f36-621dc2283a4d - penttiHolistiMonistaa
Vielä kun kerrot noista vanhemmista yli 2013 vanhemmista autoista joissa on nuo kromilistat joiden alta löytyy ruostetta. oliskos jotain tuoreempaa, esim. 2013 vuosimallin Yarista jolla oli ajettu 3 vuotta ja 22tkm ja auto pohjastaan täysin pilalle ruostunut.
- Anonyymi
tärise.vapaasti kirjoitti:
Tekeekö? Kerro Holisti, mitä hyötyä on 500 tkm kestävästä moottorista, jos kori luovuttaa jo ennen 300 tkm?
Ei luovuta,jos hoidat sitä.Pesu , ruostesuojaus, vahaus näin aluksi.
- SeOnTärkeintä
Mikä on tärkeintä?
Se, että autossa on kestävä moottori.- on.vai
Kori voi mädäntyä vai? Olen eri mieltä.
- h.anuri
Kestävä moottori on tärkein? Hyvin on kestänny radio-ohjattavassa, helkamassa ja ilmeisen hyvin myös mopoautossa. Jos voimaa moottorissa ei ole, sillä ei tee yhtään mitään. Olkoon kestävin mutta on myös laiskin ja alitehoisin joita autoon on saatavilla- ei jatkoon.
- Tärisyttää
Minua vapisuttaa tuo aloitus. Miksei Skodasta kerrota koskaan tuollaisia?
- RMB54
Niin, tässä aloittajan avauksessa kerrotaan, että Toyotan moottori on viattomin.
Kyllä allekirjoitan väitteen. Eihän se moottorin vika ole, että suunnittelijat ovat epäonnistuneet suunnittelussa. Ei moottorilla ole osa eikä arpaa virheistä. Moottori on siis viaton vikoihinsa. - TärinääVapinaa
Vapisuttaa.
- KädetVäpättää
Vapisuttaa kun 1.2. Traficomi julkaisee Skodan rekisteröintitilastot.
- KaikillaOsaalueilla
......eikä se tältäkään osalta Toyota tule kai enää tämän paremmaksi.
- 3-6
Voi jessus.
Normiteron toitsun mylly on varmaan viattomin yli 40 v autojen sarjassa, silloin siihen alkaa tulla 200 tkm täyteen. Naapuri kehui 1993 rollaansa kestäväksi, mittarissa 77000. Mä ajoin joskus vuodessa samat lukemat.
Toyotalta tuli takavuosina melkoisia mätäpaiseita moottoreiksi, ainakin A-sarja oli kuraa. Löytyi lähes kaikista 1990-luvun etuvedoista. Jossain vaiheessa niistä tuli kestävimpiä, mutta mä välttäisin niitä vanhoja, jopa lohko voi haljeta.
2007-2009 mulla oli 2,2 D-CAT, mitä haukutaan sudeksi. 210000 km ja ainoa vika oli tukkeutunut anturin putki. Englannissa väsätyn katastrofin muiden vikojen takia kulutin paljon aikaani tojopajalla ja sen romunurkassa oli ison dieselin haljenneita kansia läjä, olivat kuulemma 3 litran Landcruiserista. Meillä oli joskus duunissa sellainen ja jos muistaa ne 2 turbodieselin perussääntöä, eli anna koneen lämmitä rauhassa ja anna sen jäähtyä rauhassa, jos olet ajanut lujaa, niin ei niitä saa rikki ihmisiässä. Nykyhörhöt eivät ymmärrä tekniikasta tuon taivaallista. Subarun mukaongelmallista boxerdieseliä myytiin 15 km päivässä ajaville eläkepapoille torikassiksi, puolen vuoden päästä niihin vaihdettiin hiukkaskiihdyttimiä. Maine meni, mutta oikeassa käytössä tuo putput-diesel olisi toiminut varmasti sen 300000 ongelmitta. On siinä vaan niin ruma käyntiääni...
Rajasin tämän japseihin. Loppuyö menisi kevyesti kehuessa VAG TDI 140 CR:ää, mutta tuossa edellä oli juttua moottoreista, jotka kuitenkin TOIMIVAT oikein kohdeltuina. Tuo volkkaripajan rimpula taasen petaa polkua sähköautoille, ei jumankauta mikä pa**a.- Anonyymi
"juttua moottoreista, jotka kuitenkin TOIMIVAT oikein kohdeltuina" ? Oletko seonnut, kenellä täällä on aikaa kohdella moottoreita oikein ? Koneen on kestettävä kohdeltiin niitä miten tahansa, huollettiin niitä tai ei ? Koneen pitää kestää vähintäin 100 tkm öljyjä vaihtamatta. Ei ollenkaan kohtuuton vaatimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"juttua moottoreista, jotka kuitenkin TOIMIVAT oikein kohdeltuina" ? Oletko seonnut, kenellä täällä on aikaa kohdella moottoreita oikein ? Koneen on kestettävä kohdeltiin niitä miten tahansa, huollettiin niitä tai ei ? Koneen pitää kestää vähintäin 100 tkm öljyjä vaihtamatta. Ei ollenkaan kohtuuton vaatimus.
Et ymmärrä tekniikasta ja fysiikasta mitään.Mistä näitä uusavuttomia sikiää?
- Anonyymi
Eikö se poliisiauton käyttö ole sitä oikeaa rääkkiä ja VW kestä sitä satojatuhansia kilometrejä.
- NytSattuu
Tämä aloitus on myrkkyä minlle. Minä olen täällä yrittänyt valehdella ja sitten isketään tiskiin tuollaine. Kyllä tekee kipeää.
- KaarloKaupungista
Autojen määrä tutkimuksessa on peräti 5,6 miljoonaa ja Toyotan moottori on viattomin. Muille tulkinnoille ei jää mitää sijaan kun autojen määrä tutkimuksessa on noin valtavan suuri.
Viattomin, vähiten ajettu ja tehottomin- ei minusta mikään ylpeilyn aihe.
- PelkkääYlistystä
Maailma on täynnä pelkkää Toyotan ylistyslaulua.
- kovapaikka
Niin kyllä laatu, luotettavuustutkimukset ja katsatustilastot kertovat Toyotan etumatkan laadussa vaikka omistajien mielipiteitä ei kysyttäisi ollenkaan. Samoin kuin vaginaatorien laaduttomuudenkin.
Se asia vaan on näin eikä länkyttämällä muutu. - KäsittämätönLaatu
Onhan se uskomatonta. Moottoritkin täysin ylivpoimaisen viattomia.
- Anonyymi
Millä alueella Toyota ei olisi paras? Toyotissa kaikki on kestävintä ja luotettavinta. Se johtuu siitä, että japanilainen ei päästä koskaan mitään huonolaatuista käsistään.
- Anonyymi
Hihii, jopa vitsin murjaisit. Entä markkinoitten nopein ruostuminen, lukuisat viranomaisten pakottamat takaisinkutsut, vvt-i öljyruiskut, D4-D kansirempat. . jne......
- Anonyymi
Entä Turkkilainen tai Britti ?
- Anonyymi
Voi helvetti tätä horkkaa. Nyt se vasta vapisuttaa ja tärisyttää. Tämäkin vielä. Voitti kaikki muut moottorit ja vielä kaikkein kestävin.
- Anonyymi
Juu ja täysin ruostumaton, mukava, hiljainen ja suorituskykyinen. Kaikki rikkaat ja maiden päämiehet ajaa tai istuu Corolla hybridin takapenkillä.
Ihmiskunnan paras suoritus ikinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja täysin ruostumaton, mukava, hiljainen ja suorituskykyinen. Kaikki rikkaat ja maiden päämiehet ajaa tai istuu Corolla hybridin takapenkillä.
Ihmiskunnan paras suoritus ikinä.Maailman eniten myyty on Toyota Corolla, jo kohta 50 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman eniten myyty on Toyota Corolla, jo kohta 50 vuotta.
Halpa makkara myy aina eniten, tosin meillä tehdään suurta ihmettä. Toyotaa myydään jäätävällä ylihinnalla ja silti hölmöläiset sitä ostaa.
- Anonyymi
Taman ketjun aloitus se oli Toyotaa pilkaavalle trollielle aikoinaan hikinen juttu.
- Anonyymi
Hihii, onhan noita juttuja joka lähtöön, mutta eihän Toyota ole auto lainkaan ja ruostuukin hetkessä.
- Anonyymi
Kannattaa näköjään paneutua tuohon Toyotaan. Uskomaton autonvalmistaja. Pienet päästöt, pieni kulutus, kehittynein tekniikka ja kestävin jokaisesta osasta. Seuraava autoni löytyy Toyotan mallistosta.
- Anonyymi
Aika sairas tapaus, jos menee Tojon ostamaan. Surkein rimpula, mitänä autona yritetään myydä.
Toki jos haluaa olla työpaikkakiusattu ja kuunnella sen jälkeen päivittäin vittuilua Tojostaan, niin siitä vaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika sairas tapaus, jos menee Tojon ostamaan. Surkein rimpula, mitänä autona yritetään myydä.
Toki jos haluaa olla työpaikkakiusattu ja kuunnella sen jälkeen päivittäin vittuilua Tojostaan, niin siitä vaan!Sinun Skodalle ne kettuilee.Pitävät sinua tosi pöljänä.
- Anonyymi
Kahta en vaihda, Tojoa ja Tenaa.
- Anonyymi
Olitko Rovanperän kyydissä? Voi poika parkaa.
