Näin tapahtui nyt jouluaattona kun olin tekemässä viime hetken ostoksia kaupassa. Muslimi ei vastannut mitään.
S-Marketin kassa toivotti muslimille hyvää joulua!
23
66
Vastaukset
Maassa maan tavalla
- Kurkkuvaarassa
Hyvä että sai päänsä pitää moisen loukkauksen jälkeen.
- Se_vielä_puuttui
Hyvä ettei sentään toivottanut Jumalan siunausta.
- LiianSuuriHäpäisy
Se_vielä_puuttui kirjoitti:
Olisi pyörtänyt takaisin, hakenut pitkän veitsen ja vetäissyt kurkun auki.
- Eri.kääre.sama.torttu
EIkös kristityillä ja muslimeilla ole sama Jumala joten mitä sitä kristitty paheksumaan muslimin siunailuista tai päinvastoin?
- aantrecottee
Tai joko kinkku on uunissa?
- aha-123
Eri.kääre.sama.torttu kirjoitti:
EIkös kristityillä ja muslimeilla ole sama Jumala joten mitä sitä kristitty paheksumaan muslimin siunailuista tai päinvastoin?
Ei ole suinkaan sama jumala. Ota asioista selvää. Islam perustuu siihen, mitä Mohammed opetti ja teki. Ei Jeesukseen.
- TyperyydenHuippuja
Eri.kääre.sama.torttu kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus miten ihminen voi olla naivi.Vai sama Jumala.Käy kertomassa islamisteillekkin tuo ,ne ei varmaan itse tiedä.Loppettasivat sitten varmaan kristittyjen teurastamisen terroriteoillaan.
- jouluja_kaikille
Ihan oikein tehty myyjältä....pieni koeponnistus ja kulttuurirajojen testaus! Entäpä se muslimin ostoskorissa ollut Suomalainen huippuluokan rypsiporsas? Vastasiko älykkäämpänä mitään? Varmaankin "heitti Hyvät Joulut", - vaikka olikin jo valmiiksi kylmänä ja viillelty palasiksi?
- fiksu.järkevä.suomimies
Ei muslut muutenkaan ikinä naisia tervehdi , kaupassakaan.(naiset koiran tasolla)
Moljottavat vaan vihasen ja tyhmän näkösinä! - HyvätTavat_
Monet suomalaisetkaan eivät sano mitään kassalle. Itse tervehdin aina ja kiitän.
- werwerwer
Kyllä ainakin minun kokemukseni mukaan ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista tervehtii kassaa ja kiittää lopuksi.
- MitäIhmettäNeTäällä
Taas yksi todiste siitä, etä aavikkomuslimit eivät kuulu Suomeen lainkaan!
- KaikestaHuolimatta
Hyvää Joulua Allahu akbaaarille ja Mohammedin luille - kaikesta huolimatta.
ja Mekan meteoriitti-kivelle - Pakanain.Joulu
Suomen "Joulu" on hyvin uskontoneutraali sana - toisin kuin amerikan Christmas, joka viittaa kristukseen, joka on yksille vapahtaja, toisille profeetta, kolmansille vääräoppinen rienaaja ja neljänsille taruolento. Siksi amerikassa toivotetaan liikkeissä "Happy holydays " ettei loukata kenenkään uskonnollisia tuntemuksia tai tuntematta jättämisiä. Kortteihin saatetaan kristuksen välttelemiseksi kirjoittaa "Seasons Creatings".
Suomessa moinen on tarpeetonta, koska meidän "joulu" on perua pakanallisilta germaaneilta (keskitalven Yule-juhla) ja pakanuus ei loukkaa ketään ja siksi säätyyn, uskontokuntaan ja oletettuun sukupuoleen katsomatta kaikille voi toivottaa sanallisesti ja kirjallisesti: "Hyvää Joulua"(tosin "joulu" pitäisi kieliopin mukaan kirjoittaa toivotuksiinkin pienellä eikä isolla jiillä).
Siis: Hyvää joulua.- Pakainain.Joulu.taas
Siis "happy holidays". Kantasana on "holly", mutta vapaapäivässä se on holi.
- monimonimoni
Siinä on kassa vaikeassa raossa. Jos ensiksikin tietää asiakkaan muslimiksi, kuten naisasiakkaiden pukeutumisesta voinee joskus päätellä. Jos toivotat hyvää joulua, saatat loukata muslimia, jos et toivota, saatat saada suvaistevaiset rasisti, rasisti -huutelijat kimppuusi.
Näkisin kuitenkin parhaaksi ratkaisuksi kassahenkilöstölle toivottaa sitä kaikille.- Joulu.kaikilla
Onko joku muslimi jossain sanonut, että (suomen) "Hyvää joulua" -toivotus jotenkin loukkaa heitä?
Sana "Joulu" ei viittaa mitenkään kristinuskoon (vaan germaanien pakanauskontoon, jos tarkkoja ollaan) ja Jeesushan on heille yksi Muhammedia edeltäneistä profeetoista, joten ei Jeesus-kytköskään ihan myrkkyä pitäisi olla.
Itse olen ateisti ja vietän joulua kinkkua, laatikoita ja graavikalaa syöden ja toivottelen hyvää joulua ihan sujuvasti. - PoikaHalusiJoulun
Olisit kertonut tuon sille muslimille joka tappoi koulupojan joulupäivänä.Poika varmaan toivoi joulua ja sen viettoa niinkuin ennekin vietetty joulupukkeineen ja lahjoineen. .Uutena perheeseen tullut muslimi "isäpuoli" opetti sitten poikaa katkaisemalla lapsen pään.
- fried_meat
Hyvää Joulua ja saisko olla uuni sikaa?
Voisin tosin tilata myös parit paistetut muslimit. - musujen.vihaaja
Minä toivotan muslimipaskoille ja muille ali-ihmis loismustalaisille kipua potkimalla kivekset suun kautta ulos ja tunkemalla hehkuvan rautakangen perrsseeseen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763