Kertokaa omia mielipiteitänne! :)
Mun mielestä suokit on maailman ihanimpia olentoja!
mikä tekee suomenhevosesta ihanan?
2
271
Vastaukset
- ...
Yksinkertasesti aivan kaikki.Vaikkaki ei ol välii minkä rotune hevone tai poni on.Ne kaikki on aivan ihanii joka puolelt.Ittelläniki oli vähän aika sitte suokki tamma joka jouduttii lopettaa 26.1 ku se oli niin vanha ja väsyny.24 vuotias ja rääkättynä meille tullu.Oli siinä työtä saada se takasi elävien kirjoihi.Jos se olis joutunu olee siä entises kodis viel kuukaudenki, ni se olis jo siin ajas kuollu.Kylkiluide välii mahtu ranne, se oli täynnä matoja, koska viimeks oli kengitetty tai harjattu, lihaksia sil tuskin ollenkaa, se oli menettäny elämänhalus ja se oli todella kiukkune ku luuli että täälläki sitä kohdeltais samallai.Vuoden vei saada se kuntoon.Nyt se saa elää onnellisena taivaas.
- mielipide
Toi on kyl ihan totta et hevoset on ihania rotuun katsomatta! :) Mä vaan oon ihastunu suomenhevosiin erityisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076