- Anonyymi
Testasivatpa Toyotista mitä tahansa niin kaikki kestää. Toyotan tuulikasitkin olivat kaikkein parhaimmat.
- Anonyymi
Joka vanhasta japsiautosta mulla oli tuulilasi alhaalta halki.
- Anonyymi
Katohan kun on kestävä. Toisessa ääripäässä Volkswagen-konsernin kulkineiden moottorit.
- Anonyymi
Jo tämä riitti minulle Toyotan valintaperusteeksi.
- Anonyymi
Kahdeksan vuotta olen nykyisellä Toyotalla ajellut ilman ensimmäistäkään remonttia. Volkkariin olisi vaihdetu jo ainakin kaksi jakopäätä tai kenties koko moottori ja dsg-laatikko ja huoltokirjan pitäisi olla täydellinen jotta pääsisi "nauttimaan " jostain vastaantuloista kun on ollut suunnitteluvirhettä ja paskalaatua. Ei kiitos, ei todellakaan! Hullu saa olla mutta ei tyhmä!
- Anonyymi
COROLAS OLI TINA MÄNNÄT EI KESTÄNY AJAA OMPELUKONE OLJYLLÄ
- Anonyymi
Upea auto. Upeat moottorit.
- Anonyymi
Toimii hiton hyvin välillä vaihtaa koko moottorin uusiin. Aiemmin oli se paska D4D 2.2, nyt jo hybridin 2.5 bensakoneet porsii.
https://www.consumerreports.org/car-recalls-defects/toyota-lexus-recall-replace-engine-avalon-camry-rav4-es/- Anonyymi
Moottorinvaihtohuolto kuuluu perushuoltoihin yli 60 tkm ajetuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorinvaihtohuolto kuuluu perushuoltoihin yli 60 tkm ajetuissa.
Sellainen se vag tsii pikkuturpokone on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen se vag tsii pikkuturpokone on.
Käyttääkö Toyota jo Volkkarinkin koneita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö Toyota jo Volkkarinkin koneita?
Ei onneksi. VW on vikatilastojen kärjessä moottoriongelmineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorinvaihtohuolto kuuluu perushuoltoihin yli 60 tkm ajetuissa.
Sellaisia ne Klongswagenit on.
- Anonyymi
On siinä ero konserniresujen ja Toyotan moottoreiden välillä. On kerrassaan.
- Anonyymi
Syötä Googleen: "Ruoste kukkii ja asiakas maksaa." Siitä voit lukea millainen on saksalainen konserniresu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötä Googleen: "Ruoste kukkii ja asiakas maksaa." Siitä voit lukea millainen on saksalainen konserniresu.
Aika paha juttu:
https://www.talouselama.fi/uutiset/saksalaisen-laatuauton-uusi-ongelma-ruoste-kukkii-ja-asiakas-maksaa/9646c406-6d6b-3d6d-8f36-621dc2283a4d
Ei kestä moottorit, ei vaihdelaatikko, ei kori. Ei niin mikään.
- Anonyymi
Aloittajalla ei suomenkieli ole hallinnassa. Onko se auto niin viaton että kukaan ei ole päässyt edes kokeilemaan?
Meilläpäin käytetään sanaa 'vähävikaisin'. - Anonyymi
Nykyään ammattikouluissa opetetaan autonasentajia Toyotan oppien mukaisesti ja koulu tekee yhteistyötä Toyota liikkeiden kanssa. Olen siellä huollattanut autoa ja teettänyt mm. 200 tkm jarruremontin, kun hybridi ei paljon kuluta bensaa eikä jarruja. Ja luontokin tykkää.
- Anonyymi
Ajoin Toyotan hybridillä 230.000 km ennenkuin tarvitsi vaihtaa jarrupalat ja jarrulevyt. Johtuu siitä, että sähkömootori jarruttaa aina ensin kun jarrupoljinta painetaan niin jarrut eivät kulu. Iso säästö sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin Toyotan hybridillä 230.000 km ennenkuin tarvitsi vaihtaa jarrupalat ja jarrulevyt. Johtuu siitä, että sähkömootori jarruttaa aina ensin kun jarrupoljinta painetaan niin jarrut eivät kulu. Iso säästö sekin.
Jarrulevyjä ei tarvitse vaihtaa samalla paitsi jos on ajanut palat niin lopuun että rauta hankaa vasten rautaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin Toyotan hybridillä 230.000 km ennenkuin tarvitsi vaihtaa jarrupalat ja jarrulevyt. Johtuu siitä, että sähkömootori jarruttaa aina ensin kun jarrupoljinta painetaan niin jarrut eivät kulu. Iso säästö sekin.
Sähkömoottori ei tosiaankaan jarruta kun jarrupoljinta painetaan. Outoja kuvitelmia. Jarrupalat maksaa satasen, jos ei vaihda itse niin tunnin työ päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin Toyotan hybridillä 230.000 km ennenkuin tarvitsi vaihtaa jarrupalat ja jarrulevyt. Johtuu siitä, että sähkömootori jarruttaa aina ensin kun jarrupoljinta painetaan niin jarrut eivät kulu. Iso säästö sekin.
Mahtaa sitten Tojotan jarrupalat maksaa paljon, kun tulee iso säästö.
- Anonyymi
Sellainen se Toyotan moottorikin on. Omankin kokemukseni mukaan. Toisella valmistajalla ei kestä moottori vaihteisto eikä kori. Omankin kokemukseni mukaan.
- Anonyymi
Aloittajan kielitaidossa ei ole hurraamista. Vai että 'viattomin' eli niin kuin tyttö menessään kouluun ensimmäiselle luokalle?
Pitäisi tietysti kirjoittaa: vähävikaisin.- Anonyymi
Eikä pitäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pitäisi.
Jos ei ole vähävikaisin niin silloin ei tietenkään näin voi kirjoittaa.
- Anonyymi
Toyotan kulttuuri on tehdä laadukasta jälkeä. Ei se määrä vaan laatu. Siksi Toyotan hybridit kestää.
- Anonyymi
Kaikki ovat oppineet tuntemaan mitä Toyotan laatu tarkoittaa.
- Anonyymi
Toyotan hybrideissä puolet ajomatkasta pyörii polttomottori ja puolet sähkömoottori.
- Anonyymi
Mitenkäs ne saksalais-konsernin pikkuturbot ovat pärjänneet. Ktjut paaukkuu ja öljyä palaa lirottain. Niinkö?
- Anonyymi
Kyllä ketjut paukkuu ja öljyä palaa litroittain.
Volkswagen-konsernin autoissa käytetään samoja moottoreita, vaihteistoja ja osittain peltiosiakin. Viimeiset kymmenen vuotta ovat vaivanneet ja vielä tänäkin päivänä uusia Volkswagen-konsernin autoja vaivaavat nämä viat.
1. DSG -vaihteiston toimintaongelmat
2. Todella yleiset jakoketjuongelmat
3. Erittäin paljon öljyä kuluttavat TSI-moottorit
4. Ikkunoiden aukeilu itsekseen
5. Kovamuovisten kaasupolkimien katkeilu
6. Jäätyvät dieselien välijäähdyttimet
7. Turvatyynyjen jatkuvasti syttyvät vikavalot
8. Polttoainepumppujen vikaantuminen
9. Pyöränlaakereiden nopea jumittuminen
10. Hengenvaaralliset turvavyöt, jotka TM hiljattain löysi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ketjut paukkuu ja öljyä palaa litroittain.
Volkswagen-konsernin autoissa käytetään samoja moottoreita, vaihteistoja ja osittain peltiosiakin. Viimeiset kymmenen vuotta ovat vaivanneet ja vielä tänäkin päivänä uusia Volkswagen-konsernin autoja vaivaavat nämä viat.
1. DSG -vaihteiston toimintaongelmat
2. Todella yleiset jakoketjuongelmat
3. Erittäin paljon öljyä kuluttavat TSI-moottorit
4. Ikkunoiden aukeilu itsekseen
5. Kovamuovisten kaasupolkimien katkeilu
6. Jäätyvät dieselien välijäähdyttimet
7. Turvatyynyjen jatkuvasti syttyvät vikavalot
8. Polttoainepumppujen vikaantuminen
9. Pyöränlaakereiden nopea jumittuminen
10. Hengenvaaralliset turvavyöt, jotka TM hiljattain löysiOnpa ne romuja nuo volkkarit ja sen kloonit.
- Anonyymi
Monenlaisia analyysejä löytyy, mutta kaikkihan oikeasti tietää ettei Toyota kestä kilometrejä ja on muutenkin ongelmallinen ja ruostuva auto.
https://www.finikor.fi/palvelut/muut-palvelut/kuvagalleria/autoja/toyota-yaris-2013
https://www.dailymail.co.uk/money/cars/article-7011579/The-car-brands-suffer-problems-REVEALED.html- Anonyymi
Ketjun aloitustekstissä on 5,6 miljoonan auton tutkimusotanta ja sinä tarjoat mainosta ja muuta huuhaata vaihtoehdoksi. On sulla älyä.
- Anonyymi
Miksei se ylläpito suostunut poistamaan tällaista hirveää ja vapisuttavaa totuutta, joka on aloituksessa.
- Anonyymi
Toyota on todellakin keksinyt ikiliikkujan.
- Anonyymi
Toyota näkyy jokaisessa luotettavuuden yksityiskohdassakin olevan ensimmäinen.
- Anonyymi
Erittäin kestävä moottori ja 40 % ajoajasta käytössä on vain sähkömoottori.
- Anonyymi
Toyotan moottori oli tuossa valtavan laajan otannan, eli 5,6 miljoonan auton, sisältävässä tutkimuksessa viattomin.
- Anonyymi
Todella sopiva moottori ammattikäyttöön. Taksiautoon.
- Anonyymi
Toyotan moottori on kaikkein voimattomin 5,6 miljoonan auton tutkimuksessa.
Aina ja kaikkialla voimattomin epäluotettavin. - Anonyymi
Minun skoodasta meni moottori jo 40000km jälkeen, tyyppivika ja käyttäjän virhe. Olisinpa luottanut Toyotaan jo aikaisemmin.
- Anonyymi
Toyotassa kaikki on äärettömän luotettavaa tuulilaseista moottotreihin.
- Anonyymi
Moottoritkin kaikkein kestävimmät. Vertaa saksalaiskonsernin autot, joiden jakopään nauhat katkeilevat vähän väliä.
- Anonyymi
Mitäs Toyotaa pilkkaava Skoda-trolli tähän aloitukseen sanoo?
- Anonyymi
Vai on ne Toyotan moottorit muka vikaisia. Suuri tutkimus tuossa aloituksessa ja valtava otanta kertovat aivan muuta.
- Anonyymi
Kyllä tämä kertoo aika hyvin missä mallissa toyotan moottorit on:
https://www.youtube.com/watch?v=8U1rs3bI-HA
Sitten voimme keskustella mm. D4-D dieseleistä ja VVTi öljynsyönnistä jne...- Anonyymi
Mitä vittua sinä puhut jostain kaukaisen menneen ajan dieselmottoreista. Onko sinulla kaikki hyvin?
- Anonyymi
Nuo rikkoutuneet moottorit eivät ole TOYOTAn moottoreita. Toyota on tehnyt aina maailman parhaat ja kestävimmät moottorit. Niin on ollut aina ja on edelleen.
- Anonyymi
Volkkarin tsi-moottorin ketjun räpätys kuuluu kauas ilman tutkimattakin.
- Anonyymi
Hihii, mutta ei tule kanget moottorin kyljestä ulos kuten Toyotan koneista.
Eikä kasetti kestä kun kaivellaan hieman Toyota heikkouksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, mutta ei tule kanget moottorin kyljestä ulos kuten Toyotan koneista.
Eikä kasetti kestä kun kaivellaan hieman Toyota heikkouksia?Hirvittävää perusteetonta Toyotan pilkkaamista, koska Toyotan suosio senkun vaan nousee.
- Anonyymi
Toyotan moottori kestää kaksikymmenkertaisen käyttömäärän verrattuna vw-konsernin vastaaviin.
- Anonyymi
Miksi ne kuitenkin paalataan keskimäärin siinä 200tkm paikkeilla.
- Anonyymi
Oikestaan näistä 25 vuotiaista toyotasta jotka menee paaliin, voisi moottorin siirtää volkkariin. Näillä moottoreilla ajettaisiin vielä kymmenen vuotta ja volkkari kuljettajatkin saisivat nauttia huolettomasta autoilusta. Siinä olis hohtoa.
- Anonyymi
No mut hei, toi on muuten ihan totta!
- Anonyymi
Voi kuin taas kirjoittelet noloja ja tyhmyyksiä.
Katselit varmaankin tubet joissa koneet tärisee ja hajottaa itsensä ne vanhat muut kansi ja öljyongelmat jne... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuin taas kirjoittelet noloja ja tyhmyyksiä.
Katselit varmaankin tubet joissa koneet tärisee ja hajottaa itsensä ne vanhat muut kansi ja öljyongelmat jne...Toyotan moottorit ja tekniika on lähes ikuista. Miljoona kilometriä ei ole toyotan moottorille kuin sisään ajo. Ne nykyiset moottorit ovat kestävyydeltään kaikista parhaimmat kautta aikain. Mersunkaan parhaat dieselit eivät olleet yhtä kestäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan moottorit ja tekniika on lähes ikuista. Miljoona kilometriä ei ole toyotan moottorille kuin sisään ajo. Ne nykyiset moottorit ovat kestävyydeltään kaikista parhaimmat kautta aikain. Mersunkaan parhaat dieselit eivät olleet yhtä kestäviä.
Atkinsonin henki, johda sinä meitä
https://www.youtube.com/watch?v=8U1rs3bI-HA
- Anonyymi
Toyotien moottorit hajoavat ainoastaan Toyotaa pilkkavan trollin kirjoituksissa. Ei missään muualla, kuten aloitus osoittaa.
- Anonyymi
Toyotalla ajetaan vielä afrikassa kun muut merkit sulavat kuusakoskella.
- Anonyymi
Top gear yritti hajoittaa Toyotan moottorin, epäonnistuivat täysin.
