Voiko toisen elämästä nähdä totuudenmukaista unta?

voiitku

Mietin vain. Näin unta, että hän olisi mennyt kihloihin ja sopiva sormus olisi löytynyt.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessatietää

Voi nähdä. Olen itsekin nähnyt toisinaan. Mutta voi se tarkoittaa muutakin. Esim. että hän on löytänyt sopivan kumppanin. Tai se voi kertoa hänen toiveestaan löytää kumppani. Tai sinun pelostasi, että hän löytää kumppanin. Uni voi kertoa menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevasta. Vaihtoehtoja on paljon, joten pelkän unen perusteella ei voi olla varma. Ajattelitko, millainen tunnelma unessa oli?

• voiitku

Oma pelkohan on se, että hänen nykyinen suhteensa johtaisi aina avioliittoon asti tai kihloihinkin, sillä hän vaikuttaa mieheltä, joka sitoutuu, eikä helpolla eroa.

Joskus olen nähnyt unia ikään kuin sivustakatsojana ja niillä on ollut yhteyksiä todelliseen elämään. Nytkin näin uneni ikään kuin hänen naisensa somepäivityksenä.

• kaikkeenjokuryhtyykin

Jotkut ovat hereillä ollessakin niin harhaisia, että ne pitää sormusta vasemmassa nimettömässään, vaikkei ne ole missään parisuhteessa.

• alltooeasy

Ne eivät halua turhia iskuyrityksiä. Esimerkiksi sinulta.

• kaikkeenjokuryhtyykin
        alltooeasy kirjoitti:

Ne eivät halua turhia iskuyrityksiä. Esimerkiksi sinulta.

Kuka missäkin mielessä sormusta pitää, vaikka niin, että kun eksä on jättänyt aikoja sitten. Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että kyseinen ihminen ei ole itsensä kanssa sinut, jos ei itse osaa kieltäytyä *illusta tai munasta, vaan kuvittelee sormuksen tekevän sen taian. Ei se sormus estä kännissä ravintolassakaan käytettynä yhtikäs mitään, jos itse ihminen on omalta mieleltään heikko, päinvastoin taitaa vain houkutella petturuuteen.

• alltooeasy
        kaikkeenjokuryhtyykin kirjoitti:

Kuka missäkin mielessä sormusta pitää, vaikka niin, että kun eksä on jättänyt aikoja sitten. Itsestä ainakin vaikuttaa siltä, että kyseinen ihminen ei ole itsensä kanssa sinut, jos ei itse osaa kieltäytyä *illusta tai munasta, vaan kuvittelee sormuksen tekevän sen taian. Ei se sormus estä kännissä ravintolassakaan käytettynä yhtikäs mitään, jos itse ihminen on omalta mieleltään heikko, päinvastoin taitaa vain houkutella petturuuteen.

Niin no, ihmisiä on hyvin erilaisia. Joskus kauan sitten pidin huvikseni sormusta siksi, etten halunnut iskuyrityksiä - joihin HUOM! olisin vastannut aina kielteisesti, koska en sellaisia halunnut - mutta pidin nuorempana hyvin epämiellyttävänä pakkien antamista. En ollut siinä luonnostaan sujuva ja hyvä, ja kohtasin myös traumatisoivia henkilöitä, jotka eivät pakkeja osanneet ottaa vastaan aikuisen lailla. Eli päinvastoin kuin sinun kirjoituksessa, ei ollut minkäänlaisia haluja ja siksi halusin ohjata tietynlaiset henkilöt suoraan iskemään niitä, joilta voisivat saada mitä ikinä olivat hakemassa.

Mutta varmaan joidenkin ihmisten tapauksessa on noinkin päin asia miten kuvaan, ihmisiä kun on kovin monenlaisia erilaisin motiivein ja "heikkouksin".

• alltooeasy
        alltooeasy kirjoitti:

Niin no, ihmisiä on hyvin erilaisia. Joskus kauan sitten pidin huvikseni sormusta siksi, etten halunnut iskuyrityksiä - joihin HUOM! olisin vastannut aina kielteisesti, koska en sellaisia halunnut - mutta pidin nuorempana hyvin epämiellyttävänä pakkien antamista. En ollut siinä luonnostaan sujuva ja hyvä, ja kohtasin myös traumatisoivia henkilöitä, jotka eivät pakkeja osanneet ottaa vastaan aikuisen lailla. Eli päinvastoin kuin sinun kirjoituksessa, ei ollut minkäänlaisia haluja ja siksi halusin ohjata tietynlaiset henkilöt suoraan iskemään niitä, joilta voisivat saada mitä ikinä olivat hakemassa.

Mutta varmaan joidenkin ihmisten tapauksessa on noinkin päin asia miten kuvaan, ihmisiä kun on kovin monenlaisia erilaisin motiivein ja "heikkouksin".

Piti olla "noinkin päin miten kuvaat"

• Voi nähdä, tosin todennäköisempää on nähdä jotain ihan muuta :)

• Planeettojenkierto

Kuu on lähellä ja aiheuttaa unia.
      Mutta minun mielestä pelästyit että menetit hänetkö?
      Mut jos toivot unia niin nyt oli hyvä hetki levätä ja nukkua

• CPjgjp

Voi sattumalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe