Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit .....
Ollaankos sitä oltu kiltisti?
Moi ja iltaa Neidille
12
<50
Vastaukset
- Panikoija
Oikein kiltisti🙄
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka.....🌠🌠🌠🌠
Niin se taas....Joulu lopuillaan..aatto...
Niin se tulee ja menee...
Toivottavasti sinulla kiva...neitisi kanssa...
Yö ain saapuu...kutsuen...unimaailmaan....kera satujen...
💝🌌🌉💫🐇🐰💌- KaikenkarvainenMiuMau
KUOKKA kirjoitti:
Pikkukukka ...
Ettet nyt kettuile minulle?
Hyvää yötä Pikkukukka 🌹 😘 !Kiltisti olen ollut, kuinkas muuten! Mutta miten minusta tuntuu, ettet sinä Kuokka ole aina kovin kiltti Pikkukukalle? Ei saa kiusia Elluhalloa :(
Silti joulun kunniaksi Jouluhalit myös sinulle Kuokka! Noh hyvä jos olet ollut kiltisti.
Mitä taas Pikkukukka kiusaamiseen tulee,
en katso sitä kiusaamiseksi .
Mutta tietysti jos Pikkukukka kokee sen kiusaamisena pyydän nöyrimmästi anteeksi!
Toi sinun nimimerkkisi ei kylläkään mitenkään vaikuta naiselliselta, paitsi loppuosalta.- Monessaliemessäkeitetty
KUOKKA kirjoitti:
Noh hyvä jos olet ollut kiltisti.
Mitä taas Pikkukukka kiusaamiseen tulee,
en katso sitä kiusaamiseksi .
Mutta tietysti jos Pikkukukka kokee sen kiusaamisena pyydän nöyrimmästi anteeksi!
Toi sinun nimimerkkisi ei kylläkään mitenkään vaikuta naiselliselta, paitsi loppuosalta.Ok :)
Nimimerkki on pelkkä metafora, ei suinkaan kirjaimellisesti kuvaava :D Olisikko sitten parempi jos olisi "monessa liemessä keitetty" ;) Ei sekään kovin naiselliselta vaikuttaisi, vai kuinka? Toki aivan sama miltä täällä sekopääpalstalla vaikuttaa, yhtä tyhjää kaikki.
Korjataan nyt sitten se nimimerkkikin näin joulun kunniaksi. - Pikkukukkaelluhallo
Pikkukukka....
On niin monessa liemessä keitetty...
Ei mua voi loukata...
Mä oon kova luu...😋🎆💝🐰🐇 Kiva juttu Pikkukukka 🌹
Mutta jos sanoisin live elämässä kasvotusten pikkulutka
silloin olisi varmaan peli menetetty?
Hyvää pivää Pikkukukka sinulle😜
Kyllä toi Monessalimessäkeitetty on kyllä huono☹ MiuMau olisi parempi😊- Pikkukukkaelluhallo
Niin....
Kuokka....
Vois korvatillikka tulla....😋💝🎆🐇🐰 - Pikkukukkaelluhallo
No tietenkin...
Viksu mies seurassani..
Ei kyllä käyttäisi.tollaista kieltä...🎆🐇🐰💝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157