- Anonyymi
Toisaalla on valheellisia ketjuja Toyotan moottoreista.
- Anonyymi
Noin ne toiset tilastot valehtelee. Tosiasiassa Toyotalla on todella suuria ongelmia moottoreittensa kanssa, kuten olemme täältä saaneet lukea ja katsella tubeja.
D4-D kannen pultit irtoaa lohkosta.
Vvt-i öljynsyötiongelma.
Prius tärisevä kone joka hajottaa itsensä rikkomalla koko moottorin lohkon.
Ja niin monia muita vikoja, kuten tämä tänään julkaistu uusin vika.- Anonyymi
Onko vaggineissa tehty jo öljynkulutusremontti? a' 4000 euroa.
- Anonyymi
Ee ku se on just näin ku minä sen kuvittelen ja uskon.
- Anonyymi
Toyotan katsastusvarmuuskin on ensiluokkaista!
- Anonyymi
Toyotan salaisuus on tinkimätön japanilainen kunnia.
- Anonyymi
Sinä sen sanoit. Japanilainen kun ei päästä käsistään mitään huonolaatuista,
- Anonyymi
Toyotaa pilkkaava trolli valehtelee kaikenlaista, mutta tämä valtavan suuren otannan tutkimus kertoo Toyotan uskomattoman korkeasta laadusta ja suuresta luotettavuudesta.
- Anonyymi
Mahtavaa Toyota. Mahtavaa!
- Anonyymi
Moottorit ovat Toyotan kaikkein kestävin osa.
- Anonyymi
Toyottaa pilkkaava trolli valehtelee, että maailman luotettavimmassa mottorissa olisi kansivikoja. Naurettavaa.
- Anonyymi
Kansiviat kuuluvat Volkswagen-konsenin autojen moottoreihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansiviat kuuluvat Volkswagen-konsenin autojen moottoreihin.
Ei kasetti kestä kun öljyrengas jumii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansiviat kuuluvat Volkswagen-konsenin autojen moottoreihin.
Eikä vain kansiviat vaan autot ovat läpikotaisin risoja ja pikkuturbot kestävät vain 150.000 lkm.
- Anonyymi
Toyotissa on vikoja vain Toyotaa pilkkaavan trollin tänne kirjoittamissa valheellisissa otsikoissa.
- Anonyymi
VW on suurPaska audiseatskoda
Laitappa Googleen VW viat ja nauti- Anonyymi
Entä mitä tulee kun laittaa Toyota viat, Toyota on fire, Toyota fails jne....
- Anonyymi
Volkswagenien laatu on ollut vuoden 2008 jälkeen auttamattoman heikko ja jokainen Volkswagenin ostanut on sen saanut kokea, joten merkin suosio painuu koko ajan.
- Anonyymi
VW on vahvassa nousussa jälleen. Harmittaako?
- Anonyymi
Toyotan moottoreista tulee lohkon kyljestä kammet pihalle, syövät öljyä, kansivikoja riittää ja mikä pahinta, ruoste syö auton todella nopeasti paalikuntoon.
- Anonyymi
Toyotasta taitaa olla markkinoden heikoin kannentiiviste.
- Anonyymi
googleen moottorihiomo.fi
VWskodaseataudi tuhoa riittää- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä ei hiomossa kuntoon saa:
https://www.youtube.com/watch?v=8U1rs3bI-HANämä on näitä saksalaiskonsernin maksamia videoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä ei hiomossa kuntoon saa:
https://www.youtube.com/watch?v=8U1rs3bI-HARomutustodistuksen tuostakin Tojosta vielä saa.
- Anonyymi
Onnellisimmat suomalaiset ajavat Toyotalla. Masokistit Skodalla.
- Anonyymi
Meidän kirkonkylässä Octavia on entisten kommunistien suosima auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kirkonkylässä Octavia on entisten kommunistien suosima auto.
Naapuri on entisiä SKDL:n miehiä. Ajaa tosiaan siksi Skodalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapuri on entisiä SKDL:n miehiä. Ajaa tosiaan siksi Skodalla.
Taisto Sinisalollakin oli skoda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän kirkonkylässä Octavia on entisten kommunistien suosima auto.
Teidän kylässä asiat ovat sitten ihan toisin, kuin muualla Suomessa. Kommunistit ajaa tojoilla.
- Anonyymi
Tällä Suomi pääsisi nopeasti.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16921476/suomi-ei-tarvitse-natoa-- Anonyymi
Aika erikoinen reagointi edelliseen.
- Anonyymi
Toyotan moottori on kaikkein kestävin.
- Anonyymi
Tuossahan noita kestäviä Toyotan moottoreita on läjäpäin: https://youtu.be/8U1rs3bI-HA
Kestävissä moottoreissa musta rauta kurkkii lohkon kyljestä ja kestävässä dieselmoottorissa kannenpulttien kierteet korkkaa irrotettaessa. Molemmissa moottorityypeissä sama osa pilaa muuten kestävän moottorin - kannentiiviste, joka ei osaa kompensoita huonoa suunnittelua.
Hienoa Toyota! - Anonyymi
Saattaa kestää 100tkm tai kolme vuotta.
- Anonyymi
Hauskaa että jokaiselle löytyy sopivaa matskua, mutta ikävä pilata tuokin ilo.
Toyotalla on pahoja ongelmia hybrid/bensalinjassa, käyntihäiriön yhteydessä kammet halkaisee heikon lohkon ja moottoriin tulee siis reikä kylkeen.
YouTubesta, Toyota shaking. - Anonyymi
Auto ei voi olla viattomin mutta kyllä vähävikaisin.
- Anonyymi
Eivätkä kuluta, eivätkä ole koskaan kuluttaneet öljyä.
- Anonyymi
Toyotan autoissa on maailman viattomimmat moottorit.
- Anonyymi
Ne eivät olisi viattomampia, jos ne söisivät öljyä kuten trolli valehtelee.
- Anonyymi
Aloituksen mukaan aloitusteksti otti Volswagen/Skoda-porukkaa hermoon.
- Anonyymi
Grouppi autot tykkäävät öljystä, jopa 4 l/1000km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grouppi autot tykkäävät öljystä, jopa 4 l/1000km.
Minulla meni aina litra/tankillinen bensaa.
- Anonyymi
Toyotan moottoritkin tarvitsevat huoltoa.
- Anonyymi
Tuo otanta käsittää 5,6 miljoonna autoa. On siksi todella luotettava.
- Anonyymi
Toyotan moottorit ovat siis kestävimpiä kuten aloituksessa todettiin.
- Anonyymi
Ei vikuta siltä, että kuluttaisivat öljyä.
- Anonyymi
Trolli väittää, että Toyotan moottorit kuluttaa öljyä. Kuinka aloituksessa oleva tulos on sitten tuollainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli väittää, että Toyotan moottorit kuluttaa öljyä. Kuinka aloituksessa oleva tulos on sitten tuollainen?
Valehtelee kun Volkswagenien ja Skodan myynti on aivan kuralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelee kun Volkswagenien ja Skodan myynti on aivan kuralla.
Jotain outoa niissä täytyy olla kun minunkin vanha ystävä joka ajeli vuosikymmenet volkkarilla, on nyt siirtynyt Toyotaan. Veikkaan että joku öljyn syöntijuttu tai kyllästyminen vikamaailmaan lienee ollut syynä. Eikä tuollainen kahden vuoden takuukaan ole enää tätä pivää kun paremmilla autoilla on jo kymmenenkin vuotta.
- Anonyymi
toyotat eivät kuluta eivätkä ole koskaan kuluttaneet öljyä.
- Anonyymi
Toyotan moottorit ovat osa sitä luotettavuutta, jonka kaikki maailman kansat tietävät.
- Anonyymi
Viattomuudesta en tiedä mutta vähävikaisin on.
- Anonyymi
Toyota kestää kaikkein parhaiten kovaa käyttöä.
https://www.hameensanomat.fi/teema/yksi-automerkki-kestaa-varmimmin-kovaa-kayttoa-katsastustilastot-kertovat-mitka-autot-sailyvat-kymmenen-vuotta-muita-vahavikaisempina-1086481/ - Anonyymi
Aloitukksen tekstistä päätellen aloituksen teksti on tärisyttänyt rajusti Vaginawaaken porukkaa.
- Anonyymi
Valtavan laaja otanta tässä tutkimuksessa eli 5,6 miljoonaa todistaa sen kuiinka kestäviä Toyotan moottorit ovat.
- Anonyymi
Top gear yritti hajottaa Toyotaa, eivät onnistuneet.
- Anonyymi
Mikä tämä trolli on, joka valehtelee toisissa ketjuissa Toyotan moottoreista?
- Anonyymi
K auton rölli, toitsun myyntiluvut ahistaa.
- Anonyymi
Toyotaa pilkaava trolli on nyt hyökännyt valheineen Toyotan moottoreiden kimppuun.
- Anonyymi
Vai on niissä muka vikoja. Luuleeko se valheillaan vaikuttavansa johonkin.
- Anonyymi
Toyotan moottorit ovat kaikkein kestävimmät. Perehdy siihen, miksi näin on. Ei ole vaikeaa.
- Anonyymi
Röllin mukaan ei "hönön kasetti kestä" vaikka ei skodassa enää ainakaan kahteen vuoteen ole llisävarusteenakaan kasettisoitinta näkynyt.
- Anonyymi
Skodat ovat resuja Volkswagen-konsernin autoja.
- Anonyymi
Toyotan moottoreissa ei ole öljyongelmia kuten Volkswagen-konsernin kaikissa autoissa, koska käyttävät samoja moottoreita.
- Anonyymi
Trolli yrittää kääntää valheelisesti Volkswagen-konsernin autojen öljynsyöntiongelman Toyotan viaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli yrittää kääntää valheelisesti Volkswagen-konsernin autojen öljynsyöntiongelman Toyotan viaksi.
Eikä ainoastaan öljynsyöntiä vaan kaikki muutkin tuon konsernin autojen heikkoudet.
- Anonyymi
Etsimällä etsii jotain, mutta kun vikoja ei löydy niin valehtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsimällä etsii jotain, mutta kun vikoja ei löydy niin valehtelee.
Availee lapsellisia ketjuja valehdellakseen Toyotasta.
- Anonyymi
Minkä takia Toyotan 1.8 bensakoneisiin on vaihdeltu uusia lohkoja takuuseen?
Minäpä kerron. No siksi kun polttivat enemmän öljyä, kuin bensaa.
Suuri määrä Toyotan moottoreita polttaa myös jäähdytinnesteensä.
- Anonyymi
Toyotan moottorit vain paranevat kolmenkymmenen vuoden käytön jälkeen.
- Anonyymi
Eikö se Toyotaa pilkkaavan trollin mielikuvitustoyotan moottori meinaa lakata kuluttamasta öljyä.
- Anonyymi
Saksalaiskonserninn moottoreista kirjoittaa Toyotan vikana.
- Anonyymi
Pilkaavaa trollia itkettää.
- Anonyymi
Uusissa tojoissa on moottoria säästävä järjestelmä. Eivät käynnisty Suomen talvessa ja jos käynnistyvät, niin eivät toimi. Lukekaa TM
- Anonyymi
Toyota on ostanut moottoreita Bemarilta ja Ranskalaisilta, joten kyllä osassa Toyotia on sillon hyvät moottorit.
- Anonyymi
Toyoota sai dieselmoottoreita vastikkeena asiantuntija-avus BMW:lle. Enää Toyota ei pole myynyt vuode 2018 lopun jälkeen dieselmottorilla varustettuja henkilöautoja.
Mutta asia on juuri päinvastoin:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001758944.html
- Anonyymi
Tutkimuksessa oli mukana enemmän ihmisiä kuin Suomessa asukkaita ja Toyotan pilkkaaja viitssi vielä muuta väittää.
- Anonyymi
Toyotan hybrideistä on jätetty pois monimutkainen vaihteisto, kuluva kytkin sekä erilliset laturi ja starttimoottorit pois särkymästä. Samoin puuttuu kaksoismassavauhtipyörä, turboahdin, välijäähdytin ja hiukkassuodatin pakoputkesta. Kaikki kuluvia ja kuluja aiheuttavia osia.
- Anonyymi
Kyllä siellä Tojonkin putkessa on hiukkassuodatin, kun ei muuten läpäise nykyisiä päästömääräyksiä.
Toyota tosiaan on jättänyt pois valtavan määrän mukavuusvarusteita, mitä kommunisti ei tarvitse autossaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä Tojonkin putkessa on hiukkassuodatin, kun ei muuten läpäise nykyisiä päästömääräyksiä.
Toyota tosiaan on jättänyt pois valtavan määrän mukavuusvarusteita, mitä kommunisti ei tarvitse autossaan.Minuakin harmittaa tuo Toyotan menestyminen.
- Anonyymi
Toyota- palsta täyttyy aina näin loppukuusta epätoivoisesta Skoda-porukasta kun Trafin rekisteröitien julkaisu lähestyy.
- Anonyymi
Niin, että minkä merkin moottori se on joka kuluttaa öljyä? Ei ainakaan Toyotan.
- Anonyymi
Toyotan moottorit ovat kaikkein kestävimmät, eivätkä ne kuluta öljyä vasta kun 400.000 ajokilometrin jälkeen.
- Anonyymi
Aivan niissä ei ole moottoririkkoja eivätkä todellakaan kuluta öljyä.
- Anonyymi
Maailma tietää, että Toyota on luotettavin. Sitä tosiasiaa eivät valheet muuta. Seitsemän kymmenenstä Toyotan omistajasta vaihtaa autonsa Toyotaan. Nyt ja aina. Siksi Toyota on aina suosituin. Nyt ja aina.
- Anonyymi
CarMD analysoi kaikkiaan 5,6 miljoonan auton vikatietoja lokakuun 2017 ja syyskuun 2018 väliseltä ajalta.
Toyotan moottori oli tuossa valtavan laajan otannan, eli 5,6 miljoonan auton, sisältävässä tutkimuksessa viattomin. - Anonyymi
Epätoivo johtaa epätoivoisiin Toyotaa pilkkaaviin teksteihin.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171